enig med sten . wisnes er en som ikke sutrer. jeg har ihvertfall ikke hørt noe sutring fra han
Winsnes til 2007
Collapse
X
-
-
Forstår ikkje heilt kafor JPW fe so masse pepper for, trur no at Røsler & Co veit best om han e god nok eller ikkje. Han he sikkert ei bra innstilling, å dei ser kansje at han he potensiale, å da fortjena no han litt oppbacking i stedet for kjeft, han e jo tross alt en LSK spelar!!Kanari & OwlsKommentar
-
Ikke veldig glad i Winsnes for han er ikke noen konkurrent til 1 laget. Men som Semb sa: Å ha en slik spiller i stallen er utrolig viktig - en som alltid gir 100%, aldri sutrer, bare jobber for at laget skal bli best mulig. Lurer på hva lønnen er for hvis den er over 400 000 så ville jeg kvittet meg med han. :roll: Litt i tvil!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.poenget her er at skal vi ha et lag som skal ta seriegull og kjempe i europa-cuper, bør vi ha to gode 11'ere.
Tviler på at JPW hadde fått plass i rbk stallen f.eksUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Btw: Skjønner ikke hva 22 jevngode spillere har å gjøre i RBK for tida.
Sånn som det har vært tidligere har jo alle gode spillere gått til RBK fordi de har vært best. Nå bør jo alle gå til Start (eller Enga). Herlige fotballtyper vi har i dette landet. Finnes det i det hele tatt én klubbspiller igjen?ULTRAS FELT CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av demianBtw: Skjønner ikke hva 22 jevngode spillere har å gjøre i RBK for tida.
Sånn som det har vært tidligere har jo alle gode spillere gått til RBK fordi de har vært best. Nå bør jo alle gå til Start (eller Enga). Herlige fotballtyper vi har i dette landet. Finnes det i det hele tatt én klubbspiller igjen?Fugla 4 Life!Kommentar
Kommentar