Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Oddis
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 2744

Edwin er en av de spillerne jeg mener kan se en god utvikling på. Nå løfter han faktisk hodet og prøver på pasninger, Noe han ikke gjorde noen gang nesten i fjor. Pasningsevnene er det fortsatt en del å gå på, men mener han har bedra seg mye på det også! Syntes han traff på mye i forrige kamp!
    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6103

Opprinnelig skrevet av Oddis
      Edwin er en av de spillerne jeg mener kan se en god utvikling på. Nå løfter han faktisk hodet og prøver på pasninger, Noe han ikke gjorde noen gang nesten i fjor. Pasningsevnene er det fortsatt en del å gå på, men mener han har bedra seg mye på det også! Syntes han traff på mye i forrige kamp!
      Synes faktisk man har sett større forbedring i det defensive arbeidet hans enn vi har sett på pasningsfoten hittil. Edwin pådro seg til og med gult kort etter en sklitakling.

Kommentar

• antikris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 520

Opprinnelig skrevet av Paddis
        Veldig enig med deg i dette laget... Om ikke Karim fungerer på kant kan en sette inn Bukk jr. Syntes faktisk han fortjener en sjanse.

Dette er en kamp vi faktisk(ooops hvor kom optimismen fra) kan klare å få med oss et godt resultat. Har vel brukbart god statt mot Odd i Skien og de har vel ikke akkurat spilt blendende fotball de heller. Fevang ute er et stort pluss for oss! Arild med hattrick:-)
        Bukk jr gjorde sakene sin bra mot Kongsvinger, og sier selv han ikke har noe imot det ekstra defensive arbeidet en kantrolle i 4-4-2 innebærer. Hadde ikke gjort meg noe om gutten fikk hvertfall 45 min mot Odd.

Kommentar

• Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

Gå for litt guts nå Henning. Overrask litt. Kjør "fight fire with fire", dvs 4-3-3 og høyt press.

Esset-Kippe-Peders-Lasse
          Tokstad-Nosa-Gabrielsen/Bukk
          Ujah-Legend-Edwin

Vi har ikke spillermateriale til å fortsette med den samme ettpoengers oppskriften. Dette kan gjenskape litt entusiasme. Det kan selvsagt like gjerne gå ad undas.

Kommentar

• mrognan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2008
            • 847

Terje Hauge er satt opp som dommer.
            Endelig er det lov å håpe at kampen ikke skal bli husket for både dommerfeil og merkelige disposisjoner av HB.
            Morten

Kommentar

• Oddis
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 2744

Er lov å håpe, så ser ikke meninga med tommel ned til mrognan. Men tru; det får vi gjørra i kjerka!
              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13278

Opprinnelig skrevet av Oddis
                Er lov å håpe, så ser ikke meninga med tommel ned til mrognan. Men tru; det får vi gjørra i kjerka!
                De fleste har vel trua på både Hauge og Berg.

Kommentar

• trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7135

Terje Hauge er i det minste kompetent, i motsetning til de fleste av dommerkollegaene hans.

Håper det ikke blir en real skítaliði på mandag!
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

Odd melder på sin hjemmeside at Magnus Lekven ikke spiller mot oss på mandag:

Kommentar

• Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

Da mangler de Morten Fevang og Magnus Lekven. Det er da noe, ettersom vi mangler våre to islendinger.

Fevang er en åpenbar svekkelse (Hansén kommer inn), men også Tommy Svindal Larsen inn for Magnus Lekven er positivt for oss. Det er Sundgot som skal ta ut ankeret til Odd, og da er det en fordel at han møter en så treg spiller som mulig.

