Hvordan trekke folk til LSKs hjemmekamper? kom med idéer!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    #81
    Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
    Du kan få min is.

    Jeg skal sitte på enten Martins eller Jekyll & Hyde og kos meg med et par pils istedenfor.
    Det går ikke an å kose seg på Jekyll & Hyde.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #82
      Opprinnelig skrevet av reka
      Det går ikke an å kose seg på Jekyll & Hyde.
      Med en kald øl i hånda koser jeg meg uansett sted jeg.Men tilbake til saken.

      Kommentar

      • OppsalKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2008
        • 1881

        #83
        Hvor aktiv er LSK i Lørenskog\Rælingen for tida? Eller Nittedal? Vet at klubben har vært noksa aktiv i Skedsmo i de siste ukene.

        Akkurat nå så¨vet jeg at 10,000 unge begynner på skole (fleste av de igjen) om ikke så lenge. Redusert billetter til de hadde vært et godt tiltak.

        F.eks. Kjøp av en 1 voksen billett (ie pappa) utløser 2 gratis barna billetter.
        Nå bosatt på Rasta !!!!!

        Alltid Celtic og LSK

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #84
          Ser at forslaget mitt med 100/50 kr billetter på RB tribunen er satt ut. Nå gjelder det å spre ordet videre!

          Kommentar

          • HolterKanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 1603

            #85
            Opprinnelig skrevet av Bibaboy
            Tilskuerne på Åråsen er og blir et kresent folkeslag. Jeg tror som før at eneste måte å trekke fullt hus hver match er å spille god fotball og vinne kamper. Forslagene dine er absolutt kjempegode, men er usikker på gevinsten av de så lenge vi spiller så dårlig som nå...
            Er jo nettop den instillingen du viser her som gjør at folk ikke kommer på stadion. De tenker at de skal begynne å gå på kamp igjen bare gutta på banen begynner å vinne fotballkamper... Hvorfor skal vi sitte å vente på dem? Selvom det er dårlig spill som har ført til nedgang i antall tilskuere betyr ikke det at bra spill er eneste vei tilbake. Hvorfor ikke satse som pokkern på noen av de geniale forslagene til folke her inne og vise gutta på banen at vi rundt sportsklubben er gira på å komme tilbake i toppen. Da kommer garantert resultatene også etterhvert
            ***Større baller enn vett***

            Kommentar

            • HolterKanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 1603

              #86
              Opprinnelig skrevet av Torolf
              Fra LSK Zone:

              Familiedag på søndag

              Som medlem av LSKZone kan du være med på familiedagen på Åråsen på søndag. På barnebilletten får du gratis LSK t-skjorte og gratis is. I tillegg er billettprisene meget rabatterte.

              Søndag spiller LSK mot Aalesunds FK på Åråsen klokka 18:00. Du inviteres som LSKZone-medlem til familiedag på Åråsen. Allerede fra 16:00 kan du være med på LSKs roadshow hvor det vil være mange konkurranser og fine premier. Det vil være gratis ansiktsmaling og besøk av LSK-profiler. Gullik kommer også på besøk. Deretter skal du se LSK slå Aalesund med alle midler på Åråsen-matta.

              Alle barn under 16 år vil få gratis LSK t-skjorte, gratis is på inngangsbilletten som vil koste 50,-. For voksne som er i følge med barna vil prisen være 100,- per billett. Billettene er til RB-tribunen.
              Trykk her for å gå til billettbestilling til familiedagen på LSK-Aalesund
              (Frist: Fredag klokka 12:00)
              NB! Du vil få billetten tilsendt per e-post sammen med faktura. Billetten må fremvises på familiedagen (arranges utenfor stadion) for å få t-skjorte og is. Billetten brukes så i inngangen.

