Erling Knudtzon

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Opprinnelig skrevet av LS89
    Haha, så mye styr for så lite? Juble over skade? Har det gått av skaftet til folk her inne? Må neste gni meg i øyne. Som jeg også skreiv (fordel å lese det som skrives her inne) så unner jeg ingen spillere skadet. Jeg personlig mener det ikke er leit at Erling går glipp av de siste to kampene fordi dette gir etterlengtet mulighet for Pelle og Friday til å vise seg frem, så får vi se hvordan det går. Det betyr ikke at jeg ønsker spillere skadet. Jeg ønsker å se nye og spennende spillere få muligheten. En mulighet som hele forumet har ropt etter i hele høst. Sjeldent sett makan til ramaskrik. Herreverre.

Selvfølgelig er Erling er spiller som alltid blør for drakta, har aldri sagt noe annet. En flott fyr på alle områder. Har overhodet ikke noe i mot Erling. Igjen, herre..
    Burde tatt med at hele innlegget ikke var mynta mot deg. Beklager hvis dette kom dårlig frem.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

Snakka så vidt litt med Erling i dag. Han avskriver ikke at han rekker å spille mer i år.
      Tydelig bedre i dag.
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

Kommentar

• gullfuglen
        Medlem
        Hoffnarr
        • Oct 2010
        • 64

Hvordan går det med skaden til Erlend? Er han på gang? Satser på at han får en strålende sesong også i år!

Kommentar

• LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3417

Opprinnelig skrevet av gullfuglen
          Hvordan går det med skaden til Erlend? Er han på gang? Satser på at han får en strålende sesong også i år!
          Du prater om grammatikken min, så greier du ikke å stave navnet riktig på våre egne spillere? Snakk om å kaste stein i glasshus. Erlend? Wtf.

Kommentar

• gullfuglen
            Medlem
            Hoffnarr
            • Oct 2010
            • 64

Du prater om grammatikken min, så greier du ikke å stave navnet riktig på våre egne spillere? Snakk om å kaste stein i glasshus. Erlend? Wtf.
            Det var åpenbart en inkurie. Synes bare det er tåpelig å rakke ned på andres rettskriving - spesielt når man ikke klarer å skrive riktig selv! Dessuten injurierer du en gammel traver som ofrer alt for LSK.

Tilbake til kjernen; noen som vet noe nytt om Erlend - unnskyld, Erling?

Kommentar

• xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

zzzzzzzzzzzzzzzz
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2969

Blir Zone klar til lørdag?

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

Drømmer om et skikkelig spissgjennombrudd for Erling i år. Legenden sier han kommer til å putte mye. Jeg trur på Legenden!

Hadde vært herlig med 2-3 mål de første kampene, senka skuldre og en Erling som scorer på de store sjansene i år. Da skal vi bli ekle å spille mot. Han har jo alt som bakromsspiss hvis han blir hakket mer effektiv for det er vel ingen som har flere sjanser en han når laget serverer baller i bakrom?
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2969

Det var godt å se at Erling skåra et skikkelig goalgettermål i dag. Timet løpet bra, stikkeren fra Fofana var perfekt og avslutningen var perfekt og iskald. Akkurat sånne baller Erling skal bli servert, når løpene hans sitter. Men dessverre så er det alt for sjeldent at pasningene kommer. Synes han gjorde en grei kamp ellers i dag. Gjør en veldig god jobb med å løpe og dra i forsvaret, og skaffe rom for de andre. Men vi har et problem med at løpene i boksen kommer for tidlig (også på de andre spillerne) når vingene er på vei rundt. Da har løpene ofte stoppet når pasningene kommer, og det er enklere for forsvaret å ta dem ut.

Kommentar

• bema0806
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2011
                      • 521

Erling kan spille en ræva kamp så lenge han setter ballen i mål i løpet av 90min!

Kommentar

• Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2969

Opprinnelig skrevet av bema0806
                        Erling kan spille en ræva kamp så lenge han setter ballen i mål i løpet av 90min!
                        Erling er den ene av to spillere på dette laget som sjeldent eller aldri spiller ræva kamper. Han og Riise har den innstillingen, at om det ellers butter imot, så løper de desto mer. Du kan for øvrig si, at en spiss' primæroppgave er å skåre mål. Det er jeg ikke uenig i. Men Erling gjør alltid en verdifull jobb både som førsteforsvarer og, når vi har ballen, i å binde opp flere forsvarsspillere med sine løp og sin trussel mot bakrommet. Men dette ser dessverre ikke den jevne tilskueren. Han ser bare dribleraidene til Fofana, småfintene til Johan, duellene til Kippe og skuddene til Lundemo. Noen mente til og med at Erling spilte ræva søndag, bortsett fra ett enkelt skudd som tilfeldigvis gikk i mål. På VGD var det til og med en kanarifan som ønsket at han skulle løpe på seg en strekk. Det er så feil som det kan få blitt.

