Hvordan trekke folk til LSKs hjemmekamper? kom med idéer!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Hvordan trekke folk til LSKs hjemmekamper? kom med idéer!

    Nå er jeg virkelig spendt på hva ledelsen i Lsk kommer til og gjøre for og få folk på resten av kampene.Nå kan dem faen ikke sitte pasive bak en pc på et kontor og gjømme seg lenger.
    Last edited by RSP; 08.09.2010, 08:32. Begrunnelse: Ny trådtittel.
  • *46*

    #2
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Nå er jeg virkelig spendt på hva ledelsen i Lsk kommer til og gjøre for og få folk på resten av kampene.Nå kan dem faen ikke sitte pasive bak en pc på et kontor og gjømme seg lenger.
    Skal banne på at det blir følgende: "Romerike mot Aalesund" i noen aviser i området og på nett.

    Kommentar

    • gorken
      Administrator
      • May 2006
      • 1483

      #3
      Opprinnelig skrevet av *46*
      Skal banne på at det blir følgende: "Romerike mot Aalesund" i noen aviser i området og på nett.
      Før KIL-kampen var den velkjente linja byttet ut med noe nytt og spennende:

      "HJEMMEKAMP" stod det i annonsen i RB.
      I have this condition.

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #4
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Nå er jeg virkelig spendt på hva ledelsen i Lsk kommer til og gjøre for og få folk på resten av kampene.Nå kan dem faen ikke sitte pasive bak en pc på et kontor og gjømme seg lenger.
        Helt fantastisk, Håvard. Du av alle ville jeg faktisk tro at kunne komme opp noe mer konstruktivt enn dette. Ingen av mine kollegaer på Åråsen gjemmer seg bort bak en pc på et kontor. Vi er heller ikke ledelsen i Nord-Korea som sitter bak låste dører. Vi er levende mennesker som jobber hardt hver eneste dag i forhold til vår stillingsinstruks.

        "Romerike mot .... " var et forsøk på å vise at Romerike står sammen mot motstanderlagene som kommer til Åråsen. Om det treffer deg er en helt annen ting.

        Åkei. Utfordring til dere alle (også deg, Håvard). Kom opp med en idé som fyller Åråsen mot Aalesund og som ikke koster skjorta. En som tar med i betraktningen at sesongkortkundene ikke skal føle at deres sesongkort er bortkastet.
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          #5
          Opprinnelig skrevet av okb

          Åkei. Utfordring til dere alle (også deg, Håvard). Kom opp med en idé som fyller Åråsen mot Aalesund og som ikke koster skjorta. En som tar med i betraktningen at sesongkortkundene ikke skal føle at deres sesongkort er bortkastet.
          Hva med om alle med sesongkort får ta med seg to ekstra personer. Disse må dog sitte på RB?

          Kommentar

          • morten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2156

            #6
            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Hva med om alle med sesongkort får ta med seg to ekstra personer. Disse må dog sitte på RB?
            Send spillerne rundt omkring på Romerike med gratisbilletter i hånda med et budskap om å støtte oss til tre poeng. Kommer garantert på nyhetene ,ergo lsk i media. Det er da masse muligheter! Er det ikke sånne møter på Åråsen?
            Badekar
            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

            Kommentar

            • Boing
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 711

              #7
              Opprinnelig skrevet av okb
              Åkei. Utfordring til dere alle (også deg, Håvard). Kom opp med en idé som fyller Åråsen mot Aalesund og som ikke koster skjorta. En som tar med i betraktningen at sesongkortkundene ikke skal føle at deres sesongkort er bortkastet.
              Hvordan kan man motivere og inspirere folk til å ta seg en tur på Åråsen når spillerne ikke gidder å kjempe ute på banen?? Ikke veit jeg. Tilskuere vil se ett fotballag som kjemper, pr dags dato så viser ikke akkurat LSK-spillerne mye innsats, og vil få tilbakebetalt det med færre tilskuere.

              Beklager att jeg ikke er optimist, men så lenge spillerne ikke blør for drakta så gidder jeg ikke å være optimist.

