Erling Knudtzon
Collapse
X
-
Dette er så deilig! Kudos til klubben for å ha baller nok til å avslå et bud jeg normalt sett ville ansett å være mer enn generøst nok for en Knudtzon med ett år igjen av kontrakten. Ikke faen om også han skal gå til fuckings Molde! Nå får dem gi seg der borti havgapet👍 1Kommentar
-
Jeg tror klubben håper på en større framtid for Knudtzon. De ser kanskje et framtidig lederemne i ham. Da er det bedre å selge ham billig til en stor, veldrevet utenlandsk klubb der han også kan lære litt om moderne klubbdrift, og håpe at han kommer tilbake og overtar etter Simon når den tida kommer.Kommentar
-
Om dette stemmer er det galskap fra LSKs side, total inkompetanse i styre og stell. Eneste mulige unnskyldning for denne giganttabben er om Erling i snar framtid selges for mer enn 2.3 mill.👍 1Kommentar
-
Ja dette er høyst merkelig all den tid EK faktisk lider av målskrekk. For den summen burde vi hatt en god mulighet erstatte han med noe som er bedre, men dette vet vel klubben iom at de velger å ikke selge han. Kan jo være at de venter på et høyere bud. Noe må det være ihvertfall.Fugla Forever👍 1Kommentar
-
Ingen skandale, 2.3 er ikke en fantastisk sum. Knudtzon kan være forskjell på sportslig suksess og ikke (hvis man ikke får tak i en direkte erstatter). Klarer man europa plass en gang til kan det være mye mer verdt enn å selge en viktig spiller til konkurrerende klubb.👍 1Kommentar
-
Ja dette er høyst merkelig all den tid EK faktisk lider av målskrekk. For den summen burde vi hatt en god mulighet erstatte han med noe som er bedre, men dette vet vel klubben iom at de velger å ikke selge han. Kan jo være at de venter på et høyere bud. Noe må det være ihvertfall.
I serien scoret han 4x så mange mål som resten av spissene våre samlet.
Iår er han nok tiltenkt en kantrolle. Der får han antagelig brukt hurtigheten enda mer og bedre.
Kilde: https://kfl.no/wiki/index.php/Spillerstatistikk_2017Kommentar
-
Tror Erling er mye mer verdt for oss enn 2.3 millioner. I tillegg til at han var toppscorer i fjor tvinger han motstander til å ta hensyn til farta og er god førsteforsvarer. Bidragene hans i garderroben både med sin personlighet og fartstid er også svært viktig. Han fremstår oppegående og har alltid topp innsats, det er viktig å ha sånne personer som kulturbærere.👍 9Kommentar
-
Der er du ved kjernen, tror jeg. Folket på tribuna ser bare på det som leveres på bana en gang i uka. Der skinner ikke Erling spesielt. Men fem trenere på rappen har hatt ham som relativt sikker i førsteoppstillinga så lenge han har vært skadefri. Det betyr at det han leverer som er usynlig for oss (i garderoben og på treningsfeltet) verdsettes høyt. Vi har en prestasjonsgruppe, der mennesker med mange forskjellige egenskaper skal samspille for å få maksimalt ut av helheten. Der mistenker jeg Erling for å være en av de viktigste bidragsyterne.👍 3Kommentar
-
Enig! Samtidig tror jeg ikke at man vil gi ham en ny kontrakt fordi han leverer så bra i gruppa og på trening, som klubbn gjorde med Johan Petter Winsnes i sin tid. Det er fordi han er viktog på banen også.
Erling er god på mye som trenerne åpenbart setter pris på, men som ikke alltid er så synlig for vanlige tilskuere. Da tenker jeg først og fremst på at han jobber steinhardt som førsteforsvarer, men også at farta hand gjør at motstanderne hele tiden må ta hensyn til ham. Det git muligheter for andre spillere.
Får litt flashbacks til meningene rundt Arild i sin tid, han gjorde mye rart, men var stort sett alltid på laget. Litt av samme grunn som med Erling.Kommentar
-
Jeg vet det ikke, men har en følelse av at det er der Erling er. Du ser det også i kamp, hvordan han ofte tar ansvar overfor medspillere. Roer ned medspillere som blir heite i toppen, går imellom når det oppstår bråk med motspillere, og snakker hele tiden med medspillerne. Ulempen er at han kan bli for uegoistisk. En mer skarpskodd goalgetter tenker ofte ikke på å sende ballen videre når han er i boksen. Hadde han hatt goalgetteregenskaper som en gjennomsnittlig TL-spiss, hadde han vært på landslaget og neppe i LSK.Kommentar
-
Når jeg først hørte om budet ble jeg overrasket over hvor høyt det var, og så overrasket over at LSK hadde avslått det. Men jeg sier ikke at jeg er negativ til at det ble avslått (og til og med uten motsvar). Som mange andre her sier ser de kanskje en større fremtid for Erling enn vi kan forstå akkurat nå. Så er det vel også det med at Erling spiller en stor rolle i vårt lag (han er jo tross alt visekaptein), både på og av banen. En som alltid står på og er en jævla god førsteforsvarer. Han var vår toppscorer i fjor, og kan bekle flere roller på laget vårt. Det er vel greit å ha en mann som han da! Mer enn greit vil jeg si. Man vet jo aldri når uhellet først er ute. Knudtzon er en av de jeg kommer til å nevne i øvre rekke hvis noen spør meg om "hva som er LSK i moderne tid". Selvom han til tider har fått mye kritikk. Kommer vi oss videre fra første match i EL, har vi allerede tjent inn disse pengene. Klarer vi neste ledd også, har vi tjent dobbelt. Jeg syntes det er helt greit at de avslår, men da håper jeg også at de forlenger med Knudtzon så han ikke går gratis etter sesongslutt. Fordi da blir jeg rett og slett skuffa og litt bitter. Håper avslaget er som del av en større plan og ikke fordi de bare ikke vil miste han til Molde.👍 4Kommentar
-
Innsatsen og holdningene (i med og motgang) er alt det jeg som supporter ønsker meg av en LSK-spiller. Jeg kan ikke komme på en bedre klubbspiller i dagens stall enn Knudtzon (Kippe er legende, det er en annen avdeling )
👍 6Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Ikke minst på grunn av konkurransen på venstre flanke, har jeg tro på dette:
Kind Mikalsen er venstre back. Dessuten framstår han dessverre som en heller upålitelig spiller både defensivt og offensivt. Et dårlig alternativ.
Ezeh er sentral midtbanespiller. Et dårlig alternativ (skjønt å se ham der ute gir meg herlige, nostalgiske minner om Khaled Mouelhi).
Ødemarksbakken er et godt alternativ, men må ikke for enhver pris være førstevalg umiddelbart. Dette særskilt i lys av skadeproblemene i vinter.
Brenden er ikke noe dårlig alternativ, men ingenlunde noe førstevalg i mine øyne.
Rafn har jeg det helt OK med å ha på back, hvor jeg dessuten liker ham bedre enn Kind Mikalsen.
Lehne Olsen aner jeg ikke hvordan fungerer på kanten, men jeg bare antar at han er best på topp.
Har jeg glemt noen?
Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
Kommentar
-
Han har blitt en mye bedre lagspiller, han beveger seg bedre både offensivt og defensivt og han tar mye bedre avgjørelser med ball. Når han først kom til LSK var det nærmest garantert balltap å gi ballen til ham, nå er han mye flinkere til å lese spillet, bruke medspillere og ta avgjørelser om han skal drible, skyte eller sentre.👍 2Kommentar
Kommentar