En god venstre midtbanespiller. Med skills og normal sjøltillit. I dette vinduet. Du trenger ikke være brennrask. Må vi lage spleiselag? Det haster nå.
Kronerulling til kjøp av nye spillere?
Collapse
X
-
-
Jeg er lett med på spleiselag! Vi kan lage vår egen versjon av Brann's Hardball,kjøpe spillere,forbedre laget og forhåpentligvis også tjene litt på det om spilleren selges igjen! -
Hmm. Høres lite trolig ut. Hva skjedde forresten med de 500 kronene jeg ga for noen år siden til Folkets spiller?:???:Kommentar
-
Kronerulling?
Vinduet er åpent, og jeg ser ikke de store navnene på vei inn til klubben. Så leste jeg innleggene til tonkro og Geirfugl i "Jakten på den forsvunne venstreving" og poster dette.
Jeg ønsker å bidra med noen kroner i et spleiselag som jeg har lyst til å gi til LSK som igjen bruker disse midlene til å hente forsterkninger.
Det er vel uaktuelt at vi klarer å hente inn noe særlig før dette vinduet stenger, men det kunne kanskje ha vært en fin julegave til LSK fra fansen? Ikke aner jeg hva som er realistisk, men det må da kunne monne noe?
Kanskje KFL allerede har en eller annen konto som man kan bruke til å sette inn pengene på?
Jeg starter med 1000,- i allefallKommentar
-
Det får da være grenser. Da kan man heller gi pengene til flomofrene i Pakistan..Kommentar
-
Akkurat nå handler temaet her om de som eventuelt ønsker å gi noen kroner til Lillestrøm Sportsklubb.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Jeg gir også 1000,- ,men da må kfl på banen og sette igang en kronerulling.Få gjerne med næringslivet på dette også,tipper jeg lett hadde fikset mellom5-1o tusen fra firmaet der jeg jobber om de hadde blitt et seriøst opplegg på dette.Kommentar
-
Gjør det!! Ikke tro at alle andre skal gjøre noe hele tiden. Ta initiativ selv!Last edited by Skinke; 04.08.2010, 16:07.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Symboleffekten i at folk ønsker å bidra KAN bli meget stor dersom nok folk stiller seg bak. kanskje en bedrift, eller en riking smeller penger på bordet, så kan det hele ha potensial. Kanskje det kommer flere folk på kampene hvis folk skjønner at vi samler oss rundt klubben vår.
Det kan være å snu noe negativt til noe positivt. Å samle folk rundt LSK. Det er så utrolig mye negativitet som spres her på forumet, og på feltet at jeg knapt gidder å engasjere meg lengre, men syntes ideen var god og verdt et forsøk.
Men, det kan feile også. Plutselig står vi der 23 Desember med noen få kroner som man kvier seg for å gi bort siden det er så lite, men da vil kanskje barneavdelingen på Ahus ha de istedenforKommentar
-
Hva med at LSK selger noen aksjer i klubben for å hente i kapital ???
Jeg hadde kjøpt flere stk i hvertfall.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Om det i Desember viser seg å ha blitt en god slant penger som blir prioritert til feks barneavdelingen, skal jeg jammen bidra jeg også.Last edited by morten; 04.08.2010, 22:27.Kommentar
-
Kommentar
-
Pessimismen min består av at da spillere tjener millioner og disposisjoner i spillemessig er merkelige mener jeg at andre tiltak bør gå foran en kronerulling.Fint at folk vil gi, men da får faen meg spillere bli med også. Det er seriøst de som burde spleisa så de får bedre resultater.
Om det i Desember viser seg å ha blitt en god slant penger som blir prioritert til feks barneavdelingen, skal jeg jammen bidra jeg også.
Litt av tanken min var å skape litt blest om LSK og Kanari-Fansen på en positiv måte, men jeg skjønner kanskje at det var tåpelig av meg. Hvis noen av de svarene som kommer i tråden her skal være representativt for KFL, så tror jeg at dette svaret skal være mitt siste ord i denne tråden så får jeg heller møte opp på Åråsen selv å gi de en tusenlapp.Kommentar
-
Spillere tjener millioner i andre klubber i tippeligaen også, men om du vil ha adecco lønninger i LSK, så vil også LSK spille i adecco-ligaen.
Litt av tanken min var å skape litt blest om LSK og Kanari-Fansen på en positiv måte, men jeg skjønner kanskje at det var tåpelig av meg. Hvis noen av de svarene som kommer i tråden her skal være representativt for KFL, så tror jeg at dette svaret skal være mitt siste ord i denne tråden så får jeg heller møte opp på Åråsen selv å gi de en tusenlapp.Kommentar
-
Vel... Jeg er positiv til tanken, og hadde lett lagt i en slump penger hvis det hadde blitt realitet. Jeg trur derimot ikke at vi hadde fått tak i nok oenger til at det hadde hjulpet særlig. Hvis man ser på innsamling til TIFO o.l. som har hvert tidligere, har det ikke kommet store summer til tross for givervillig fans.
Man trenger folk med mye penger å avse (blir jo av all sannsynlighet et tapsprosjekt) og det er vanskelig å finne i fansen trur jeg.
Uansett. Kan det hjelpe sportsklubben er jeg utelukkende positiv.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Moderatormelding:
Jeg har flyttet noen poster fra "Jakten på den forsvunne venstreving"-tråden og hit, slik at vi samler kronerullingsdebatten i denne tråden. Tråden er startet av hthaug, selv om hans innlegg av tekniske grunner nå ikke står først.Last edited by RSP; 05.08.2010, 07:49.Kommentar
-
Kanskje man burde hatt et slags investeringsselskap med folk med penger å avse? Kanskje de kunne forbunnet det med både eiendomsinvistering og spillerinvistering for å forminske tap(srisikoen). Dette kunne kanskje ha hjulpet oss til å hente spillere som Nosa, Edwin, Logi, osv. Selvfølgelig burde LSK også vært delaktige i et slikt selskap, slik at de er med på avgjørelsene og får en del av gevinsten når det lykkes.Kommentar
Kommentar