              PS!! Det er kun spillerne som avgjør om sesongkortet er bortkastet. Så for min del må dere bare åpne opp alle porter og si att det er gratis inngang.

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                #8
                Opprinnelig skrevet av okb
                Helt fantastisk, Håvard. Du av alle ville jeg faktisk tro at kunne komme opp noe mer konstruktivt enn dette. Ingen av mine kollegaer på Åråsen gjemmer seg bort bak en pc på et kontor. Vi er heller ikke ledelsen i Nord-Korea som sitter bak låste dører. Vi er levende mennesker som jobber hardt hver eneste dag i forhold til vår stillingsinstruks.

                "Romerike mot .... " var et forsøk på å vise at Romerike står sammen mot motstanderlagene som kommer til Åråsen. Om det treffer deg er en helt annen ting.

                Åkei. Utfordring til dere alle (også deg, Håvard). Kom opp med en idé som fyller Åråsen mot Aalesund og som ikke koster skjorta. En som tar med i betraktningen at sesongkortkundene ikke skal føle at deres sesongkort er bortkastet.
                Tror ikke det er riktig tidspunkt for å være hårsår akkurat nå! Både du og alle andre her inne skjønner nok at tullebukk snakker fra sitt blødende hjertet nå.. Etter en periode fotballtragedie som faktisk er hakket verre enn den vi hadde i fjor tåler vi vel såpass?!
                At LSK har en kjempe utfordring med å få fylt Åråsen etter siste tids elendige resultater sier seg jo selv, i så måte hyller jeg den/de som kommer opp med noe som gjør at det passerer 7 tusen tilskuere.

                Kommentar

                • *46*

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av okb
                  Helt fantastisk, Håvard. Du av alle ville jeg faktisk tro at kunne komme opp noe mer konstruktivt enn dette. Ingen av mine kollegaer på Åråsen gjemmer seg bort bak en pc på et kontor. Vi er heller ikke ledelsen i Nord-Korea som sitter bak låste dører. Vi er levende mennesker som jobber hardt hver eneste dag i forhold til vår stillingsinstruks.
                  Det er vi nok ganske klar over, men nå må man nok vri hodet litt ekstra og komme opp med noe.

                  Opprinnelig skrevet av okb
                  Åkei. Utfordring til dere alle (også deg, Håvard). Kom opp med en idé som fyller Åråsen mot Aalesund og som ikke koster skjorta. En som tar med i betraktningen at sesongkortkundene ikke skal føle at deres sesongkort er bortkastet.
                  Jeg er en ganske enkel mann på dette området med kun en C i ett eller annet markedsføringfag for en del år tilbake på høyskole. Mitt forslag går ikke ut på noen fansy plakater, spotter på radio eller store annonser i avisene. For min del ønsker jeg rett og slett klubben går ut og forteller oss hvorfor vis skal komme på kamp om litt under 12 døgn. At man tar grep, har en plan og ønsker å gjøre noe med det dagens uholdbare situasjon med svært få poeng, sportslig nedtur osv....

                  For det er meget passivt det man merker seg fra Åråsen om dagen. Jeg leser en del aviser og ser nyheter på tv. Det er svært lite jeg hører fra Åråsen i media om dagen (annet enn godt arbeide på hjemmesiden med nyheter rundt kamper osv - det skal dere ha skryt for OKB). Man hører ikke ett kløyva ord fra ledelse og trener enn at "kampen var grei fra vår side, marginene bikket ikke vår vei i dag. Vi skulle hatt en straffe. Osv osv". Hva hører man fra Per Mathisen om dagen? Eneste jeg har hørt/sett fra den kanten om dagen, er at han feilaktig ble omtalt som RBK's styreleder på kampen fra i går. Bjarmann? Har han mistet munn og mæle, med unntak av når han sier at det ikke blir forsterkinger i dette vinduet osv.

