Skrällmannen Hejazi

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Justnes
    Medlem
    Hoffnarr
    • Nov 2003
    • 57

    Skrällmannen Hejazi

    Ser ut som vår unge spissvenn Super-Mac har gjort rimelig suksess i Sverige.



    Synes det var dårlig av Erlandsen å ikke gi han en sjanse, men det var jo ikke lett å være ung på slutten av hans regjeringstid. Tror det var det som kostet oss en glimrende fremtidig venstreback i Andreas Thorud også, da han nok hadde spilt for oss fortsatt hvis han hadde fått flere sjanser i fjor. Når det gjelder Mac så skinner det jo klart gjennom i artikkelen at han har et rimelig stort ego, og det var vel kanskje der det gikk galt både hos oss og i Kisa.
    Petter Justnes
  • bøllefrø
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2004
    • 462

    #2
    Tror vel problemet hans er at han ikke er verdens mest ydmyke i forhold til LAGSPILLET fotball, og over tid slår det litt negativt ut i en slik gruppe som et fotballag er...

    Kommentar

    • PA
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 500

      #3
      Slatan er jo enda være.. tror det har noe med sverige og gjøre.
      Han føler vel at han er god der.

      men det som er, er at den Svenske ligan er mye dårligere enn den norske. Han er self god.. men som sagt! Han hadde ikke vært så god i den norske serien. :roll:

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6079

        #4
        Han har vel alltid hatt et bra ego, mener å huske han snakka om landslaget mens han spilte på lsk 2.

        Kommentar

        • blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

          #5
          Gutten skalv som et aspelöv hver gang han entret Aaraasen-matta med et kvarter igjen aa spelle. Synes ikke han beviste noenting som helst paa det överste nivaaet i gult og svart.
          Fugla 4 Life!

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            Jeg er av den oppfatningen at Hejazi fikk prøve seg altfor lite. Når LSK slet de siste 15-20 min, hvorfor ikke sette inn friske bein og sultne unggutter. Dette skjedde aldri med Erlandsen som trener.... Trur han kunne gjort det bra, kunne jo for all del også leid han ut til 1 div et år. :roll: :wink:

            Kommentar

            • blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

              #7
              Opprinnelig skrevet av Paddis
              Jeg er av den oppfatningen at Hejazi fikk prøve seg altfor lite. Når LSK slet de siste 15-20 min, hvorfor ikke sette inn friske bein og sultne unggutter. Dette skjedde aldri med Erlandsen som trener.... Trur han kunne gjort det bra, kunne jo for all del også leid han ut til 1 div et år. :roll: :wink:
              Problemet var bare at de gangene "SuperMac" fikk pröve seg 15 minutter, spilte han til terningkast 1. Jeg forstaar godt Arne's valg.
              Fugla 4 Life!

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Opprinnelig skrevet av blue
                Problemet var bare at de gangene "SuperMac" fikk pröve seg 15 minutter, spilte han til terningkast 1. Jeg forstaar godt Arne's valg.
                Mac fikk prøve seg i henholdvis 3 minutter og 7 minutter i kampen mot Odd og Molde. Så fikk han 27 minutter mot Tromsø, som var hans debut, noe som resulterte i masse skryt og et par gode avslutningsforsøk.

                Det er helt håpløst å forstå Arnes valg om å bruke Belsvik fremfor Mac, nesten på linje mned downs.....
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                Working...