Få hivd ut Bentley av banen da, Hauge!!!
Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Logi og Bergmann er vel de eneste du nevner som har spilt fast og som er savnet idag. 2 "faste" spillere ute må man vel regne med innimellom uten at resten av laget skal totalkollapse av den grunnKommentar
-
Hvis det er sistnevnte får du si fra om du finner det ut, jeg lurer også. Fant ikke noe umiddelbart på nettet, virker som han holder kortene tett til brystet.Kommentar
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Kommentar
-
Alle som maser om at det er nå laget trenger og fortjener ekstra støtte kan spare seg. Med dette spillet og tidenes mest latterlige innsats fortjener de ikke annet enn et spark i ræva og lønnstrekk. Skam dere!- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Berg: Hvis du bortforklarer dette, eller ymter frempå at det var gjevnt, så kan du dra til HELVETE!!!!!
Faen så forbanna jeg er nå....Kommentar
-
Hadde jeg gjort det så jevnt dårlig i 2 1/2 måned på jobben, tror jeg jeg hadde i det minste hadde vært kalt inn til en reell alvorsprat med sjefen, sannsynligvis fått beskjed om å finne meg noe annet å gjøre!LasseNKommentar
-
Med tanke på hvor kort fotballsesongen er i forhold til ett arbeidsår så ville du nok fått den beskjeden lenge før den tid..Kommentar
-
Ikke noe nytt fra kanten tipper jeg.Kommentar
-
for å gjøre det kommende tapet mot Aalesund lettere å takle vurderer jeg å sette 1000 spenn på aafk.
Nå er det faen meg nok. Er dritt lei uavgjort, uavgjort, uavgjort, tap, tap, uagjort, tap, uavgjort, tap.
Og Berg står å bortforklarer alt og skylder på alle mulige andre faktorer. På tide å ta med hagla på trening. Gutta har jo faen ikke guts lengerKommentar
-
Som nevnt tidligere rykker heller ned med Uwe og straffetrening en Henning borforklaring Berg03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
Kommentar