                  Jeg vil ha noen som forteller meg/oss at ja, vi jobber med dette. Vi har en plan. Vi ønsker ikke å være ett lag som kun vil overleve og ligge i bunnen og vake sammen KIL, HBK, MFK, SKB og STB. Vi har visjoner. Kom på stadion og dytt gutta frem til en ny seier! Kall meg gjerne en idiot, men Martin Andresen var faen meg tøff når han la frem "unike i Norden, store i Europa" eller hva han sa. Jeg har nok selv vært med å gjøre latterlige poeng av det, men fy flate det er tøft å ha så baller å stå frem å si det! Det er faktisk slikt vi supportere vil høre (selvsagt ikke fra nevnte Martin ), at det finnes noen visjoner og planer for fremtiden.

                  Det tror jeg vil virke mye bedre enn en hvilken som helst reklamekampanje. Jeg (Flere enn meg?) vil nemlig vite om man ønsker å bringe dette laget noen plass. Ønsker man ikke å ta seg noen mål og kun er fornøyd med dagens situasjon, da henger LSK - AAFK kampen i en tynn tråd for min del. Kall meg gjerne medgangssuporter, men jeg startet faktisk å gå på kamper når det så som mørkest ut og LSK var tryggt plassert på bunn av tabellen (har fulgt dem fra sofaen i sikkert 25 år - kun en klubb i mitt hjerte!).

                  PS: moderator kan sikkert opprette en egen tråd for dette tema, da jeg føler det kommer litt unna/ødelegger for det fantastisk gode initiativet med mobiliseringsnettverket.

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av okb
                    Helt fantastisk, Håvard. Du av alle ville jeg faktisk tro at kunne komme opp noe mer konstruktivt enn dette. Ingen av mine kollegaer på Åråsen gjemmer seg bort bak en pc på et kontor. Vi er heller ikke ledelsen i Nord-Korea som sitter bak låste dører. Vi er levende mennesker som jobber hardt hver eneste dag i forhold til vår stillingsinstruks.

                    "Romerike mot .... " var et forsøk på å vise at Romerike står sammen mot motstanderlagene som kommer til Åråsen. Om det treffer deg er en helt annen ting.

                    Åkei. Utfordring til dere alle (også deg, Håvard). Kom opp med en idé som fyller Åråsen mot Aalesund og som ikke koster skjorta. En som tar med i betraktningen at sesongkortkundene ikke skal føle at deres sesongkort er bortkastet.
                    Sorry OKB ...Du og mange andre i klubben gjør en kjempe jobb for Lsk. Jeg veit Dere er underbemanna. Denne var mere en frustrasjon over hva som skjer om dagen,veldig tung for meg som åverivrig supporter og se på at folk svikter klubben sin(tilskuere),at det virker som om ingen som bryr seg lenger. Jeg merker det faktisk på meg selv også at jeg har begynt og bli drittlei og jeg er en som aldrig kommer til og svikte ,tenk da på dem som bare er sånn passe inntresert hvordan få dem på kamp. Veit også at det ikke finnes ei eneste krone til overs i klubben vår og at mange på kontoret er overarbeida.Vi er inne i en KRISE nå og det jeg savner er litt mere trøkk fra ledelsen sin side,vi er på god vei til og bli en klubb som den vanlige mann i gata DRITER I. Sorry nok en gang OKB ,Dere er mange som jobber vettet av Dere for Lsk.Og jeg tar utfordringa di og skal snakke mye med Mykle framover og så får vi se om vi kommer med noen glupe forslag.En ting jeg skal gjøre som jeg oppfordrer alle andre med sesongkort til og gjøre er og gi bort kortet til noen som ikke er så ofte på kamper og så skal jeg kjøpe billett i luka til meg selv.Hilsen Tullebukk som legger seg langflat,men som registrerer at gode forslag haggler inn.
                    Last edited by tullebukk; 11.08.2010, 05:50.

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av okb
                      Helt fantastisk, Håvard. Du av alle ville jeg faktisk tro at kunne komme opp noe mer konstruktivt enn dette. Ingen av mine kollegaer på Åråsen gjemmer seg bort bak en pc på et kontor. Vi er heller ikke ledelsen i Nord-Korea som sitter bak låste dører. Vi er levende mennesker som jobber hardt hver eneste dag i forhold til vår stillingsinstruks.

