Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Deilige Erling. 10 på børsen, hovedsaklig fordi han endelig er tilbake, men kroner det i tillegg med en klassescoring og en bra omgang. Kommer til å forsterke oss skikkelig dersom han fortsetter i samme spor som idag.
Deilige Erling. 10 på børsen, hovedsaklig fordi han endelig er tilbake, men kroner det i tillegg med en klassescoring og en bra omgang. Kommer til å forsterke oss skikkelig dersom han fortsetter i samme spor som idag.
Så ut som en ny spiller, igjen.... Deilige mannen har også blitt trygg med ballen i beina.
Erling er i alle fall beviset på at de som er idioter i dag ikke nødvendigvis er det om ett år. All den dritten han måtte tåle i sin første sesong i LSK, men nå er han en av de vi lengter etter når han starter på benken eller er ute med skade.
Det forteller meg bare at vi innimellom må evne å være litt tålmodig innimellom. Det kan lønne seg.
Nå håper jeg at vi ser Erling tilbake på topp i helgens kamp mot S08. Det er der han hører hjemme. Smartnes, plasseringsevne, ro i toppen og ikke minst har han blitt en ekte klubbspiller. Har over 80 kamper for LSK pr d.d. Kåret til årets spiller 2012 her inne på forumet.
Jeg vet ikke helt hvorfor, men han har lenge vært min favoritt blant spillerene i LSK. Har kanskje noe med at han var en hakkekylling i starten? Håper vi ser han i den gule drakta karrieren ut? Potensiale til å runde 350 - 400 kamper i LSK hvis han fortsetter her karrieren ut og holder seg sånn tålig skadefri.
Bør ikke spille noen rolle. Muligens er Stoor tilbake, og da løser alt seg. Uansett så bør Erling spille spiss mot S08. Vi kan rett og slett ikke spille med FG, og Osvold holder ikke mål. Høibråten løser backplassen i værstefall.
OKB (tror jeg): "hva kan du si til de som ikke har bestemt seg for om de skal på kampen?"
Knudtzon: "hæ, er det noen som ikke har tenkt seg på Lillestrøm - vålerenga?"
Men kanskje også underforstått: Kommer Piermayr, er Erling vår nye spiss, og ingen flere kommer inn.
Akkurat dette slo meg også når jeg leste det i går. I en allerede syltynn stall og en tabellposisjon som tilsier adecco next bør vi få på plass ihvertfall en om ikke 2 spillere til. Om Scheel trener med Stabæk så er det gode nyheter. Da kan forhåpentligvis Fred Friday signeres med lønna til Isak. Da ser det bedre ut enn på lenge.
En spiller som viser hva LSK sliter med, et enormt sprik i prestasjonene. I dag sliter han til og med med å vekte støttepasninger riktig, det holder ikke i det hele tatt.
Kommentar