Veeeldig skeptisk til denne Dahm fra start.
Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Pål Steffen er et godt alternativ. Han har lang erfaring fra TL og er samspilt med Kippe. Virker rart at Berg uttaler at han må flytte Dahm inn i midtforsvaret hvis Essediri skal spille flanke. Hvorfor er ikke Pål Steffen et alternativ?Kommentar
-
Ut ifra treningsrapportene og antatte lagoppstillinger håper jeg definitivt på denne:
Andre
karim-Stinar-Frode-Lasse
Kristoffer-Espen-Nosa-Edwin
Arild-Tony
Synes det blir feil å kaste inn en kamprusten Dahm nå. La han spille seg varm på 2. laget først. I tillegg blir det altfor mange rokkeringer i 11'eren for å få plass til ham.Kommentar
-
Men enig med at det kan være en tanke å la Dahm spille på seg litt ro i sjela før han får starte kamper..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Jeg kan si meg enig i det, men samtidig synes jeg SP har spillt bedre som midtstopper enn som back, og Karim har vært bedre etter at han ble flyttet ned. Med dette i tankene blir det etter min mening for mange kompromisser for å få plass til Dahm.Kommentar
-
Men jeg skulle gjerne sett Essediri og Tokstad som høyresiden vår fremover. Tror det hadde hjulpet oss å gjennopprette balansen på midten.Kommentar
-
Etter å ha sett på tabellen i kveld så er jeg stygt redd for att med tap mot odd så har vi meldt oss på i kampen for å unngå nedrykk.
Så her er det bare for spillerne å brette opp ermene og begynne med drittjobben, nemlig kjempe LSK vekk fra bunnen og vekk fra nedrykk, og selv om dere for melkesyre og kramper så skal dere faen meg kjempe enda mer og hardere. Hvis dere ikke gidder å gjøre det for supporterne, så kan dere i det minste gjøre det for lønningene og æren deres.Kommentar
-
Desverre har jeg en dårlig følelse i dag. Tipper 2-1 eller 1-1. Da ligger vi 6 eller 7 poeng forran kvalikk, med molde, brann og stabæk hakk i hel.Kommentar
-
Kommentar
-
Prata med ham etter Hønefoss. Da sa han at han merket litt i kneet etter å ha spilt på kunstgress, men at det tålte naturgress helt fint. Friskmeldte seg til å stå 90 minutter også, så jeg syns det er pussig hvis Dahm nå skal gå rett inn på laget.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Tommel ned Emil? Er jo fakta at Dahm er sterke fysisk enn Pål Steffen.Kommentar
-
Kommentar
-
I dag håper jeg vi satser på mye fart fremover i banen. Hagen, Semb, Hansén og Rambekk er kanskje Norges tregeste forsvar, og kan trues i bakrommet hele tiden. Ujah, Edwin og Nosa bør utfordre 1 mot 1 hver gang de har sjansen.Kommentar
-
Steffen Hjelmtvedt
Steffen Hjelmtvedt er med i troppen i følge www.lsk.no.
Noen som har info? Kan han bidra med noe?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Odd er temmelig svekket nå. Fevang og Arason er to store tap for dem, og de har sirup i forsvarsfireren. Vi bør ha gode sjanser i kveld hvis vi gjør de rette taktiske valgene.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Tror det er laaang vei fra benken til banen her.Kommentar
Kommentar