                      ...

                      Åkei. Utfordring til dere alle (også deg, Håvard). Kom opp med en idé som fyller Åråsen mot Aalesund og som ikke koster skjorta.
                      Her må jeg gi min støtte til okb, og eventuelt de stakkars ansatte hvis jobb det er å trekke folk til Åråsen om dagen. Det kan neimen ikke være lett med tanke på det spillere, ledere og trenere presterer.

                      Å reklamere for fotballen på Åråsen anno 2010 er etter min mening like meningsløst og umulig som å reklamere for en utstilling samtidskunst på Kunstnernes Hus:

                      * Det som foregår er komplett uforståelig
                      * De eneste som gidder å komme er uansett en fast indre krets av skrullinger (sesongkortinnehavere) og utskremt familie
                      * Etter "opplevelsen" er det eneste man sitter igjen med anger og angst
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • morten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2156

                        #12
                        LSK vs Fisk

                        Vi beklager at vi ikke har prestert optimalt en god stund nå. Er du fortsatt like gla i fugla som vi er i deg, så riv ut denne annonsen og ta med deg to personer som kan få se at vi vil vinne! Gjelder for rb tribunen eventuellt Diadora.

                        P.S jeg har mange fler

                        Fugla vs Vemmelig udør

                        Vet du ikke hvem vi møter? Forferdelig syn og forferdelig lukt! Du skal ikke behøve duppe huet i Nittelva,du skal på Åråsen! Dialekt er ikke et språk,det er en sjukdom! Forza!
                        Badekar
                        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                        Kommentar

                        • Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av morten
                          LSK vs Fisk

                          Vi beklager at vi ikke har prestert optimalt en god stund nå. Er du fortsatt like gla i fugla som vi er i deg, så riv ut denne annonsen og ta med deg to personer som kan få se at vi vil vinne! Gjelder for rb tribunen eventuellt Diadora.

                          P.S jeg har mange fler

                          Fugla vs Vemmelig udør

                          Vet du ikke hvem vi møter? Forferdelig syn og forferdelig lukt! Du skal ikke behøve duppe huet i Nittelva,du skal på Åråsen! Dialekt er ikke et språk,det er en sjukdom! Forza!
                          Veldig gode forslag til tekst. Til illustrasjon bør vi ha et bilde av en LSK-spiller (f.eks. Kippe) som "fish slapper" en fyr i tangotrøye, inspirert av Monty Python:

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            #14
                            Vi kjenner det lenge før,
                            en vemmelig odør

                            På søndag vil det lukte sei på Åråsen
                            Lillestrøm SK - Aalesund FK kl 18:00
                            Møt opp og kjemp for et velluktende Romerike
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #15
                              Eller gjøre som AIK gjorde tidligere i år. MEGET rabatterte billetter, men gikk ikke utover budsjettet ettersom såpass mange møtte opp og arrangementet gikk i pluss. Kunne sikkert trukket en del folk med 50/100 kr billetter på de billigste plassene og at det da kommer 8000-10000 istedetfor 5500...

                              Hvis folk møter opp ved billigere billetter da.

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Tony
                                Eller gjøre som AIK gjorde tidligere i år. MEGET rabatterte billetter, men gikk ikke utover budsjettet ettersom såpass mange møtte opp og arrangementet gikk i pluss. Kunne sikkert trukket en del folk med 50/100 kr billetter på de billigste plassene og at det da kommer 8000-10000 istedetfor 5500...

                                Hvis folk møter opp ved billigere billetter da.
                                Konkret og godt forslag, Et alternativ er å selge billetter med seiersgaranti: Hvis LSK ikke banker AAFK, gjelder billetten også neste hjemmekamp.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                                  Konkret og godt forslag, Et alternativ er å selge billetter med seiersgaranti: Hvis LSK ikke banker AAFK, gjelder billetten også neste hjemmekamp.
                                  Absolutt beste forslaget hittil. Kjennte det nappa litt ekstra i lysten til å dra på kamp og se LSK igjen. Det forplikter også litt ekstra for spillera, på en litt morsom måte. Også er det en slags måte å vise at vi satser på seier og går offensivt ut - vi er ikke ute etter uavgjort eller tap, det er bare seier som gjelder!