              Ta med deg familien, venner, kjente
              Støtt opp om Lillestrøm Sportsklubb!
              Jeg syns heller ikke detta er bra nok fordi det forutsetter at man er medlem av lsk zone. hvor mange unger er medlem av den jævla sosseklubben der da? Og hvis man må melde seg inn der så koster fort det et par hundre kroner og da er billetten plutselig like dyr allikevel. Nei f*** ta hele den griske organisasjonen som lsk er.
              ***Større baller enn vett***

              Kommentar

              • ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

                #87
                LSK-Zone er vel gratis? Gullik-klubben derimot koster 300 pr. år.

                Kommentar

                • HolterKanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 1603

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av ChriZza
                  LSK-Zone er vel gratis? Gullik-klubben derimot koster 300 pr. år.
                  My bad...
                  ***Større baller enn vett***

                  Kommentar

                  • Mynten
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 484

                    #89


                    Nå er vi i alle fall i media og viser oss fram. At det er bra med tenning på trening er vel noe mange har savnet i år, så kanskje dette kan være med på å lokke noen flere til Åråsen på søndag. Hvis mange sofagriser (som meg) kan få like mye tenning som det tydeligvis er på trening om dagen vil det kanskje lokke noen til kamp.

                    For øvrige en av de som drar på kamp med bakgrunn i familiedagen, og til og med har med unger på kamp som aldri har vært på kamp før.

                    Kommentar

                    • okb
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2377

                      #90
                      Denne tråden fortjener et nytt navn.

                      I natt klokka 00:01 ble det sendt ut et tilbud på LSKZone. Tilbudet er enkelt og greit: To billetter til LSK-Start for 100,-. Du får en SMS tilsendt og viser den så på G-Sport eller På Sparket. For å motta tilbudet må du være medlem av LSKZone. Påminnelse følger i løpet av uka.

                      LSK har i tillegg et godt tilbud til alle 370-lagene som denne helgen vil være med på LSK UAs høstcup på Lillestrøm Idrettspark (som det nå så pent heter).

                      Oppfordringen til alle forumdeltakere: Ta med deg familien, ta med deg alle venner, bekjente, naboen, folk du møter. Fyll Åråsen. Høstjakta er i gang!
                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                      Kommentar

                      • OppsalKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2008
                        • 1881

                        #91
                        Fikk vite av en kompis (som er en lærer på Rasta og KFL medlem) at VIF har ringt rundt en del skoler i området og har tilbudt "meet og greet" VIF spillere som deler ut gratis billetter til neste hjemmekampen....

                        Jeg har mailet klubben om dette ... spent for å se om jeg får et svar og hva klubben gjør.
                        Nå bosatt på Rasta !!!!!

                        Alltid Celtic og LSK

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6082

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                          Fikk vite av en kompis (som er en lærer på Rasta og KFL medlem) at VIF har ringt rundt en del skoler i området og har tilbudt "meet og greet" VIF spillere som deler ut gratis billetter til neste hjemmekampen....

                          Jeg har mailet klubben om dette ... spent for å se om jeg får et svar og hva klubben gjør.
                          Ikke dumt for vif sin del, men ser ikke helt hvorfor en skole skulle ønske å få besøk av fotballspillere som deler ut billetter.

                          Kommentar

                          • Kristian
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 690

                            #93
                            ^ Gym-prosjekt eller noe sånt. Lærere finner alltid på en unnskyldning for å slippe å undervise

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              #94
                              Random-kanaris!

                              Opprinnelig skrevet av Kristian
                              Lærere finner alltid på en unnskyldning for å slippe å undervise
                              Riktig.

                              Så et banner i går, etter kampen, av en dame i badedrakt. Hun var pen til å være laget av maling og tøy. Dette ga meg en liten idé, i tråd med THK: Random-Kanaris! Alle supporterklubber, inklusive Kongsvingerfansen og Follofansen for eksempel, har bilder av egne spillere, egne trenere, etc. Det er ikke originalt, selv om det sikkert er kjempefint for de som er avbildet. Altså er det helt ok at det finnes, men hva med å ha en haug med bannere som viser bilder av ting eller folk som ikke har noen ting som helst med hverken klubben eller fotball å gjøre?

