Erling Knudtzon

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Poreto
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2011
    • 105

Opprinnelig skrevet av *46*
    Mye handler vel også om å være på rett sted til rett tid?
    Joa, det var jo et veldig fint løp

Kommentar

• mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

Jeg anbefaler på det sterkeste at både Erling og Fredrik studerer Iniesta. Den karen benytter akselersjonen bortimot perfekt, rykker forbi og så inn foran. Motstander blir helt sjakk matt, felling blir eneste mulighet. Veldig effektivt.
      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• runarM
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 566

Cred til EK i går. Han scora, manet til innsats og kom alene bort til ampre fans etter matchen.
        runarM

Kommentar

• Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

Opprinnelig skrevet av runarM
          Cred til EK i går. Han scora, manet til innsats og kom alene bort til ampre fans etter matchen.
          Og gikk skuffet vekk etter nærmest å ha blitt hånet fra den selvsamme fansen.
          Knurr...

Kommentar

• G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3240

Ja, det forundrer vel ingen. Når en spiller med skjør selvtillit jobber som en galeislave, tross for at laget stort sett bruker han feil (hodeduell etter hodeduell på feilvendt Erling er ikke suksessoppskriften), og dessuten er modig nok til å møte fansen etter kampen - ja da skal han knekkes ned. LSK sliter på banen, men jaggu sliter mange utenfor også. I går var det en lysende intelligent fyr rett bortenfor meg som utmerket seg med å kaste den velfylte bruskoppen sin på Sandnes-benken slik at fem rader med LSK fans (inkludert flere små barn) ble oversprøytet med brus. Jeg blir så jævlig imponert over at vi som følger laget holder så høy standard!

Kommentar

• Ungfugl
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Dec 2011
              • 113

DEt får være grenser for hva vi som supportere skal gjøre for å vise vår misnøye. Jeg er som alle andre misfornøyd med denne sesongen så langt, men allikevel - la oss bli helt tomsete. Jeg hadde ikke mulighet til å være på kampen (Hadde vært der om jeg kunne, uansett om jeg visste resultatet på forhånd) men jeg skjønner såpass at Erling har gått bort til fansen og snakket med dem. Det jeg også forstår, er at han var en av de veldig få som prøvde, som virkelig ville, og jeg må si at jeg synes han har forbedret seg veldig så langt i år. Til slutt fikk han målet han fortjente. Det jeg overhodet IKKE forstår er at han sablet ned fullstendig når han kommer bort for å snakke med fansen! Tomsete, unødvendig, og hjelper overhodet ingenting! Gå heller bort til Scheel eller en annen som underpresterte, stå ikke der som en gjeng idioter og rop til en av de beste på banen!

Kommentar

• tonkro
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2009
                • 353

Helt enig! Erling var den eneste med litt guts utpå der på lørdag, og jeg så at han opptil flere ganger "klikket" på medspillerene sine fordi de ikke ga alt (en gang ble det til og med fanget opp på storskjermen, så vi som er flinke på leppelesing også skjønte budskapet).

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

Erling har vært blant våre klart beste i år. Han får veldig mye ufortjent pepper.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Herman
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 1101

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Erling har vært blant våre klart beste i år. Han får veldig mye ufortjent pepper.
                    Klart beste? Han har definitivt ikke vært god. Men så har ikke akkurat mange andre vært det heller.
                    Twitter

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Herman
                      Klart beste? Han har definitivt ikke vært god. Men så har ikke akkurat mange andre vært det heller.
                      Per Joar Hansen ser i hvertfall noe i han som ikke du gjør.

Kommentar

• Herman
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2010
                        • 1101

Per Joar Hansen ser i hvertfall noe i han som ikke du gjør.
                        Påstår du at norske U-landslag aldri har hatt spillere som ikke er noe særlig bra?
                        Twitter

Kommentar

• *46*

Påstår du at norske U-landslag aldri har hatt spillere som ikke er noe særlig bra?
                          Jeg påstår at vi er flere som mener at Erling Knudzon gjør en god jobb. Blant dem er er Per Joar Hansen som tok han med ut på U23 hvor han blant annet putta mål.

Kommentar

• Herman
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2010
                            • 1101

Jeg påstår at vi er flere som mener at Erling Knudzon gjør en god jobb. Blant dem er er Per Joar Hansen som tok han med ut på U23 hvor han blant annet putta mål.
                            Ok. Jeg, RB, VG, TV2 (sikkert Aftenposten og Dagbladet også) er uenige.
                            Twitter

Kommentar

• *46*

Ok. Jeg, RB, VG, TV2 (sikkert Aftenposten og Dagbladet også) er uenige.
                              Leser sjelden spillebørser. Der har jeg en følelse av at det er mye kast av terninger for å komme i mål.

Kommentar

• Herman
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 1101

Leser sjelden spillebørser. Der har jeg en følelse av at det er mye kast av terninger for å komme i mål.
                                Mens jeg har en følelse av at det neppe er tilfeldig at han har lavt snitt hos alle. Faktisk blant de absolutt dårligste i hele Tippeligaen hos TV2 og VG. Som han vel har hatt hver eneste sesong nå?
                                Twitter

Kommentar

• *46*

Mens jeg har en følelse av at det neppe er tilfeldig at han har lavt snitt hos alle. Faktisk blant de absolutt dårligste i hele Tippeligaen hos TV2 og VG. Som han vel har hatt hver eneste sesong nå?
                                  Dem om det. Mange med meg er enige om at han gjør en god jobb på banen. Vi vet jo fra tidligere at du misliker Erling, så dette er jo ikke noe nytt fra deg!

Kommentar

• Herman
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2010
                                    • 1101

Dem om det. Mange med meg er enige om at han gjør en god jobb på banen. Vi vet jo fra tidligere at du misliker Erling, så dette er jo ikke noe nytt fra deg!
                                    Fin fyr, dårlig spiller. Misliker ikke karen, synes bare ikke han har vist noe stabilt Tippeliga-nivå. Og hvis han som du sier virkelig har vært en av våre beste, så sier det kanskje litt om hvorfor vi ligger på 15. plass.
                                    Twitter

Kommentar

• G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3240

Ingen spiller (siden Tom Lund) er et lag i seg selv. Erling brillierer når han blir brukt riktig, dvs spilt i bakrom hvor han kan bruke farten og komme til gode innlegg. Erling fremstår som ytterst middelmådig når han må gå i hodedueller feilvendt. Hva spillerbørsene sier kunne ikke interessere meg mindre. Så en børs i Dagbladet av ei frøken som har sommerjobb i avisa...(Skal ikke fullføre den i frykt for å fornærme de flotte kvinnene som poster her inne)...

Kommentar

• Marit
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2010
                                        • 885

Hvis folk virkelig har kjefta ned Erling på lørdag, ja da blir jeg både kvalm og dårlig. Han lykkes ikke alltid, men for meg ser han ut som en av de få som faktisk prøver. Hvis man absolutt skal ta noen er det mer enn nok av spillere som viser mindre innsats enn Erling.
                                        Andas in och andas ut
                                        Orkar jag så orkar du

Kommentar

• armykanari
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2009
                                          • 742

Jeg satt på rb på lørdag, og det var 3 gutter rundt 20
                                          åra som satt bak meg som greide og slenge ut av seg noe som " fy faen erling kan faen meg ingen ting, mest talentløse spilleren i historien!" og ja, Erling var rett nedenfor og jeg er ganske sikker på at han fikk det med seg. Sånne folk kan bare dra til helvete, og hvordan i huleste tror de at en slik kommentar kan føre til noe positivt.

Kommentar

Working...