                                  Kommentar

                                  • glasgow
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1251

                                    #18
                                    Hva med om LSK begynner og vinne noen fotballkamper igjen først.
                                    De synkende publikumstallene og dalende interessen for klubben skyldes ræva fotball og null profiler.
                                    LSK har blitt grå og kjedelige. ( sit, gårsdagens tv-kommentatorer )
                                    Må si meg litt enig der.
                                    Se til drammen folkens.
                                    Jeg er merket for livet og LSK er alltid i mitt hjerte. Men merker at interessen har dempet seg litt. Er liksom ikke noe krise lenger å gå glipp av en kamp.
                                    Tror mange med meg desverre føler det slik om dagen.
                                    Vi kjemper på nedre halvdel, spiller kjedelig, til tider planløs fotball. 1 poeng mot bånnlagene.
                                    Nytter ikke mobilisere når LSK ikke engasjerer lenger.
                                    Men det nytter og satse på markedsføring og værvekapanjer.
                                    Men først må det komme noen positive kamper.
                                    Tenk dere selv. Tre - fire tv kamper nå. Jeg holdt neste på og sovne i første omgangen mod odd i går.
                                    Hogg gjerne hodet av meg for at jeg kritiserer klubben, men dette er desverre fakta på bordet.



                                    Kommentar

                                    • morten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2156

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av glasgow
                                      Hva med om LSK begynner og vinne noen fotballkamper igjen først.
                                      De synkende publikumstallene og dalende interessen for klubben skyldes ræva fotball og null profiler.
                                      LSK har blitt grå og kjedelige. ( sit, gårsdagens tv-kommentatorer )
                                      Må si meg litt enig der.
                                      Se til drammen folkens.
                                      Jeg er merket for livet og LSK er alltid i mitt hjerte. Men merker at interessen har dempet seg litt. Er liksom ikke noe krise lenger å gå glipp av en kamp.
                                      Tror mange med meg desverre føler det slik om dagen.
                                      Vi kjemper på nedre halvdel, spiller kjedelig, til tider planløs fotball. 1 poeng mot bånnlagene.
                                      Nytter ikke mobilisere når LSK ikke engasjerer lenger.
                                      Men det nytter og satse på markedsføring og værvekapanjer.
                                      Men først må det komme noen positive kamper.
                                      Tenk dere selv. Tre - fire tv kamper nå. Jeg holdt neste på og sovne i første omgangen mod odd i går.
                                      Hogg gjerne hodet av meg for at jeg kritiserer klubben, men dette er desverre fakta på bordet.


                                      Enig. Men dette er vel også de fleste klar over,derfor denne tråden.

                                      Jeg sovnet faktisk i første omgang! Men bare en kort periode. Helt sykt.
                                      Badekar
                                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        #20
                                        LSK har lansert et tiltak som trolig vil trekke noen ekstra tilskuere til Start-kampen 12. september. LSKs høstcup kan for øvrig anbefales til alle dere som har fotballsparkende barn.

                                        En liten påminnelse til dere som ennå ikke har rukket å melde dere på…
                                        Det er nå over 250 lag påmeldt, men vi har plass til enda flere….
                                        Baneantallet er ca. 30 fordelt på gress og kunstgress. Kampene avvikles i løpet av dagen, og det er 3 kamper pr. lag. Spilletiden er 2 x 20 min.
                                        Aldersgruppen er 6-12 år.
                                        LSK spiller hjemmekamp mot Start søndag 12. september. Fin anledning til å avslutte cupen med kamp på Åråsen. Gratis til laget + 2 ledsagere.
                                        Info vedr. billettbestilling kommer senere.
                                        Klikk deg inn på http://www.lsk.no/
                                        eller http://www.lsk.no/ungdom for påmelding.
                                        Husk, her er det førstemann til mølla, og påmeldingsfristen/betalingsfrist er satt til 18. august 2010.

                                        Kommentar

                                        Working...