Erling Knudtzon

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rankiz
    Medlem
    Bøffel
    • Aug 2009
    • 39

Synes Erling spilte en elendig kamp på Lørdag, han brukte ikke rommet på siden og var alt for passiv når det kom til å bevege seg. Han burde jo ligge nesten i offside og være klar til å gå på løp. Når han er offensivt villig skaper dette også strekk i motstanderens forsvar og åpner muligheten for midtbanen, dette manglet helt i kampen på lørdag.

Problemet var heller Haglund, for han burde ha sett hva Erling ikke gjorde riktig og sagt det til han, så derfor er jeg irritert på Haglund også. Det er mange faktorer som gjør at vi spiller dårlig, men synes ikke at Haglund er flink nok til å fortelle spillerene hva de skal gjøre.

Kommentar

• BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

Hvis det som er sagt stemmer, så er det kun en ting som gjelder: gi fyren en unnskyldning!

Hvis han hadde guts nok til å ta ansvar etter kamp, så er han den siste som fortjener kjeft. Jeg vet ikke hvem som kjefta, men det er kanskje mest ryddig at KFL tar ansvar og gir et klapp på ryggen?

På Felt N(oldus) hvor vi satt var det ikke noe jeg hørte av drittslenging til Elling. Statuen på trenerbenken til LSK derimot, han fikk så hatten passa.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Marit
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2010
        • 885

Gleder meg så utrolig over at det er Erling som scorer. Han er en fin fyr som jobber hardt og det er så gøy når han lykkes.
        Andas in och andas ut
        Orkar jag så orkar du

Kommentar

• fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1509

Fønix har gjennoppstått? :-)
          artig for Erling. En av spillerne som faktisk har virka å ha mest vilje de siste kampene, selv om det har butta imot.

Uansett, dette var nok balsam for en sart sjel.. :-)
          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

Kommentar

• ragnarrock
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 937

er det ikke en tanke å forsøke å gjøre dette med alle spillerne i troppen?
            Finne ut, hva er de gode på.. så spille på de styrkene....

Grattis med dagen Erling! Dette var rett og slett gøy
            *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

Erling fortjener skryt, kjempe morro å se at han beholder roen forran mål og viser seg frem som i dag.

Kommentar

• Simeone
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2008
                • 761

Hard work pays off.
                Det bor en kriger i Erling Knudtzon og det er fantastisk å se at han ikke gjemmer seg bort i tøffe tider.
                Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                para gritarle a la FIFA:
                ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• Herman
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2010
                  • 1101

Wow, fantastisk av Erling som spiss i dag! Skikkelig goalgetter. Bør virkelig vurderes i denne rollen fremover, i hvert fall på bortebane.
                  Twitter

Kommentar

• Reyrey
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2010
                    • 379

Kjempe innsats fra Erling idag, scora 2mål! Deilig at det har begynt å løsne for deg, nå må du bare trene mer, så tar du steget iår!
                    LSK i med- og motgang <3

Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

Kommentar

• bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2956

Knudte han kan putte! Åååå knudte han kan putte! Knudte han kan putteeee. Åååå knudte han kan putte!
                      I år så tar vi alt

Kommentar

• GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

Jeg regner med at Jönsson allerede sitter med video fra kampen

Kommentar

• DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 4208

- Torstein... hva.. hva kalte du ham? Hell... Hellberg, hvem er det...?
                          Herlig å se og høre at gutta har fått tilbake humøret!
                          Elska þetta félag

Kommentar

• El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

Erling var en helt annen person på banen igår. Nytt godt av mental hjelp denne uken?
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

Opprinnelig skrevet av El Caco
                              Erling var en helt annen person på banen igår. Nytt godt av mental hjelp denne uken?
                              Nå plassering antar jeg.

En mye friere rolle passer Erling bedre. Da kan han utnytte farten og skape rom. På kant blir han bundet opp, og er avhengig av godt timede pasninger ingen klarer å slå. Erling er heller ingen driblekant.

Slik jeg ser det har Erling kvaliteter som ligner langt mer på de Mifsud hadde, enn de klassiske LSK-kanter som Påsan og JOP hadde. Erling bør rendyrkes som spiss, da vil han blomstre.

Jeg har vært negativ til Erlings prestasjoner på kant. Desto mer gledelig at han leverer til de grader som spiss. Slik jeg ser det har vi fått en ny spiller, helt gratis!
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1509

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Jeg har vært negativ til Erlings prestasjoner på kant. Desto mer gledelig at han leverer til de grader som spiss. Slik jeg ser det har vi fått en ny spiller, helt gratis!
                                Vi trenger ikke lete etter en ny bakroms spiss når vi har Erling. Nok av folk å sette på kant, la erling bli på topp.
                                Last edited by RSP; 10.07.2012, 14:07. Begrunnelse: Fjernet unødv. quoting.
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                  Vi trenger ikke lete etter en ny bakroms spiss når vi har Erling. Nok av folk å sette på kant, la erling bli på topp.
                                  Ikke uenig, men jeg tror man med hell kan variere.

Kommentar

• GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

Erling er gull mot lag som står høyt, men kommer ikke like mye til sin rett mot lag som legger seg lavere. Her har Torstein et større repetoar. Eller han hadde ihvertfall.

Kommentar

• sholen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2009
                                      • 381

Herlig intervju etter matchen. "Planen var å putte to, så det funket fint det!" Deilig å se gutta smile og benken som stormet banen etter kampslutt, skulle tro vi hadde vunnet serien

Kommentar

• G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3240

Suksessoppskrift: 1) Hent tilbake Solberg på vingen. 2) Bruk Erling som spiss mot de gode lagene (les lag som vil presse høyt). 3) Bruk Helstad mot lag vi forventer å presse høyt. 4) Bruk de to som hverandres innbyttere når motstanderne har blitt møre.

Kommentar

• KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

Opprinnelig skrevet av BennyLem

Slik jeg ser det har Erling kvaliteter som ligner langt mer på de Mifsud hadde, enn de klassiske LSK-kanter som Påsan og JOP hadde. Erling bør rendyrkes som spiss, da vil han blomstre.
                                          Noen spesiell grunn til at du glemte JPW? Forøvrig helt enig i innlegget!

Kommentar

Working...