Hvorfor kjefter ikke Kippe som et helvete for denne innsatsen...? Er det ikke hans jobb på banen å hause opp spillerne?
Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00
Collapse
X
-
Folk snakker om at vi har lite innslupne, lite tap osv og at man må se bak resultatene. Men hva faen er det for noe bullshit? Jeg har ALDRI sett LSK dårligere. At et lag kan falle så sammen på få mnd er for meg ubegripelig.
HB, du har kampen mot Ålesund til å bevise for meg at du er rette mannen. Ellers så kan du pakke sekken din og komme deg vekk fra Åråsen. Dette duger faen meg ikke!!!!Kommentar
-
Det byttet der er nok sesongens andre bevis på generasjonssifte klubben er nødt til å gjennomføre (BBS mot Sundgot var det første).. Men at dette er noe Søgård liker lite er helt sikkert, får håpe han viser seg som en skikkelig mann og tar opp hansken alt på neste trening!Kommentar
-
92 dager siden.. det er faen meg 3 månedslønner siden forrige seier... og Berg står og sier at det ikke er krise... Gir han totalt blanke faen eller? Visst faen er det krise. Fugla har aldri før i toppserien hatt en værre rekke uten seier.
Og eneste Edwin klarer å drible utpå der er seg sjæl..Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jaja, da er vi i nedrykksstriden for 3. året på rad.
Medaljer? Bah. Glem det. Trenger ikke sette av plass i premieskapet på lenge enda.
Forsvaret lekker som ei sil, midtbanen er til å le av og angrepet er like giftig som en gulerot.
Og Berg er allergisk mot å bytte ut spillere.LasseNKommentar
-
Kommentar
-
Jeg synes ikke Lillestrøm er så skrekkelig dårlige som folk her påstår. At dette er det dårligste man har sett er jeg ikke enig i. Tror ikke det skal store justeringer til før det snur igjenA football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Kommentar
Kommentar