Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Fra dagens RB:
"Sentralt på midten har vi få alternativer. Vi måtte ha inn en spiller. Da valgte vi Tom Sadeh, og det betydde også at vi kunne forlenge utlånsavtalen til Hassane Dosso med Strømmen, sier Bjarmann.
Mer har ikke LSK råd til i dette overgangsvinduet."'
gilbertKommentar
-
Fra dagens RB:
"Sentralt på midten har vi få alternativer. Vi måtte ha inn en spiller. Da valgte vi Tom Sadeh, og det betydde også at vi kunne forlenge utlånsavtalen til Hassane Dosso med Strømmen, sier Bjarmann.
Mer har ikke LSK råd til i dette overgangsvinduet."'
gilbertKommentar
-
Jeg har null tiltro til Bjarmanns uttalelser rundt spillerkjöp. Kan godt väre at vi ikke har råd til å hente noen, men hva Bjarmann sier i media og hva som er virkelig er to helt forskjellige ting."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Nå er det vel ikke bare sadeh, vi har også tokstad, og det finnes alltid en mulighet (ikke en ønskelig en) at nosa tar det deffensive, og kosebjørn eller arild tar den offensive rollen. Ellers tror jeg dahm kunne gjort en ok figur der*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Ta det med ro. Det blir Erling - Søgård - Nosa - Edwin resten av sesongen. Trenger ingen endringer! ...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Sett han et par treninger og én kamp. Kampen var mot Haugesund i JET. Da spilte han stopper og gjorde en ganske dårlig kamp, etter min mening. I tillegg må man huske på at han ikke var fast på Lyn. Han virker for all del talentfull, men du skal være litt mer enn bare talentfull for å holde sammen midtbanen til LSK. Nosa er tross alt ikke den letteste å spille sammen med når det kommer til det defensive arbeidet.Kommentar
-
Sett han et par treninger og én kamp. Kampen var mot Haugesund i JET. Da spilte han stopper og gjorde en ganske dårlig kamp, etter min mening. I tillegg må man huske på at han ikke var fast på Lyn. Han virker for all del talentfull, men du skal være litt mer enn bare talentfull for å holde sammen midtbanen til LSK. Nosa er tross alt ikke den letteste å spille sammen med når det kommer til det defensive arbeidet.
Javel.. Kanskje du ikke skal vurdere han utifra en kamp hvor han ikke spiller til vanlig.
Hva har forresten Dosso og stille opp med? Ut ifra det jeg har sett fra Strømmen sine matcher er det heller lite.
Nei jeg tror faktisk Sadeh holder bedre klasse enn Dosso. Uansett hva det sier.Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Hehe. Jeg har i hvert fall sett ham spille, både på trening og i kamp. Har du?
Jeg har selvfølgelig ikke sett ham nok til å kunne vurdere ham fullt ut, men av det jeg har sett er han en fysisk sterk spiller med jevnt over gode basisferdigheter. Det største minuset er nok farta. Selvfølgelig KAN han bli god nok, men jeg mener han har ganske langt igjen.
En annen ting er jo trenernes vurdering. Myhre/Berntsen ser på Dosso som en nøkkelspiller for et middels 1. div-lag, mens Halle ikke mente at Sadeh var god nok for elleveren til det dårligste laget i 1. div. Dosso er eldre og har mer å vise til av spilletid og prestasjoner, derfor vurderer jeg ham som en bedre spiller enn Sadeh. Enkelt og greit.Kommentar
-
Hehe. Jeg har i hvert fall sett ham spille, både på trening og i kamp. Har du?
Jeg har selvfølgelig ikke sett ham nok til å kunne vurdere ham fullt ut, men av det jeg har sett er han en fysisk sterk spiller med jevnt over gode basisferdigheter. Det største minuset er nok farta. Selvfølgelig KAN han bli god nok, men jeg mener han har ganske langt igjen.
En annen ting er jo trenernes vurdering. Myhre/Berntsen ser på Dosso som en nøkkelspiller for et middels 1. div-lag, mens Halle ikke mente at Sadeh var god nok for elleveren til det dårligste laget i 1. div. Dosso er eldre og har mer å vise til av spilletid og prestasjoner, derfor vurderer jeg ham som en bedre spiller enn Sadeh. Enkelt og greit.
Eneste jeg vet er at jeg har sett av Dosso i kamper for Strømmen i 1 div.
Skulle også ønske Dosso var en løsning på vårt sentrale problem på midtbanen. Men utifra det jeg har sett er Sadeh en like god løsning som Dosso.Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Har PSA virkelig så liten tillit, at han blir vurdert bak Mads Dahm umiddelbart?
Kommentar
-
Jeg håper og tror det er pga hvilken motstand som venter. Skjønner ikke grunnen til at PSA nesten virker til å ha blitt spdalsk, så min teori er at Dahm rykker inn pga motstanderen og behov av en høy kar med plenty med muskler.Kommentar
-
Håper du har rett i det. Pål Steffen er 28 år og bør ha flere gode år igjen på banen. Vi vet alle hva han står for, og ut fra innhoppene hans, bl.a. mot Hønefoss, synes jeg at han virker spillelysten og på hugget. Etterhvert håper jeg igjen å få se Pål Steffen som Frodes makker som midtstopper.Kommentar
-
Berg tenker ikke slik. Han tar ut det laget han mener er best. Nærmest uavhengig av motstander. Dessverre ser det ut til han mener PSA er dårligere enn Dahm.
Last edited by vermu; 07.08.2010, 19:38.Kommentar
Kommentar