Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Erling har ikke tatt store skritt som fotballspiller. Fart og innsats er og blir hans greie. Mulig han har blitt bedre i garderoben.
Våre meninger får forbli delte, det er helt greit det. Men jeg kan godt nevne de tingene jeg syntes Erling har tatt store skritt på, de er blant annet overblikk, spillforståelse, teknikk med ball, posisjonsspill (han kan nå bekle flere roller), avslutninger, selvtillit og tro på egne egenskaper, førsteberøring, innlegg og arbeidskapasiteten hans er alltid på topp. Han gir alt. Alltid.
Våre meninger får forbli delte, det er helt greit det. Men jeg kan godt nevne de tingene jeg syntes Erling har tatt store skritt på, de er blant annet overblikk, spillforståelse, teknikk med ball, posisjonsspill (han kan nå bekle flere roller), avslutninger, selvtillit og tro på egne egenskaper, førsteberøring, innlegg og arbeidskapasiteten hans er alltid på topp. Han gir alt. Alltid.
Enig i det meste, bortsett fra avslutninger og førsteberøringer. Der holder han 4. divisjonsnivå. Teknikk med ball er vel også under eliteseriegjennomsnittet. Hadde disse tre punktene vært over gjennomsnittlig eliteseriestandard, hadde han spilt i en større liga forlengst.
I et intervju gjort med Vegard Forren på Molde sin facebook side en liten stund tilbake sier han at Erling Knudtzon er den vanskeligste spilleren han har møtt.
Hva med å by dem Erling for 50 miller? 20 på ham, og 30 til klubben? Pluss 20 miller i året på Knudtzon, som endelig hadde fått full valuta for Eliteseriens raskeste muskelfibre. Så kunne han kommet hjem til oss igjen om tre år, stinn av gryn og erfaring, avslutta karriere med 2-3 år og litt arvesølv før han kunne siktet seg inn å jobben som Simons etterfølger.
Hva med å by dem Erling for 50 miller? 20 på ham, og 30 til klubben? Pluss 20 miller i året på Knudtzon, som endelig hadde fått full valuta for Eliteseriens raskeste muskelfibre. Så kunne han kommet hjem til oss igjen om tre år, stinn av gryn og erfaring, avslutta karriere med 2-3 år og litt arvesølv før han kunne siktet seg inn å jobben som Simons etterfølger.
Tja, for den summen hadde jeg ikke hatt noe imot å se han gå! :P Jeg hadde vel ikke hatt noe imot å se hvem som helst gå akkurat nå for 30 mill til klubben. Selvom jeg hadde savnet han personlig, tror jeg nok de 30 millionene kunne gagnet klubben mer enn enhver enkeltspiller, dessverre. Ingenting personlig, og ikke noe vondt ment. Men 30 mill er 30 mill.
Må spille spiss. Er ingen venstrekant-spiller. Så får heller Erlandsen vrake Martin eller Lehene Olsen.
Tror nok Erling kan bli god på venstrekanten jeg. Igår så virket det som om RBK hadde en plan om å sette han ut av spill. Var ingen som ble taklet så hardt som Erling ble i går. Han ble vel klippa ned 2 ganger i løpet av de første 3 minuttene, slik fortsatte det utover.
Tror nok Erling kan bli god på venstrekanten jeg. Igår så virket det som om RBK hadde en plan om å sette han ut av spill. Var ingen som ble taklet så hardt som Erling ble i går. Han ble vel klippa ned 2 ganger i løpet av de første 3 minuttene, slik fortsatte det utover.
Tok igjen også ved et par tilfeller. Bodychecka blandt annet Mike Jensen (?) så han fløy halvannen meter. Uten at dommer blåste!
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Da skjønner jeg litt mer av hvorfor de ikke solgte han hvis de ikke sitter igjen med en krone selv... Men jeg blir bitter og skuffet hvis han går gratis til Molde etter sesongen. Syntes vi burde beholde han videre da han har blitt en såpass viktig del av laget vårt nå - både på og utenfor banen. Uff.
Forbannelsen vil ingen ende ta. Nok en spiller som vil bli gråstein i Norges kjedeligste by...
Jeg tror du kan ta det ganske med ro. Hadde Knudtzon vært supergira på å gå til Molde hadde det dukket opp i media mye tydeligere enn det gjør nå (ref. Lehne Olsen-saken). Med et år igjen av kontrakten ville det vært rart om han utelukket andre arbeidsgivere enn LSK. Dårlig trekk med tanke på eventuelle kontraktsforhandlinger med LSK i så fall.
Dersom Erling har uttalt at han ønsker seg til Molde by, så må jeg si at jeg blir meget skuffet over fyren. Lengst sittende spilleren bak Kippe. Bør ha litt mer følelser for LSK enn som så.
Også Molde da... Reis ut Erling, kom deg til Sverige eller Danmark i det minste.
I følge artikkelen i RB skulle Mesfin og co strekke seg langt hva gjelder betingelser, men ikke aktuelt å sprenge lønnstaket på 70k i månedslønn. Han får vel tilbud i disse dager og etter en tur til Molde i helgen regner jeg med at han takker nei til alt under 100k i måneden derfra. Fint med penger, men man skal jo ha et liv også, er jo bare proff i utlandet eller fengselssoning som kan redde deg vekk derfra. Folk som får besøk fra Molde velger jo gjerne å treffe dem på et utested eller restaurant, da faren for at de søker asyl på estetisk eller humanitært grunnlag dersom de kommer inn i boligen din er høy.
Kommentar