                              Javisst, de skal være gule og svarte, men det skal være bilder av ting som er komplett meningsløse på dem! Tenk dere tostangs med bilde av May Britt Andersen, Kåre Conradi eller Gro Harlem Brundtland! Eller alle tre i søsterlig omfavnelse! Ved siden av det igjen kan vi ha et bilde av en oppvaskbørste, en vaskekost og en tannbørste(ved siden av hverandre), muligens med Eskimonica kjørende i slalom på en 40-talls Vespa.

                              Vi burde også trykke opp gule og svarte t-skjorter med kjente fjes på. En gul skjorte med ansiktet til Jon Gelius i svart omriss på? Yes, please.

                              Hvorfor skal vi gjøre dette, spør du? Vel, om du må spørre om det gidder jeg ikke svare deg.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9475

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av HSft
                                Ikke dumt for vif sin del, men ser ikke helt hvorfor en skole skulle ønske å få besøk av fotballspillere som deler ut billetter.
                                Fordi det er jævlig kjipt...

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6082

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av knut
                                  Fordi det er jævlig kjipt...
                                  Har ikke noe problem med å skjønne hvorfor elevene ville vært positiv til det. Men det er mye rart elever er positive til. Virker litt useriøst for meg om en skole skal invitere fotballspillere for å dele ut kampbilletter. Hva skal barna lære av det?

                                  Eneste er vel kanskje at man kan bruke det som motivasjon. Jobb dritbra i en måned så inviterer jeg vif for å gi dere gratisbilletter lizzm.

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9475

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Har ikke noe problem med å skjønne hvorfor elevene ville vært positiv til det. Men det er mye rart elever er positive til. Virker litt useriøst for meg om en skole skal invitere fotballspillere for å dele ut kampbilletter. Hva skal barna lære av det?
                                    De lærer å bli vif-supportere... Som jeg lærte å bli LSK supporter via møte med Jan Ove Pedersen, Ronny Johnsen, Tom Gulbransen, Dennis Schiller (stilte alltid i pensko), Bjarne Sognæs, Torgeir Bjarmann +++ når Skedsmo Ørner hadde årsavslutninger på tidlig 90-tall.

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6082

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av knut
                                      De lærer å bli vif-supportere... Som jeg lærte å bli LSK supporter via møte med Jan Ove Pedersen, Ronny Johnsen, Tom Gulbransen, Dennis Schiller (stilte alltid i pensko), Bjarne Sognæs, Torgeir Bjarmann +++ når Skedsmo Ørner hadde årsavslutninger på tidlig 90-tall.
                                      Om skedsmo ørner er et fotballlag og ikke en skole så blir saken med ett en helt annen. Selvfølgelig topp for et fotballlag å få besøk av fotballspillere fra tippeligaen. Men om det er skolen sitt bord er en helt annen diskusjon.

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9475

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        Om skedsmo ørner er et fotballlag og ikke en skole så blir saken med ett en helt annen. Selvfølgelig topp for et fotballlag å få besøk av fotballspillere fra tippeligaen. Men om det er skolen sitt bord er en helt annen diskusjon.
                                        Minner om trådtittel: Hvordan trekke folk til LSKs hjemmekamper? Kom med idéer.

                                        Hvis du får tilgang til en skole er det gull, om det er riktig bruk av tid og midler for skolen får du nesten ta med hu her.
                                        Last edited by knut; 13.09.2010, 09:52. Begrunnelse: ;)

                                        Kommentar

                                        • ulfpulf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 2506

                                          LSK har skjønt det, og har skaffet seg tilgang til en skole.
                                          Papir-RB har en artikkel i dag om nybakte trivselsledere på Åsenhagen skole på Skedsmokorset. Det er fire stykker fra hver klasse fra 4. til 7. klasse.

                                          På fredag skal de 64 trivselslederne på "lekekurs" med juniortrener i Lillestrøm Fotball (det er ei jente som har skrevet artikkelen), André Bergdølmo.

                                          Det er et stort bilde av Bergdølmo i LSK-treningsdress midt i skokken av trivselsledere.

                                          Kommentar

                                          Working...