Hvordan trekke folk til LSKs hjemmekamper? kom med idéer!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    #61
    Opprinnelig skrevet av Grusom B
    Eh, hva er thk, og hva betyr mer ole ivars(hele samfunnet trenger mindre ole ivars)?
    tåpelig hodeplagg kanaris..Resten får han svare på selv..
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #62
      Nå har jo Lsk nettopp avsluttet nok en fotballskole ,ca 1000 unger har deltatt på disse i år. Hva med og gi disse unga billetter til alle hjemme kampa,samtidig la dem få ett års Gratis medlemskap i Kfl.Noen i Kfl sitt styre bør også stille opp på siste dagen og fortelle om hva kfl er for noe.Dette er framtidens tilskuere så hva med og gi dem dette dem har jo garantert med seg foreldra på kampene og di legger igjen penger.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6082

        #63
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Nå har jo Lsk nettopp avsluttet nok en fotballskole ,ca 1000 unger har deltatt på disse i år. Hva med og gi disse unga billetter til alle hjemme kampa,samtidig la dem få ett års Gratis medlemskap i Kfl.Noen i Kfl sitt styre bør også stille opp på siste dagen og fortelle om hva kfl er for noe.Dette er framtidens tilskuere så hva med og gi dem dette dem har jo garantert med seg foreldra på kampene og di legger igjen penger.
        Fotballskolen skal nok ha veldig mye av æren for at jeg henger rundt på forumet her.

        Kommentar

        • El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

          #64
          Opprinnelig skrevet av HSft
          Fotballskolen skal nok ha veldig mye av æren for at jeg henger rundt på forumet her.
          Sjæl ass. Selv om jeg fikk en ukjent reservelagsspiller som "trener" husker ikke hva han het jeg.
          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

          Kommentar

          • CFD
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2319

            #65
            Opprinnelig skrevet av Grusom B
            Eh, hva er thk, og hva betyr mer ole ivars(hele samfunnet trenger mindre ole ivars)?

            Jeg er dypt skuffet Grusom! Tåpelig hodeplagg er en av de mest ekslusive undergruppene til KFL! Jeg er selv en liten bidragsyter etter å kun ha bidratt på STB Away , BDO Away og ODD home i 2009.

            Siden personer mener man trenger mer THpK skal jeg se hva jeg klarer å finne i Kiev da jeg kommer rett fra Kiev og opp til Martins og Åråsen
            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

            Kommentar

            • holmiz
              The kjøkken-kanariz
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6064

              #66
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Nå har jo Lsk nettopp avsluttet nok en fotballskole ,ca 1000 unger har deltatt på disse i år. Hva med og gi disse unga billetter til alle hjemme kampa,samtidig la dem få ett års Gratis medlemskap i Kfl.Noen i Kfl sitt styre bør også stille opp på siste dagen og fortelle om hva kfl er for noe.Dette er framtidens tilskuere så hva med og gi dem dette dem har jo garantert med seg foreldra på kampene og di legger igjen penger.
              Jeg er veldig enig i GrusomB sitt innlegg (og vurderer nominasjon for beste innlegg), men her treffer faktisk tullebukk spikern så til de grader midt på hodet! I kroner og øre snakker vi om en investering som er for nærmest lommerusk å regne, og som glatt kan faste gjengangere og sesongkortkjøpere kanskje så mye som 10+ år frem i tid, gitt at forutsettingene videre er de rette. Enklere enn dette kan det faktisk ikke gjøres!

              For å si det så enkelt at selv LSK forstår dette: Det trenger ikke koste dere mer enn maksimalt noen få hundrelapper i form av billetter til plasser som uansett hadde stått tomme (regner her med at vi aldri oppnår full kapasitetsutnyttelse på stadioen uansett), som potensielt gir en årlig avkastning på mange 100.000 kr (billetter til fremtidige kamper, ta med kompiser og foreldre, etterhvert sesongkort, supporterutstyr, salg i kiosken osv).

              Så gitt at LSK faktisk gjennomfører dette helt og holdent fullt ut og går 110 % inn for det, så tror jeg at det kan bli veldig bra, og ikke minst gi god avkastning ikke bare på kort, men også lang sikt! La A-lagets spillere lede treninger, sett de opp som lagledere med egne lag, arranger cup, del ut supporterutstyr som lue, skjerf og drakt, og topp hele kransekaka med gratis billetter til samtlige hjemmekamper ut året.

