Lillestrøms lag i Norway cup!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lskgogo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 633

    Lillestrøms lag i Norway cup!

    Tenkte det kunne være gøy og følge med på resultatene til vårt kjære LSK i verdens største fotballturnering.

    Resultater kan fåes her: http://www.cupassist.com/resultater/...=norwaycup2010

    Ifølge den linken stiller vi ikke med lag i hverken juniorklassen (G17,18,19) eller øverste "gutte klasse" (G14,15).
    Noen som vet om det stemmer?

    Noen som vet hvor mange lag vi stiller?


    Var en tur på sletta i går, herlig vær!
    Stoppet og tittet på en kamp i klassen gutt 97, fy søren for en teknikk på noen av de unga. Var spessielt en som var helt rå. Tok en prat med treneren på laget, og ifølge han hadde Leeds, Newcastle og Søpla alle invitert han på prøvespill. 12-åring altså!
    Tar seg en pause til mars 2012..
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    De beste gutte- og juniorspillerne spiller nok andre turneringer enn Norway Cup. NC er en skikkelig breddeturnering. LSK matcher heller spillerne i turneringer med høyere/jevnere nivå, mer prestisje og bedre baner.

    MEN. Norway Cup hadde vært en gyllen anledning til å samle klubben litt. Til å være en såpass liten klubb, er det veldig store avstander mellom klubb og fans, topp og bredde, gutter og jenter osv.

    Kommentar

    • lskgogo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2010
      • 633

      #3
      Så vidt jeg ser stiller vi med SEKS guttelag totalt, ett mer enn Ull/Kisa. Pluss to jente lag.

      Hvor mange lag er det totalt i klubben?
      Tar seg en pause til mars 2012..

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #4
        Opprinnelig skrevet av Lars
        De beste gutte- og juniorspillerne spiller nok andre turneringer enn Norway Cup. NC er en skikkelig breddeturnering. LSK matcher heller spillerne i turneringer med høyere/jevnere nivå, mer prestisje og bedre baner.

        MEN. Norway Cup hadde vært en gyllen anledning til å samle klubben litt. Til å være en såpass liten klubb, er det veldig store avstander mellom klubb og fans, topp og bredde, gutter og jenter osv.
        Enig med Lars. I tillegg er det vondt å se hvordan Vålerengens IF får råde grunnen alene på Ekebergsletta. Her rekrutteres mange supportere.

        Kommentar

        • lskgogo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2010
          • 633

          #5
          Kan forresten nevne at fire jenter/damer fra a-damelaget stillte opp på en "konferanse" med Per Ravn Omdal og ett J15 lag fra Høybråten og snakket om fair play.

          God pr!
          Tar seg en pause til mars 2012..

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #6
            Opprinnelig skrevet av lskgogo
            Så vidt jeg ser stiller vi med SEKS guttelag totalt, ett mer enn Ull/Kisa. Pluss to jente lag.

            Hvor mange lag er det totalt i klubben?
            Det er vel ca. 30 lag i klubben, men en del er for unge for Norway Cup. De yngste som får delta, er 11 år.

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #7
              Tragisk at vi ikke stiller med gutte??? og junior lag.Vi hadde garantert kommet langt med disse lagene,men neida vi stiller i mere prestisjeturneringer(hvor det gikk kjempebra)Her har vi Norges største turnering med masse tilskuere og spillere fra hele verden et sted hvor Lsk faktisk kunne få vist fram litt posetive sider men neida.Fy faen lurer litt på hva enkelte i klubben tenker med,er det rart vi snart er det laget som ingen bryr seg om .:evil:
              Last edited by tullebukk; 02.08.2010, 20:13.

              Kommentar

              • Martin Olsen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Jan 2007
                • 186

                #8
                LSK`s Junior lag var i finalen i 2006 og det var NADA! med Kanarifans der. de var heller på Åråsen å så på Treningen til A-laget.
                Kanarifansen er faktisk noe av de dårligste Fansen til å støtte andre lag i klubben. Her er det Kun A-laget som gjelder.....
                Så Møt opp på kamper isteden for å klage......

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
                  LSK`s Junior lag var i finalen i 2006 og det var NADA! med Kanarifans der. de var heller på Åråsen å så på Treningen til A-laget.
                  Kanarifansen er faktisk noe av de dårligste Fansen til å støtte andre lag i klubben. Her er det Kun A-laget som gjelder.....
                  Så Møt opp på kamper isteden for å klage......
                  Enig i at vi er tragisk dårlige til og støtte andre lag,klanen ligger milevis foran oss der.Jeg personlig er på nesten alle juniorkamper og fatter ikke at ikke flere stiller opp for og se på fremtidens spillere.

