Kronerulling til kjøp av nye spillere?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Yellow-not-jella
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2009
    • 1606

    Kronerulling til kjøp av nye spillere?

    En god venstre midtbanespiller. Med skills og normal sjøltillit. I dette vinduet. Du trenger ikke være brennrask. Må vi lage spleiselag? Det haster nå.
    Last edited by iL; 06.08.2010, 08:53. Begrunnelse: tittel
  • tonkro
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2009
    • 344

    #2
    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
    En god venstre midtbanespiller. Med skills og normal sjøltillit. I dette vinduet. Du trenger ikke være brennrask. Må vi lage spleiselag? Det haster nå.
    Jeg er lett med på spleiselag! Vi kan lage vår egen versjon av Brann's Hardball,kjøpe spillere,forbedre laget og forhåpentligvis også tjene litt på det om spilleren selges igjen!

    Kommentar

    • Geirfugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 561

      #3
      Opprinnelig skrevet av tonkro
      Jeg er lett med på spleiselag! Vi kan lage vår egen versjon av Brann's Hardball,kjøpe spillere,forbedre laget og forhåpentligvis også tjene litt på det om spilleren selges igjen!
      Hmm. Høres lite trolig ut. Hva skjedde forresten med de 500 kronene jeg ga for noen år siden til Folkets spiller?:???:

      Kommentar

      • hthaug
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2004
        • 432

        #4
        Kronerulling?

        Vinduet er åpent, og jeg ser ikke de store navnene på vei inn til klubben. Så leste jeg innleggene til tonkro og Geirfugl i "Jakten på den forsvunne venstreving" og poster dette.

        Jeg ønsker å bidra med noen kroner i et spleiselag som jeg har lyst til å gi til LSK som igjen bruker disse midlene til å hente forsterkninger.
        Det er vel uaktuelt at vi klarer å hente inn noe særlig før dette vinduet stenger, men det kunne kanskje ha vært en fin julegave til LSK fra fansen? Ikke aner jeg hva som er realistisk, men det må da kunne monne noe?

        Kanskje KFL allerede har en eller annen konto som man kan bruke til å sette inn pengene på?

        Jeg starter med 1000,- i allefall
        Last edited by hthaug; 04.08.2010, 14:59. Begrunnelse: Skriveleifer

        Kommentar

        • morten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2156

          #5
          Det får da være grenser. Da kan man heller gi pengene til flomofrene i Pakistan..
          Badekar
          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

          Kommentar

          • hthaug
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2004
            • 432

            #6
            Opprinnelig skrevet av morten
            Det får da være grenser. Da kan man heller gi pengene til flomofrene i Pakistan..
            Jeg gir i mengder ellers i året til all verdens gode formål, så jeg har ikke akkurat dårlig samvittighet der.

            Akkurat nå handler temaet her om de som eventuelt ønsker å gi noen kroner til Lillestrøm Sportsklubb.

            Kommentar

            • morten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2156

              #7
              Lykke til da..
              Badekar
              http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

              Kommentar

              • Skinke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2007
                • 3914

                #8
                Lå nå de som har lyst til å gi penger til lsk få lov til det da Morten. Makan.
                Daukjøtt Felt C

                Kommentar

                • morten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2156

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Skinke
                  Lå nå de som har lyst til å gi penger til lsk få lov til det da Morten. Makan.
                  Jada! Alle monner drar er det vel det heter. Mange bekker små osv..Håper på en knallspiller Med ikke for høy lønn. Dette blir nok toppers!
                  Badekar
                  http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #10
                    Jeg gir også 1000,- ,men da må kfl på banen og sette igang en kronerulling.Få gjerne med næringslivet på dette også,tipper jeg lett hadde fikset mellom5-1o tusen fra firmaet der jeg jobber om de hadde blitt et seriøst opplegg på dette.

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Jeg gir også 1000,- ,men da må kfl på banen og sette igang en kronerulling.Få gjerne med næringslivet på dette også,tipper jeg lett hadde fikset mellom5-1o tusen fra firmaet der jeg jobber om de hadde blitt et seriøst opplegg på dette.
                      Gjør det!! Ikke tro at alle andre skal gjøre noe hele tiden. Ta initiativ selv!
                      Last edited by Skinke; 04.08.2010, 16:07.
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • hthaug
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2004
                        • 432

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av morten
                        Jada! Alle monner drar er det vel det heter. Mange bekker små osv..Håper på en knallspiller Med ikke for høy lønn. Dette blir nok toppers!
                        Men herregud da. Er det mulig å være så pessimistisk? Jeg tror de fleste forstår at det ikke kommer en ny Robert Koren inn porten med vår hjelp, men alle forstår at LSK ikke har midler i det hele tatt til å hente nye spillere.

                        Symboleffekten i at folk ønsker å bidra KAN bli meget stor dersom nok folk stiller seg bak. kanskje en bedrift, eller en riking smeller penger på bordet, så kan det hele ha potensial. Kanskje det kommer flere folk på kampene hvis folk skjønner at vi samler oss rundt klubben vår.

                        Det kan være å snu noe negativt til noe positivt. Å samle folk rundt LSK. Det er så utrolig mye negativitet som spres her på forumet, og på feltet at jeg knapt gidder å engasjere meg lengre, men syntes ideen var god og verdt et forsøk.