              Men dette krever også vedlikehold og videre kontinuerlig pleiing av kundeforholdet. Når fotballskolen er ferdig, send A-troppen ut på Strømmen Storsenter hver bidige lørdag for å minne om kamp, selge billetter og kanskje viktigst av alt holde interessen ved like hos de unge håpefulle.

              En minimal investering med tilnærmet null risiko og veldig gode muligheter for meget høy avkastning over en lang tidsfront, for å si det økonomisk. Jobber det virkelig ingen i LSK som ikke har sett dette før nå? Om så er tilfellet, så overrasker det meg overhodet ikke.
              Last edited by holmiz; 13.08.2010, 21:52. Begrunnelse: slo sammen to innlegg til ett.
              Hilsen Anders

              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #67
                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                Eh, hva er thk, og hva betyr mer ole ivars(hele samfunnet trenger mindre ole ivars)?
                Burde selvsagt tatt denne. THK er jo egentlig åpenbar. Er ikke noe i veien for å være både vittig og BREIAL. Tullebukks forslag er helt overlegent, og burde tas til følge. Lillebroren min er tretten, og i klassen hans er det bare han og bestekompisen hans som har den sanne tro, mens resten er barter og skaller. Dette skjer på SKJETTEN!!! Hva faen er det som skjer?? Dette tyder på flere ting. Først, vi er altfor dårlige på rekruttering. Så, vi blir invadert av avskum som kan holde seg på sine respektive opphavssteder, altså slummen og harryland. Greia er at LSK rett og slett ikke er kult, og dermed engasjerer man heller ikke ungdommen. Nå er selvsagt tolagssentreringen et generelt sykdomstegn i hele samfunnet, jeg ser daglig supportereffekter for søpla og bart her oppe i ødemarka, men LSK har jeg aldri sett. Dette er åpenbart også medias skyld, som stort sett bare dekker disse to og Brann, men det er også et signal om at disse gjør en mye bedre rekrutteringsjobb en alle andre. Rent objektivt, ser det og høres det kulere ut å stå i klanen enn i kfl? Om vi tenker kun navnet, utvilsomt ja. Om vi tenker sanger, uavgjort. En hver intelligent unge hører at klanen er påtatttøffe. Når det kommer til liv og stemning: NEI!!! Når man ser KFL på tv ser det lyst og apellerende ut, når vi ser klanen på tv er det mørkt. Legg også merke til hvordan tv viser de to gruppene. Klanen vises stort sett tøffe karer som ser litt skumle ut, og en haug med tullinger som danser analjenka, noe som både er imbesilt, oppbrukt og i prinsippet tilbakestående, men det ser moro ut for småunger som ikke har sett det i 35 år hver eneste helg. Når vi vises er det tjukken med edderkoppnetttattisen i bar overkropp(no offense, men du er på tv hver jævla kamp) og middelaldrende, overvektige damer som burde vært på sittan med ungene sine.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5916

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                  middelaldrende, overvektige damer som burde vært på sittan med ungene sine.
                  Nåh??? Hva er i veien med middeladrende overvektige damer om jeg tør spørre? Kan ikke skjønne annet enn at vi trekker folk til kamp.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                    Nåh??? Hva er i veien med middeladrende overvektige damer om jeg tør spørre? Kan ikke skjønne annet enn at vi trekker folk til kamp.
                    Ikke snakk om "vi" når det gjelder overvektige da. Du er tynn som en spiker!

                    I tillegg vil jeg protestere voldsomt på Grusom sine betraktninger om feil personer som blir viste fra KFL på hver kamp. Det går ikke en kamp uten at ansiktet mitt vises også og jeg er rett og slett genialt, fantastisk reklame for KFL!!!
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Det går ikke en kamp uten at ansiktet mitt vises også og jeg er rett og slett genialt, fantastisk reklame for KFL!!!
                      Barten må tilbake på plass. Litt sminke hadde også gjort seg.

                      Kommentar

                      • morten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2156

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                        Nåh??? Hva er i veien med middeladrende overvektige damer om jeg tør spørre? Kan ikke skjønne annet enn at vi trekker folk til kamp.
                        Pluss at felt ser fullere ut:twisted:
                        Badekar
                        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Ikke snakk om "vi" når det gjelder overvektige da. Du er tynn som en spiker!