Kommentar

• Robiwan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2006
                        • 603

Hvem tar venstrekanten

Ref nyhetstråden, er Dahm nå signert og ser ut til å gå rett inn sammen med Kippe. Pedersen blir skjøvet ut på høyrebekk som igjen skyver frem Essediri. Og da gir nesten hele laget seg
                        Ujah - Sundgot
                        Venstrekanten - Espen - Nosa - Essediri
                        LKE - Kippe - Dahm - Pedersen
                        Andre

Så det store spårsmålet blir da, hvem spiller venstrekant. Svaret er vel nesten lettere å si hvem som ikke kan spille, jeg nevner følgende hete kandidater: Knudzon, Bolly, Edwin, Tokstad, Kiko, Bukken JR og Ruben.

Jeg fnyser av dere som skriker etter ventreving, her har vi jo 7 spillere som kan ta plassen, nesten et helt fotball lag i seg selv!
                        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• Kay
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 763

Selv om du nevner 7 spillere som påståelig kan spille der, betyr det ikke nødvendigvis at det er en god løsning.

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6103

Knudzon: Fortrinnsvis høyre, men trolig spilleren som blir valgt

Bolly: Joa

Edwin: Bør vel egentlig være førstevalget på plassen, har vist en fin utvikling i det siste og har stort potensial. Gjør dog mange feilvalg, ødlegger tempo og slår ikke de riktige passningene.

Tokstad: Høyre indreløper(sentral/ving), ikek noe for venstresiden. Men jeg ville foretrukket han som smal høyrekant med Essediri bak seg.

Kiko: Sa selv at han foretrakk venstre i intervju, men jeg er ikke enig. Sentral spiller som bør holde seg unna begge kantene, spesielt venstre.

Bukken JR: Spiss osm kan spille høyreving.

Ruben: Kan vel spille hvor som helst på banen, men tror han er mer komfortabel på høyre.

Er ikke noe begeistra for å se Essediri som ving igjen, synes han har et helt annet nivå på backen hvor han får mere rom. Men kanskje han har spilt på seg nok selvtillit til å gjøre en bedre jobb på vingen.

Men jeg er glad for at vi endrer litt på forsvaret for å tette bakover. Pedersen på backen kan nok gi oss ekstra defensiv styrke. Kanskje burde han vurderes på venstreebacken fremover.

Kommentar

• Robiwan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2006
                              • 603

Opprinnelig skrevet av Kay
                              Selv om du nevner 7 spillere som påståelig kan spille der, betyr det ikke nødvendigvis at det er en god løsning.
                              For de som var i tvil var det et snev av ironi i innlegget mitt, og et forsøk å påpeke at når så mange er aktuelle for denne rollen så lukter det litt restplass.
                              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• Herman
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 1101

Håper på:
                                Hansen
                                Pedersen - Dahm - Kippe - Eriksen
                                Essediri - Søgård - Nosa - Bukken jr
                                Sundgot - Ujah
                                Twitter

Kommentar

• HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6103

Nå som det ser ut til at Dahm går rett inn på laget mot ODD så blir det spenstig med 4m og 200kg stopper mot Kovacs.

Kommentar

• Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

PSA er vel ikke bak Dahm i rekka for aa faa spille?!

Kommentar

• Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

Espen må for all del ikke få gult kort her. Skade eller karantene på Espen er en sportslig katastrofe, ettersom Tam er borte, Kiko er skada og Dosso er utleid. Jeg vil veldig gjerne slippe å se en juniorspiller ved siden av Nosa på midtbanen i høst. (Regner med at Sadeh er mest aktuell som erstatter, med Tokstad som en mulig nr. 2.)

Kommentar

• andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

Gult kort får han i løpet av høsten. Kanskje bedre med karantene hjemme mot Aafk enn borte mot Stabæk.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Torolf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 9574

Opprinnelig skrevet av andersmm
                                          Gult kort får han i løpet av høsten. Kanskje bedre med karantene hjemme mot Aafk enn borte mot Stabæk.
                                          Ja, akkurat som det ikke gjorde noe at LKE måtte stå over mot svake Kongsvinger hjemme.

Kommentar

Working...