Odd -Lillestrøm, Skagerak Arena, mandag 9. aug. kl. 19.00
Collapse
X
-
Hvis jeg måtte gjette ville jeg sagt LSK for øyeblikket spiller fotball like bra som jeg hadde sugd pikk. Tror ikke det hadde blitt stor forskjell om vi byttet på oppgavene heller.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Hurra vi suger balle. Hadde jeg vist dette før i kveld hadde jeg gått på polet, ikke butikken. Fy faen.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Om målet til Sundgot i dag skal få praten til å gå igjen om at Sundgot bør spille blir jeg enda surere.. Kampen i dag beviste vel nok en gang at det er på høy tid å gjennomføre generasjonsskifte klubben er i fullt ut. Edwin, Ujah, Nosa og ikke minst BBS er spillere som evner å skape farligheter og Henning Berg må finne frem til en formasjon, lagoppstilling og ett spillermønster/plan som får dette til å fungere.Kommentar
-
Kommentar
-
Berg funker ikke. Bare å innse det.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
FY FAEN BERG!!!!!!!!!! Presterer mye mye bra idag?????? Gjør en ålright kamp????
Dra til helvette. jeg mistet herved all tro på deg...Kommentar
-
Berg mener faktisk at vi gjorde en god kamp - ref tv2. Nei Henning, det gjorde vi ikke. Ræva er mer dekkende, men det fortjener vi ikke etter i kveld.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
Kommentar