                        Men, det kan feile også. Plutselig står vi der 23 Desember med noen få kroner som man kvier seg for å gi bort siden det er så lite, men da vil kanskje barneavdelingen på Ahus ha de istedenfor

                        Kommentar

                        • OppsalKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2008
                          • 1881

                          #13
                          Hva med at LSK selger noen aksjer i klubben for å hente i kapital ???

                          Jeg hadde kjøpt flere stk i hvertfall.
                          Nå bosatt på Rasta !!!!!

                          Alltid Celtic og LSK

                          Kommentar

                          • morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av hthaug
                            Men herregud da. Er det mulig å være så pessimistisk?

                            Men, det kan feile også. Plutselig står vi der 23 Desember med noen få kroner som man kvier seg for å gi bort siden det er så lite, men da vil kanskje barneavdelingen på Ahus ha de istedenfor
                            Pessimismen min består av at da spillere tjener millioner og disposisjoner spillemessig er merkelige; mener jeg at andre tiltak bør gå foran en kronerulling.Fint at folk vil gi, men da får faen meg spillere bli med også. Det er seriøst de som burde spleisa så de får bedre resultater.

                            Om det i Desember viser seg å ha blitt en god slant penger som blir prioritert til feks barneavdelingen, skal jeg jammen bidra jeg også.
                            Last edited by morten; 04.08.2010, 22:27.
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                            Kommentar

                            • sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                              Hva med at LSK selger noen aksjer i klubben for å hente i kapital ???

                              Jeg hadde kjøpt flere stk i hvertfall.
                              Ja, la oss kaste oss ut på aksjemarkedet igjen, norske klubber gjorde jo knallsuksess der sist...

                              Kommentar

                              • hthaug
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2004
                                • 432

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av morten
                                Pessimismen min består av at da spillere tjener millioner og disposisjoner i spillemessig er merkelige mener jeg at andre tiltak bør gå foran en kronerulling.Fint at folk vil gi, men da får faen meg spillere bli med også. Det er seriøst de som burde spleisa så de får bedre resultater.

                                Om det i Desember viser seg å ha blitt en god slant penger som blir prioritert til feks barneavdelingen, skal jeg jammen bidra jeg også.
                                Spillere tjener millioner i andre klubber i tippeligaen også, men om du vil ha adecco lønninger i LSK, så vil også LSK spille i adecco-ligaen.

                                Litt av tanken min var å skape litt blest om LSK og Kanari-Fansen på en positiv måte, men jeg skjønner kanskje at det var tåpelig av meg. Hvis noen av de svarene som kommer i tråden her skal være representativt for KFL, så tror jeg at dette svaret skal være mitt siste ord i denne tråden så får jeg heller møte opp på Åråsen selv å gi de en tusenlapp.

                                Kommentar

                                • morten
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2156

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av hthaug
                                  Spillere tjener millioner i andre klubber i tippeligaen også, men om du vil ha adecco lønninger i LSK, så vil også LSK spille i adecco-ligaen.

                                  Litt av tanken min var å skape litt blest om LSK og Kanari-Fansen på en positiv måte, men jeg skjønner kanskje at det var tåpelig av meg. Hvis noen av de svarene som kommer i tråden her skal være representativt for KFL, så tror jeg at dette svaret skal være mitt siste ord i denne tråden så får jeg heller møte opp på Åråsen selv å gi de en tusenlapp.
                                  Dette er et forum.Jeg skriver mye rart,og har ikke troen på at prosjektet ditt vil lykkes. Vil du ha et kfl representativt svar bør du møte opp på årsmøte å ta det der. Om du ikke dukker opp,kan det hende noen andre som deler ditt syn vil ta det opp? Du må for all del ikke miste trua pga av meg. Bra at folk brenner for klubben.
                                  Badekar
                                  http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    #18
                                    Vel... Jeg er positiv til tanken, og hadde lett lagt i en slump penger hvis det hadde blitt realitet. Jeg trur derimot ikke at vi hadde fått tak i nok oenger til at det hadde hjulpet særlig. Hvis man ser på innsamling til TIFO o.l. som har hvert tidligere, har det ikke kommet store summer til tross for givervillig fans.

                                    Man trenger folk med mye penger å avse (blir jo av all sannsynlighet et tapsprosjekt) og det er vanskelig å finne i fansen trur jeg.

                                    Uansett. Kan det hjelpe sportsklubben er jeg utelukkende positiv.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

                                      #19
                                      Moderatormelding:
                                      Jeg har flyttet noen poster fra "Jakten på den forsvunne venstreving"-tråden og hit, slik at vi samler kronerullingsdebatten i denne tråden. Tråden er startet av hthaug, selv om hans innlegg av tekniske grunner nå ikke står først.
                                      Last edited by RSP; 05.08.2010, 07:49.

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6079

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                        Man trenger folk med mye penger å avse (blir jo av all sannsynlighet et tapsprosjekt) og det er vanskelig å finne i fansen trur jeg.
                                        Kanskje man burde hatt et slags investeringsselskap med folk med penger å avse? Kanskje de kunne forbunnet det med både eiendomsinvistering og spillerinvistering for å forminske tap(srisikoen). Dette kunne kanskje ha hjulpet oss til å hente spillere som Nosa, Edwin, Logi, osv. Selvfølgelig burde LSK også vært delaktige i et slikt selskap, slik at de er med på avgjørelsene og får en del av gevinsten når det lykkes.

                                        Kommentar

                                        Working...