Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Regner med at Hansen stepper inn her. Men han er jo allerede klar for Odd, men man bør vel regne med at han har fokuset på plass, og vil imponere Odd litt ved å gjøre to gode kamper.
En kamps utelukkelse gis normalt for bl.a.:
å frata motparten, som beveger seg mot spillerens mål, en klar scoringssjanse
ved å begå en forseelse som skal straffes med frispark eller straffespark.
Man faar to kamper eller mer ved alvorlige forseelser som spark og slag. Men NFF har funnet paa mye rart i saker mot Heinz og Brenne. Kippe og kiko har ogsaa faatt to kamper for litt dytting. Men Logi boer faa 1 kamp med mindre NFF tar ham for voldelig opptreden.
Keepere: 1. Andreas Fjeldstad - Født: 1992 - Tidligere klubber: Rælingen
29. Emil André Jahr - Født: 1993 - Tidligere klubber: Fet
Fjeldstad er den som er første keeper ,men han har hvert ute litt med skade men er tilbake nå.Angående straffen til Logi så snakker vi her om nff og da tipper jeg han får 3 kamper ellere mere.
Hva har vært gitt i liknenden situasjoner? Det skaper som kjent presedens i resten av samfunnet og dømmende apparat. I hvertfall innefor domstolen i Bilsportsforbundet som jeg har møtt opp noen ganger som innklagende juryleder.
Magefølelse og vage minner om en bortekamp mot Start.
Ok men flere kjente keepere som har gjort keepertabber da og som er mer rutinerte enn andrè da.
Og så vidt jeg husker reiste han seg å sto resten av kampen mot start meget bra
Kommentar