Dagens stall holder ikke mål.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av sholen
    helt enig her. har snakkes en del om dette med kompiser og vi er alle enige om at vi har et ufattelig dårlig og tafatt mannskap, med noen unntak. Har vært fan av Søgård for hans innstilling og tilhørighet til både klubben og fansen, men det er ikke noen styrke når han spiller fast på midten, når vi ser hva slags spillere andre lag mønstrer i samme posisjon. Dette går igjen på flere posisjoner.
    På høy tid å gjennomføre generasjonsskifte fullt ut, samt spe på med den ene eller de to skikkelige forsterkningene man trenger fremfor en halv tropp med dyre og dårlige spillere!

    Kommentar

    • sholen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2009
      • 381

      Opprinnelig skrevet av Folke
      På høy tid å gjennomføre generasjonsskifte fullt ut, samt spe på med den ene eller de to skikkelige forsterkningene man trenger fremfor en halv tropp med dyre og dårlige spillere!
      Så burde man vende øynene mot finnskogen. Torp, Linnes og muligens Dalen (likte ikke tabben mot aafk), men han er ung. Synes det er helt forkastelig at man ikke gjør mer for å beholde Hansen. Både Espen, Sundgot og Essidiri bør ut (i alle fall på benken) neste sesong.

      Drømme 11'ern neste år.

      Logi (mens Dalen for noen kamper i cup og mot svakere motstand hjemme bygge selvtillit)
      Lunan - Kippe - PSA - SP (Ringstad hvis han er tilbake etter skade)
      Torp (evt. Dosso som defensive midtbanespiller)
      Mini bukken - Linnes (som kanter)
      Nosa (som offensive)
      Bergmann - Ujah

      Ungt foran med rutine bakover og på benken. Vi er bare nødt til å begynne å gi flere unggutter mer spilletid og tillit.

      Kommentar

      • Kimito
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 2600

        Opprinnelig skrevet av sholen
        Essidiri bør ut (i alle fall på benken) neste sesong.
        Denne Essidiri? (Trykk assist)
        Ferdigskåra

        Kommentar

        • sholen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2009
          • 381

          Opprinnelig skrevet av Kimito
          Denne Essidiri? (Trykk assist)
          Jepp den Essidiri. Er fullt klar over antall assist, men jeg mener at han er for svak defensivt om dagen. Har sett nok av eksempler på "ball watching" istedenfor å passe på mann. Hvis han skal brukes, så bør han brukes som kant

          Kommentar

          • Kimito
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 2600

            Opprinnelig skrevet av sholen
            Jepp den Essidiri. Er fullt klar over antall assist, men jeg mener at han er for svak defensivt om dagen. Har sett nok av eksempler på "ball watching" istedenfor å passe på mann. Hvis han skal brukes, så bør han brukes som kant
            Jeg kan tåle en back med ni assist som er litt svak bakover bedre enn jeg kan tåle Essediris karriere som ving for oss. Som back er han fortsatt noe uerfaren og kan bli bedre. Et av Henning Bergs beste trekk i Sportsklubben spør du meg.
            Ferdigskåra

            Kommentar

            • O'bello
              Medlem
              Møteplager
              • Oct 2007
              • 72

              Opprinnelig skrevet av hthaug
              Problemet er spillerne. Vi har ingen Baron, eller Wehrmann, eller Mifsud, eller Koren, eller Christoffer Andersson eller Shane Stefanutto eller Claus Reitmaier

              Vi har Mads Dahm, Erling Knudzon, Espen Søgård, Lars Kristian Eriksen pluss en aldrende legende i Sundgot (all ære, men)

              Berg har ikke skylda (...)
              Dette er helt korrekt!! Jeg har nevnt det før, og jeg nevner det igjen; spillermaterialet er rett og slett for dårlig. Skrekk og faens gru hvis vi blir nødt til å selge Nosa... eller Ujah. Bare Jesus gjør vann til vin, og jeg er sikker på at Berg griner seg i søvn hver jævla kveld fordi han er nødt til å drive voksenopplæringen med en av TL tristeste spillegrupper. Innse dette NU, slutt å klag på Berg og aksepter at vi er ræva - og forblir ræva så lenge dette er spillermaterialet vi har. Aftenposten søndag og RB i dag fokusere på dette, omsider. De som hyller "traverne" våre, har rett og slett blitt for sneversynte og evner ikke å se svakhetene deres.

              Hvis vi gir bort våre fem dårligste (i 11'ern) til andre TL-lag, hvor mange av disse har startplass neste sesong: INGEN!!!

              Kanskje poengene vi har sanket er PÅ GRUNN AV treneren og ikke på tross av... Nå må trenerkritikerne faen steike meg snurpe igjen smella og rette fokus på de som faktisk ikke engang klarer å sende av gårde en pasning på 3 meter eller dempe den forbanna ballen!! Men dere har kanskje rett; mulig Berg rett og slett har for høye forventninger til spillergruppa og har lagt opp til en strategi som rett og slett er litt for krevende for oss...
              Team Wenche Myhre

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Opprinnelig skrevet av Kimito
                Jeg kan tåle en back med ni assist som er litt svak bakover bedre enn jeg kan tåle Essediris karriere som ving for oss. Som back er han fortsatt noe uerfaren og kan bli bedre. Et av Henning Bergs beste trekk i Sportsklubben spør du meg.
                Men kunne han blitt enda bedre om han ble dyttet frem som ving nå? Med formen han hadde den gang han spilte ving sist, så er det jaggu meg ikke rart han sleit... Formen er hundre ganger bedre nå, samt at han kan få en habil høyreback i LKE bak seg.

                Kommentar

                • Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2600

                  Opprinnelig skrevet av Folke
                  Men kunne han blitt enda bedre om han ble dyttet frem som ving nå? Med formen han hadde den gang han spilte ving sist, så er det jaggu meg ikke rart han sleit... Formen er hundre ganger bedre nå, samt at han kan få en habil høyreback i LKE bak seg.
                  Kan ikke si jeg er spesielt mye mer imponert over de defensive kvalitetene til LKE og skjønner ikke hvorfor vi skulle risikere å tulle det til med å putte Essediri tilbake på vingen. LKE uttalte vel også tidlig i sesongen at han helst ville være ving.
                  Last edited by Kimito; 27.09.2010, 21:04.
                  Ferdigskåra

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Opprinnelig skrevet av Kimito
                    Kan ikke si jeg er spesielt mer imponert over de defensive kvalitetene til LKE og skjønner ikke hvorfor vi skulle risikere å tulle det til med å putte Essediri tilbake på vingen. LKE uttalte vel også tidlig i sesongen at han helst ville være ving.
                    Jaja, som ving er LKE hvertfall IKKE god nok for førstelaget i mine øyne.
                    Setter Karim, Fredrik, Bolly, Edwin, Nosa og ikke minst Erling forran han i køen, ja Lunan også for den del.. LKE er i mine øyne back, på høyresiden, er han ikke god nok til å ta den plassen kan han bli sittende på benken og slippe andre til.

                    Kommentar

                    Working...