                  Kommentar

                  • Tobben
                    Jeg elsker å kjøre trikk
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2005
                    • 1666

                    #10
                    Det er for lite informasjon når det spilles junior- og 2 lagskamper.

                    Om LSK ønsker å trekke mere folk til disse kampene er også LSK nødt til å informere mer om også.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #11
                      Det ligger mye bra på nettet men kunne kanskje væårt idè å gitt beskjed over anlegget på Åråsen når neste kamp er og hvor osv...

                      Ellers ligger de her også: http://lsk.no/?aid=9098134

                      Kommentar

                      • ragnarrock
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 937

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Tobben
                        Det er for lite informasjon når det spilles junior- og 2 lagskamper.

                        Om LSK ønsker å trekke mere folk til disse kampene er også LSK nødt til å informere mer om også.

                        LSK sliter vel med å trekke folk til A-lagets kamper, så ser ikke for meg at de vil sette altfor mye fokus på junor kamper.. man, er vel ikke umulig å finne terminlister hvis man bare gidder å søke online..
                        samt at LSK.NO stadig har en liten notis, men dette er ofte litt i siste liten..
                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                        -RagnarRock-

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Tobben
                          Det er for lite informasjon når det spilles junior- og 2 lagskamper.

                          Om LSK ønsker å trekke mere folk til disse kampene er også LSK nødt til å informere mer om også.
                          Hovedproblemet er manglende interesse, ikke manglende informasjon.

                          Kommentar

                          • lskgogo
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2010
                            • 633

                            #14
                            Kan nevne at både guttelaget G14 og juniorlaget på jentesiden gikk videre som gruppevinnere. Men, uansett latterlig at vi ikke stiller sterkere i denne cupen.
                            Tar seg en pause til mars 2012..

                            Kommentar

                            • okb
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2377

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Tobben
                              Det er for lite informasjon når det spilles junior- og 2 lagskamper.

                              Om LSK ønsker å trekke mere folk til disse kampene er også LSK nødt til å informere mer om også.
                              Har du besøkt LSK.NO det siste halvannet året i det hele tatt?

                              Vi har alltid forhåndssaker og saker i etterkant av kampene. Hvis du vil bidra så trenger vi flere skribenter på junior-, rekrutt- og damesiden. Det er bare å sende meg en mail: okb@lsk.no.
                              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av okb
                                Har du besøkt LSK.NO det siste halvannet året i det hele tatt?

                                Vi har alltid forhåndssaker og saker i etterkant av kampene. Hvis du vil bidra så trenger vi flere skribenter på junior-, rekrutt- og damesiden. Det er bare å sende meg en mail: okb@lsk.no.
                                Utfordringen er at sakene ofte dukker opp samme dag som kampen spilles og da er det ofte for sent til å gjøre om på planer lagt for kvelden.

                                Ellers ser jeg utfordringen med lite ressurser
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • JFNash
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • May 2010
                                  • 54

                                  #17
                                  Tilbake til tema: Gutter 14-laget vårt slo Velez fra ett eller annet sentraleuropeisk land 1-0 i 32-delsfinalen i stad. Vi var flere hakk bedre enn Velez, og kunne gjerne ha vunnet mer. I 16-delsfinalen møter gutta vinneren av kampen mellom Klemetsrud og Katten.

                                  Ellers stilte både Kippe, Eriksen og Bjarmann i kjendiskampen i dag. Jeg fulgte ikke akkurat veldig godt med, men fikk i hvert fall med meg at Bjarmann hadde en kanontakling i eget felt mot Mini. Ellers var det verdt å merke seg Hoffs tørrvittige bemerkning om paradokset ved at en KIL-spiller fikk lov til å stille i en kjendismatch.
                                  "I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."

                                  Kommentar

                                  • WAK
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 964

                                    #18
                                    Var jo noen LSK spillere med i oppvisningskampen i dag. Må si det var helt rått å se Kippe takle Mini nesten ut av banen etter og tatt han igjen med 20 meter.

                                    Kommentar

                                    • lskgogo
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2010
                                      • 633

                                      #19
                                      Da er såvidt jeg skjønner alle LSK lag ute. Ingen finalelag...

                                      Lørenskog møter Strømmen i semifinalen i juniorklassen (G17,18,19).
                                      Tar seg en pause til mars 2012..

                                      Kommentar

                                      • Mauer
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2007
                                        • 270

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av lskgogo
                                        Da er såvidt jeg skjønner alle LSK lag ute. Ingen finalelag...

                                        Lørenskog møter Strømmen i semifinalen i juniorklassen (G17,18,19).
                                        Strømmen er i finalen etter seier på straffekonk

                                        Kommentar

                                        Working...