                          I tillegg vil jeg protestere voldsomt på Grusom sine betraktninger om feil personer som blir viste fra KFL på hver kamp. Det går ikke en kamp uten at ansiktet mitt vises også og jeg er rett og slett genialt, fantastisk reklame for KFL!!!
                          Det er meg dem filmer da, du står bare siden av meg og soler deg i glansen

                          (veldig offtopic nå føler jeg, men måtte bare )
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av iL
                            Det er meg dem filmer da, du står bare siden av meg og soler deg i glansen

                            (veldig offtopic nå føler jeg, men måtte bare )
                            Uansett hvem av dere det er, så gir det Grusom rett i at KFL ikke kommer i noe særlig flatterende lys...
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

                              #74
                              Dagene tikker, og fortsatt ingenting fra LSK. Skal det gjøres noe, så haster det litt.
                              De er vel opptatt av stillingsinstruksen sin, og der står det vel ei noe om å tenke utenfor boksen.

                              Kommentar

                              • *46*

                                #75
                                Merker meg "plakaten" på rb.no: "Romerike mot Aalesund!"

                                Kommentar

                                • Boing
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2005
                                  • 711

                                  #76
                                  Er jeg overrasket over att ikke LSK tar til seg noen av de fantastiske forslagene?? Nei. Sorry, men dette var forventet reaksjon fra LSK sin side når det gjelder tiltak for å få folk på kamp.

                                  Kommentar

                                  • okb
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2377

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Boing
                                    Er jeg overrasket over att ikke LSK tar til seg noen av de fantastiske forslagene?? Nei. Sorry, men dette var forventet reaksjon fra LSK sin side når det gjelder tiltak for å få folk på kamp.
                                    Mange bra forslag her. Absolutt. De viderebringes til riktige personer. Brukes de ikke nå så blir de med i forslagsboka til neste anledning. Mange kreative løsninger :-)

                                    Jeg skrev (i en tråd - som plutselig ble en egen tråd) at folk kunne komme med forslag til hva LSK kunne gjøre opp mot LSK-AaFK. Det har kommet inn mange forslag, men mye av det går på hvordan Henning Berg uttaler seg og om hvordan LSK skal fremstå. Sikkert helt på sin plass, men likevel ikke noe som kan forandres over natta. Det viktigste salgsargumentet vil alltid være å vinne kamper. Det gjør vi på søndag!

                                    Det har også kommet inn forslag som koster tid og penger. Mye er allerede blitt avsluttet av arbeidet. Likevel jobber vi nå med kampanjer som kan hjelpe til med å fylle stadion på søndag. Vi jobber også med å få litt ekstra PR opp mot søndagens kamp. Du kan hjelpe til med å komme på søndag (også deg, sniper). Du kan også hjelpe til med å spre det glade gule og svarte budskap blant dine venner og bekjente.
                                    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                    Kommentar

                                    • Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

                                      #78
                                      Fra LSK Zone:

                                      Familiedag på søndag

                                      Som medlem av LSKZone kan du være med på familiedagen på Åråsen på søndag. På barnebilletten får du gratis LSK t-skjorte og gratis is. I tillegg er billettprisene meget rabatterte.

                                      Søndag spiller LSK mot Aalesunds FK på Åråsen klokka 18:00. Du inviteres som LSKZone-medlem til familiedag på Åråsen. Allerede fra 16:00 kan du være med på LSKs roadshow hvor det vil være mange konkurranser og fine premier. Det vil være gratis ansiktsmaling og besøk av LSK-profiler. Gullik kommer også på besøk. Deretter skal du se LSK slå Aalesund med alle midler på Åråsen-matta.

                                      Alle barn under 16 år vil få gratis LSK t-skjorte, gratis is på inngangsbilletten som vil koste 50,-. For voksne som er i følge med barna vil prisen være 100,- per billett. Billettene er til RB-tribunen.
                                      Trykk her for å gå til billettbestilling til familiedagen på LSK-Aalesund
                                      (Frist: Fredag klokka 12:00)
                                      NB! Du vil få billetten tilsendt per e-post sammen med faktura. Billetten må fremvises på familiedagen (arranges utenfor stadion) for å få t-skjorte og is. Billetten brukes så i inngangen.

                                      Ta med deg familien, venner, kjente
                                      Støtt opp om Lillestrøm Sportsklubb!

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                                        Billetten må fremvises på familiedagen (arranges utenfor stadion) for å få t-skjorte og is. Billetten brukes så i inngangen.
                                        Vi med sesongkort vil også ha is...
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        • OppsalKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2008
                                          • 1881

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                          Vi med sesongkort vil også ha is...
                                          Du kan få min is.

                                          Jeg skal sitte på enten Martins eller Jekyll & Hyde og kos meg med et par pils istedenfor.
                                          Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                          Alltid Celtic og LSK

                                          Kommentar

                                          Working...