Erling Knudtzon
Collapse
X
-
-
Snakka så vidt litt med Erling i dag. Han avskriver ikke at han rekker å spille mer i år.
Tydelig bedre i dag.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Hvordan går det med skaden til Erlend? Er han på gang? Satser på at han får en strålende sesong også i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Tilbake til kjernen; noen som vet noe nytt om Erlend - unnskyld, Erling?Kommentar
-
Kommentar
-
Drømmer om et skikkelig spissgjennombrudd for Erling i år. Legenden sier han kommer til å putte mye. Jeg trur på Legenden!
Hadde vært herlig med 2-3 mål de første kampene, senka skuldre og en Erling som scorer på de store sjansene i år. Da skal vi bli ekle å spille mot. Han har jo alt som bakromsspiss hvis han blir hakket mer effektiv for det er vel ingen som har flere sjanser en han når laget serverer baller i bakrom?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det var godt å se at Erling skåra et skikkelig goalgettermål i dag. Timet løpet bra, stikkeren fra Fofana var perfekt og avslutningen var perfekt og iskald. Akkurat sånne baller Erling skal bli servert, når løpene hans sitter. Men dessverre så er det alt for sjeldent at pasningene kommer. Synes han gjorde en grei kamp ellers i dag. Gjør en veldig god jobb med å løpe og dra i forsvaret, og skaffe rom for de andre. Men vi har et problem med at løpene i boksen kommer for tidlig (også på de andre spillerne) når vingene er på vei rundt. Da har løpene ofte stoppet når pasningene kommer, og det er enklere for forsvaret å ta dem ut.Kommentar
-
Erling er den ene av to spillere på dette laget som sjeldent eller aldri spiller ræva kamper. Han og Riise har den innstillingen, at om det ellers butter imot, så løper de desto mer. Du kan for øvrig si, at en spiss' primæroppgave er å skåre mål. Det er jeg ikke uenig i. Men Erling gjør alltid en verdifull jobb både som førsteforsvarer og, når vi har ballen, i å binde opp flere forsvarsspillere med sine løp og sin trussel mot bakrommet. Men dette ser dessverre ikke den jevne tilskueren. Han ser bare dribleraidene til Fofana, småfintene til Johan, duellene til Kippe og skuddene til Lundemo. Noen mente til og med at Erling spilte ræva søndag, bortsett fra ett enkelt skudd som tilfeldigvis gikk i mål. På VGD var det til og med en kanarifan som ønsket at han skulle løpe på seg en strekk. Det er så feil som det kan få blitt.Kommentar
-
Jeg husker hvem som avgjorde kampen mot bydelslaget sist sesong. Det holder lenge for min del. Å putte mål mot det laget, når man spiller "hjem" og i tillegg matchavgjørende mål - glem aldri den mannen!Sint og tverr på felt NKommentar
-
Seriøst? Det er tre spillere i dagens LSK-lag som leverer mest stabilt på et høyt nivå - Johan, Arnold og Riise. Det er vel heller den jobben Johan gjør som publikum ikke setter nok pris på. Vi signerte ham som en offensiv midtbanespiller, men dominerer nå som en sentral midtbanespiller og var en av banens beste som midtstopper på søndag. Uten ham er vi nesten ingenting, og kan ikke huske sist han spilte en "ræva" kamp. Det må ha vært 2-3 år siden.Kommentar
-
Jeg er enig i at også Johan og Arnold hører til i den kategorien. Jeg skreiv for øvrig ikke at Erling "leverer mest stabilt på et høyt nivå". Men at han aldri spiller en ræva kamp. Tygg litt på den forskjellen. Jeg mener for øvrig også at heller ikke Riise leverer på et stabilt høyt nivå. Han er dessverre ofte slurvete i pasningsspillet, roter i posisjoneringa og bommer på taklinger. Men han jobber alltid som en galeislave. Da redder han seg inn til minst en svak treer (av seks) på min poengskala. "Ræva" er etter min mening en toer eller dårligere. Alt for mange av de andre på laget begynner å daffe omkring når ting ikke stemmer. Ikke Simen heller, når jeg tenker etter.Kommentar
-
Ok, der er jeg uenig. Synes f.eks. Erling var "ræva" mot Start og dessverre er det alt for ofte. Når det er sagt så var det godt å se ham avslutte som en ekte spiss på søndag. Scorer han mål så er det jo greit at han spiller - dessverre har han sjelden fulgt opp mål med lengre scoringsperioder tidligere.Kommentar
-
Målet han satt mot Ålesund lover jo veldig bra. Spissmål deluxe. Kald, rolig og setter den hardt og utagbart nede i hjørnet, utenfor keepers rekkevidde, akkurat sånn det skal gjøres. Hvis Erling fortsetter sånn i de posisjonene putter han lett 10 mål i år, og hvis de andre på laget fortsetter å gi han gode stikkere bak forsvaret, så kan det bli en gøy sesong for the Zone!livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Målet han satt mot Ålesund lover jo veldig bra. Spissmål deluxe. Kald, rolig og setter den hardt og utagbart nede i hjørnet, utenfor keepers rekkevidde, akkurat sånn det skal gjøres. Hvis Erling fortsetter sånn i de posisjonene putter han lett 10 mål i år, og hvis de andre på laget fortsetter å gi han gode stikkere bak forsvaret, så kan det bli en gøy sesong for the Zone!Kommentar
-
I andre i dag var Erling jævlig god. Spilte virkelig som en stjerne til tider. Oppspilspunkt, som en Gud. Han var virkelig i sitt ess.Kommentar
Kommentar