Edwin er en av de spillerne jeg mener kan se en god utvikling på. Nå løfter han faktisk hodet og prøver på pasninger, Noe han ikke gjorde noen gang nesten i fjor. Pasningsevnene er det fortsatt en del å gå på, men mener han har bedra seg mye på det også! Syntes han traff på mye i forrige kamp!
Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00
Collapse
X
-
Edwin er en av de spillerne jeg mener kan se en god utvikling på. Nå løfter han faktisk hodet og prøver på pasninger, Noe han ikke gjorde noen gang nesten i fjor. Pasningsevnene er det fortsatt en del å gå på, men mener han har bedra seg mye på det også! Syntes han traff på mye i forrige kamp!Kommentar
-
Veldig enig med deg i dette laget... Om ikke Karim fungerer på kant kan en sette inn Bukk jr. Syntes faktisk han fortjener en sjanse.
Dette er en kamp vi faktisk(ooops hvor kom optimismen fra) kan klare å få med oss et godt resultat. Har vel brukbart god statt mot Odd i Skien og de har vel ikke akkurat spilt blendende fotball de heller. Fevang ute er et stort pluss for oss! Arild med hattrick:-)Kommentar
-
Gå for litt guts nå Henning. Overrask litt. Kjør "fight fire with fire", dvs 4-3-3 og høyt press.
Esset-Kippe-Peders-Lasse
Tokstad-Nosa-Gabrielsen/Bukk
Ujah-Legend-Edwin
Vi har ikke spillermateriale til å fortsette med den samme ettpoengers oppskriften. Dette kan gjenskape litt entusiasme. Det kan selvsagt like gjerne gå ad undas.Kommentar
-
Terje Hauge er satt opp som dommer.
Endelig er det lov å håpe at kampen ikke skal bli husket for både dommerfeil og merkelige disposisjoner av HB.MortenKommentar
-
Odd melder på sin hjemmeside at Magnus Lekven ikke spiller mot oss på mandag:
Kommentar
-
Da mangler de Morten Fevang og Magnus Lekven. Det er da noe, ettersom vi mangler våre to islendinger.
Fevang er en åpenbar svekkelse (Hansén kommer inn), men også Tommy Svindal Larsen inn for Magnus Lekven er positivt for oss. Det er Sundgot som skal ta ut ankeret til Odd, og da er det en fordel at han møter en så treg spiller som mulig.Kommentar
-
Hvem tar venstrekanten
Ref nyhetstråden, er Dahm nå signert og ser ut til å gå rett inn sammen med Kippe. Pedersen blir skjøvet ut på høyrebekk som igjen skyver frem Essediri. Og da gir nesten hele laget seg
Ujah - Sundgot
Venstrekanten - Espen - Nosa - Essediri
LKE - Kippe - Dahm - Pedersen
Andre
Så det store spårsmålet blir da, hvem spiller venstrekant. Svaret er vel nesten lettere å si hvem som ikke kan spille, jeg nevner følgende hete kandidater: Knudzon, Bolly, Edwin, Tokstad, Kiko, Bukken JR og Ruben.
Jeg fnyser av dere som skriker etter ventreving, her har vi jo 7 spillere som kan ta plassen, nesten et helt fotball lag i seg selv!Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Knudzon: Fortrinnsvis høyre, men trolig spilleren som blir valgt
Bolly: Joa
Edwin: Bør vel egentlig være førstevalget på plassen, har vist en fin utvikling i det siste og har stort potensial. Gjør dog mange feilvalg, ødlegger tempo og slår ikke de riktige passningene.
Tokstad: Høyre indreløper(sentral/ving), ikek noe for venstresiden. Men jeg ville foretrukket han som smal høyrekant med Essediri bak seg.
Kiko: Sa selv at han foretrakk venstre i intervju, men jeg er ikke enig. Sentral spiller som bør holde seg unna begge kantene, spesielt venstre.
Bukken JR: Spiss osm kan spille høyreving.
Ruben: Kan vel spille hvor som helst på banen, men tror han er mer komfortabel på høyre.
Er ikke noe begeistra for å se Essediri som ving igjen, synes han har et helt annet nivå på backen hvor han får mere rom. Men kanskje han har spilt på seg nok selvtillit til å gjøre en bedre jobb på vingen.
Men jeg er glad for at vi endrer litt på forsvaret for å tette bakover. Pedersen på backen kan nok gi oss ekstra defensiv styrke. Kanskje burde han vurderes på venstreebacken fremover.Kommentar
-
For de som var i tvil var det et snev av ironi i innlegget mitt, og et forsøk å påpeke at når så mange er aktuelle for denne rollen så lukter det litt restplass.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Espen må for all del ikke få gult kort her. Skade eller karantene på Espen er en sportslig katastrofe, ettersom Tam er borte, Kiko er skada og Dosso er utleid. Jeg vil veldig gjerne slippe å se en juniorspiller ved siden av Nosa på midtbanen i høst. (Regner med at Sadeh er mest aktuell som erstatter, med Tokstad som en mulig nr. 2.)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar