Her er LSK-troppen til kampen mot Odd Grenland: André Hansen, Andreas Fjellstad, Steinar Pedersen, Lars-Kristian Eriksen, Mads Dahm, Tom Sadeh, Espen Søgård, Anthony Ujah, Nosa Igiebor, Frode Kippe, Edwin Eziyodawe, Steffen Hjelmtvedt, Arild Sundgot, Karim Essediri, Kristoffer Tokstad, Pål Steffen Andresen, Mathis Bolly.
Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00
Collapse
X
-
Merkelig at ingen har bemerket det, men RB melder om samme ellever som bird ville ha:
Ut ifra treningsrapportene og antatte lagoppstillinger håper jeg definitivt på denne:
Andre
karim-Stinar-Frode-Lasse
Kristoffer-Espen-Nosa-Edwin
Arild-Tony
Synes det blir feil å kaste inn en kamprusten Dahm nå. La han spille seg varm på 2. laget først. I tillegg blir det altfor mange rokkeringer i 11'eren for å få plass til ham.Kommentar
-
-
En tam kamp så langt, og selvfølgelig må en enda kjipere stotre-Lars bli satt opp som kommentator på tv2 "adjektiv" zzzzzzebra. Det blir dessverre nok av "øøøøøøøh", "eeeeeeehhhh", og "øøøøeeeeh". Herre!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
-
Lars snakker om at LSK har blitt grå og ubetydelig... Mulig det, men er det en som pokker meg er grå og ubetydelig må det da være Larsemann?!!Kommentar
-
-
Kommentar
-
At gutten er et talent er det ikke noe snakk om. men da må Henning bruke han på en måte, så han kan vise talentet sitt...Styremedlem 2016Kommentar
-
Han har sagt hverken noe galt om Odd eller LSK, men Lars Bohinen er en totalt inkompetent kommentator. Latterlig!Kommentar
Kommentar