Kommentar

• Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2565

Opprinnelig skrevet av bema0806
                          Jeg husker hvem som avgjorde kampen mot bydelslaget sist sesong. Det holder lenge for min del. Å putte mål mot det laget, når man spiller "hjem" og i tillegg matchavgjørende mål - glem aldri den mannen!
                          Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Herman
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2010
                            • 1101

Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                            Erling er den ene av to spillere på dette laget som sjeldent eller aldri spiller ræva kamper.
                            Seriøst? Det er tre spillere i dagens LSK-lag som leverer mest stabilt på et høyt nivå - Johan, Arnold og Riise. Det er vel heller den jobben Johan gjør som publikum ikke setter nok pris på. Vi signerte ham som en offensiv midtbanespiller, men dominerer nå som en sentral midtbanespiller og var en av banens beste som midtstopper på søndag. Uten ham er vi nesten ingenting, og kan ikke huske sist han spilte en "ræva" kamp. Det må ha vært 2-3 år siden.
                            Twitter

Kommentar

• Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2969

Jeg er enig i at også Johan og Arnold hører til i den kategorien. Jeg skreiv for øvrig ikke at Erling "leverer mest stabilt på et høyt nivå". Men at han aldri spiller en ræva kamp. Tygg litt på den forskjellen. Jeg mener for øvrig også at heller ikke Riise leverer på et stabilt høyt nivå. Han er dessverre ofte slurvete i pasningsspillet, roter i posisjoneringa og bommer på taklinger. Men han jobber alltid som en galeislave. Da redder han seg inn til minst en svak treer (av seks) på min poengskala. "Ræva" er etter min mening en toer eller dårligere. Alt for mange av de andre på laget begynner å daffe omkring når ting ikke stemmer. Ikke Simen heller, når jeg tenker etter.

Kommentar

• Herman
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 1101

Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                Jeg er enig i at også Johan og Arnold hører til i den kategorien. Jeg skreiv for øvrig ikke at Erling "leverer mest stabilt på et høyt nivå". Men at han aldri spiller en ræva kamp. Tygg litt på den forskjellen.
                                Ok, der er jeg uenig. Synes f.eks. Erling var "ræva" mot Start og dessverre er det alt for ofte. Når det er sagt så var det godt å se ham avslutte som en ekte spiss på søndag. Scorer han mål så er det jo greit at han spiller - dessverre har han sjelden fulgt opp mål med lengre scoringsperioder tidligere.
                                Twitter

Kommentar

• tilt
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2007
                                  • 813

Målet han satt mot Ålesund lover jo veldig bra. Spissmål deluxe. Kald, rolig og setter den hardt og utagbart nede i hjørnet, utenfor keepers rekkevidde, akkurat sånn det skal gjøres. Hvis Erling fortsetter sånn i de posisjonene putter han lett 10 mål i år, og hvis de andre på laget fortsetter å gi han gode stikkere bak forsvaret, så kan det bli en gøy sesong for the Zone!
                                  livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                  https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2969

Opprinnelig skrevet av tilt
                                    Målet han satt mot Ålesund lover jo veldig bra. Spissmål deluxe. Kald, rolig og setter den hardt og utagbart nede i hjørnet, utenfor keepers rekkevidde, akkurat sånn det skal gjøres. Hvis Erling fortsetter sånn i de posisjonene putter han lett 10 mål i år, og hvis de andre på laget fortsetter å gi han gode stikkere bak forsvaret, så kan det bli en gøy sesong for the Zone!
                                    Derfor håper jeg virkelig at vi fortsetter med Fofana som "offensiv libero" på midten. Stikkerne til Erling er det eneste virkelig giftige angrepsvåpenet vi har. Hodestyrken vår på topp er latterlig. Vi MÅ spille oss gjennom langs bakken.

Kommentar

• runarM
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 566

Erling ass! En bauta. Serriøst.
                                      runarM

Kommentar

• Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

I andre i dag var Erling jævlig god. Spilte virkelig som en stjerne til tider. Oppspilspunkt, som en Gud. Han var virkelig i sitt ess.

Kommentar

• andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

Sexy beast.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

Working...