Erling Knudtzon

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3564

Er en av Erlings store forsvarere, men jeg skal innrømme at han ikke har fått det til på spissplass i år. Etter å ha sett VM føler jeg han vil kunne passe meget bra på høyrebacken med tanke på hans fart, og i tillegg har han en brukbar motor.

De fleste forstår at Erling er spiss fordi vi ikke har alternativer. Høiland var bare en kostandspost vi burde unngått, og Friday trenger forhåpentligvis bare denne sesongen før han er klar til å ta steget. Etter at Erling scoret en del for to sesonger siden håpet jeg det skulle løsne for han denne sesongen, men det har desverre ikke skjedd. Håper fortsatt at det skjer i løpet av høsten, men har ingen forventninger.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

Erling er selveste comeback king. Er fortsatt overbevist om at det kommer en skikkelig eksplosjon så snart snerket i flaska gir etter. Han er en Heinz-flaske, men må lære seg å være en Idun-flaske. Jevnt og trutt heller enn rykk og napp.
      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• mrognan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 849

Håper Erling starter på benken i dag, ettersom S08 kommer til å ligge überlavt store deler av kampen. Så får han komme inn og sette 2-0 og 3-0 i 2.omgang når S08 må framover.
        Og mot NAV på søndag er det tilbake fra start og et par scoringer før pause.
        Morten

Kommentar

• Tittil
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2009
          • 341

Opprinnelig skrevet av mrognan
          Håper Erling starter på benken i dag, ettersom S08 kommer til å ligge überlavt store deler av kampen. Så får han komme inn og sette 2-0 og 3-0 i 2.omgang når S08 må framover.
          Og mot NAV på søndag er det tilbake fra start og et par scoringer før pause.
          Erling starter som vanlig, og Ohi erstatter sansyneligvis Johan. Snakk om å utnytte formspillere! Nye spillere får jo aldri tillit hos Haggis. Forutsigbarheten lenge leve!

Kommentar

• Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

Denne kampen er uber viktig.. Så jeg skjønner Haglund om han velger Erling i kveld og på søndag. Det er jo ikke i de store kampene man skal gamble med nye spillere, men f.eks. borte mot Ulf o.l. På den måten vil man få det avklart om reservene kan gjøre det bedre, nå blir det jo ren gambling i en av tidenes viktigste kamper. Haglund starter med Erling i dag, uansett hva vi måtte mene her på forumet!

Kommentar

• Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

Mulig han starter, men han burde egentlig drevet med friidrett...
              LSK Norges beste lag

Kommentar

• G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3308

Opprinnelig skrevet av Folke
                Haglund starter med Erling i dag, uansett hva vi måtte mene her på forumet!
                Jepp, tror det samme som deg, og det virker på meg som en av Haglunds største svakheter: Fullstendig manglende evne til å tilpasse seg motstanderen. Tror han at Sarpsborg vil stå høyt? Tror han at Sarpsborg kan og vil styre kampen?? Har han glemt ultradefensive Sarpsborg som var overlykkelige for ett poeng for ikke så mange ukene siden???

Ja, Erling er førsteklasses som førsteforsvarer - men i kveld handler det vel pokker meg om å vinne mot el lag som parkerer foran eget mål - og da er neppe en utpreget bakromsspiss løsningen.

(Ikke noe ville gjort meg lykkeligere enn om Erling proved me wrong…)

Kommentar

• KrisB
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2008
                  • 2923

Nå skal ikke jeg skryte at jeg er ofte på treninger eller noe sånt. Så vet ikke noe om hvordan det er. Men var på treninga i dag og er en ting jeg stussa på. Etter treninga når de fleste hadde gått i dusjen var det 3 stk som ble igjen og trente avslutninger med sundgot. Disse var; Mjelde, Friday, og Pellegrino. Var igjen minst 15-20 min og bare trente på avslutninger på mål. Dette var helt sikkert frivelig. Men hvorfor ikke vår spiss som nesten ikke scorer mål ikke valgte å bli med på dette var litt merkelig.

Liker knudtzon og synes fortsatt at han ikke burde bli benket mot søpla. Men at han ikke trener på avslutninger med resten av spissene synes jeg er litt rart..

Forresten kred til Mjelde som blir med etter trening og driver med dette. Synes virkelig synd på han at han ikke får spille mer.

Kommentar

• andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

Normalt sett er Erling med på disse avslutningstreningene. Fofana var med på første halvdel i dag, men gikk av halvveis etter at det meste gikk på tverke. Putter i mårra uansett.
                    TS05 - Felt C

Kommentar

• Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4686

Føkk kritikerne, Erling er en legende! Vålerenga-dødaren fra Ullern slår til igjen! Elsker deg, Knuddepusen!

Kommentar

• xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                        Føkk kritikerne, Erling er en legende! Vålerenga-dødaren fra Ullern slår til igjen! Elsker deg, Knuddepusen!
                        Vil vel ikke gå så langt som å si føkk kritikerene all den tid de har rett i mye av kritikken..

Når det es sagt så er jeg enig i resten av det du skriver.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

Ingen som kan mislike Erling, og han fortjener all den hyllest han kan få for dagens kamp. Strålende.

Kommentar

• Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4686

Skrevet i eufori og med et visst glimt i øyet. Kunne absolutt scora hattrick i dag dersom han hadde hatt et snev av Ujah i seg.

Kommentar

• trosten
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Jun 2010
                              • 52

Fy faen Erling, det målet fortjente du.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

Erling om kortet: "2 gule kort mot ******** er sånt som hører til"
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• andee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 1191

*elsk*
                                  TS05 - Felt C

Kommentar

• Holterkanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2009
                                    • 595

Erling er faen meg en som reiser seg.
                                    En kamp karantene, så kjempe om plassen igjen. Perfekt!

Kommentar

• OptimistFugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2008
                                      • 463

Fønix! Deilig mål!

Kommentar

• Xavi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 1275

Kjøpte drakta hans fra ifjor på auksjon på Martins. Lett verdt 2 200kr
                                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• MoBee
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2004
                                          • 958

Jeg vil MYE heller ha en spiller som Erling, som ALLTID løper for klubben, skaper farlige situasjoner og kommer til sjanser som han bommer på, enn å ha mye annet av det rælet som spiller i TL! Erling sliter for LSK, DET vil jeg ha! I dag fikk han i mine øyne endelig legendestatusen han fortjener. Wannabe-trenere som ikke gjør annet enn å klage på dårlige avslutninger bør begynne å telle sjanser han er med på å skape for klubben!

Kommentar

Working...