Dessverre er Erling rimelig elendig på kanten. Han tør ikke utfordre med ballen i beina. Innlegg fra Erling har jeg aldri sett, så de vil jeg ikke uttale meg om
Erling Knudtzon
Collapse
X
-
-
Man kan aldri stole på vgbørsen, men ser man en hel sesong under ett så vil d ligne. Og Erling og M . Lundemo er blant de 10 dårligste til nå i hele Tippeligaen og jeg tror jammen de har litt rett dessverre. Vi må tenke nytt på topp nå. 3 mål på alle de minuttene er skremmende.Kommentar
-
Digger innsatsen til EK, men må nok benkes mot Viking. Trenger noen som klarer å putte på sjangsene sine. Blitt alt for mange bom på bom for EK.
Han hadde trengt en skikkelig scoring mtp. selvtilliten, men vi har vel ikke akkurat tid til å gi han de mulighetene.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
om vi overlever til neste sesong, hva med å omforme han til HB? Har farta, innsatsen og viljen til å kunne bli en moderne HB som overlapper o.l. Han scorer for lite mål til å kunne bli satsa på helt på topp. Og Skogseid trenger konkurranse..Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*👍 1Kommentar
-
Det offensive spillet er rett og slett ikke lagt opp for at han skal lykkes, og dermed gjør han ikke det heller. Og en spiss som ikke scorer mål får ingen selvtillit, og da får han det ikke til de få gangene han faktisk får en bra mulighet. Når det er sagt så er på ingen som helst måte lobben over keeper i Haugesundskampen en enkel tap-in. Det er et greit forsøk som er nærme å lykkes.
Med alt det sagt så heller jeg også mot å sette noen andre på topp fra start. Ikke fordi jeg synes Erling er ræva og ikke kan spille fotball, men fordi laget ikke en gang prøver å spille på en måte som gjør at han kan lykkes. Da kan vi like gjerne prøve Gary Martin eller Malec, og se om noen av de har mer flaks.Kommentar
-
Er det ikke en spennende tanke å dyrke Erling som høyre back? Synes han var veldig bra mot søpla. Duellsterk og enorm hurtighet. Litt plasseringstrøbbel men kompenserer med fart. Han er jo ingen goalgetter. Synes at Kind Mikalsen og Knudtzon på hver sin back i 2017 er en veldig interessant tanke...................👍 12Kommentar
-
👍 8
Kommentar
-
Han tetter jo siden sin. Ingen tar ham på farta. Han har blitt en mye smartere spiller siden han løp vettskremt rundt på backen for noen år siden, og han er jo egentlig slett ingen spiss. Gjerne høyreback neste år. Han er bedre enn Skogseid.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 6Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
2016 - Året da forumet framsto som mer kompetente enn klubb/trener (og det sier jeg i fullt alvor)
Det er forbi min fatteevne at Skogseid har fått lov til å valse rundt på backen runde inn og runde ut i år. Erling er åpenbart den beste høyrebacken i klubben per dags dato, men han har fått spille spiss eller høyrekant på tross av medioker form offensivt. Lurer dog på hva som skjer med Falken etter sesongen. Hadde jo vært interessant å se om han kunne vært en enda bedre løsning enn Erling."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor👍 3Kommentar
-
2016 - Året da forumet framsto som mer kompetente enn klubb/trener (og det sier jeg i fullt alvor)
Det er forbi min fatteevne at Skogseid har fått lov til å valse rundt på backen runde inn og runde ut i år. Erling er åpenbart den beste høyrebacken i klubben per dags dato, men han har fått spille spiss eller høyrekant på tross av medioker form offensivt. Lurer dog på hva som skjer med Falken etter sesongen. Hadde jo vært interessant å se om han kunne vært en enda bedre løsning enn Erling.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
-
Kult at Erling og LSK får positiv oppmerksomhet på FIFA-spillet og VGTV. Men jeg tror at utviklerne av FIFA har forvekeslet ham med Jørgen Kolstad. Og sjøl om Erling ikke er fullt så elendig på hodet som de skarpeste kritikerne skal ha det til, har jeg aldri sett noe i nærheten av et slikt hodestøt fra ham. Det hadde vært Frode Kippe verdig! :-D👍 1Kommentar
-
Tre mål og en målgivende. Fønix is back, bitches!
Er så ubeskrivelig glad i denne gutten! Legende!👍 8Kommentar
-
Første hat tricket hans som LSK-spiller? Erling er late bloomer på det meste. Håper dette hjelper ham å blomstre som målscorer også!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor👍 4Kommentar
Kommentar