Hvordan trekke folk til LSKs hjemmekamper? kom med idéer!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av Leif A
    Jeg klarer ikke helt å se hvordan de spillerne som ikke klarer å utnytte Knudtzon sine sterke egenskaper, plutselig skal klare å snu helt om og fóre Gulbrandsen. Jeg er redd den største mangelen ligger andre steder enn ute på vingen.
    Du har et godt poeng i at begge er gode med ballen forran seg da de kan ta nytte av ekstremfarta, men ut i fra det lille jeg har sett er Fredrik bedre med ballen i beina en hva Knudtzon er. God til å utfordre med ballen i beina.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Fjeller'n
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 905

      Opprinnelig skrevet av Skinke
      Evt starte å vinne kamper så kommer det folk på kamper skal du se.
      De trenger ikke nødvendigvis å vinne så mange kamper engang. Men folk vil gå fra Åråsen med en følelse av at vi forsøkte virkelig. Den følelsen er det ikke mange kamper jeg har hatt i år.
      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        Opprinnelig skrevet av Leif A
        Jeg klarer ikke helt å se hvordan de spillerne som ikke klarer å utnytte Knudtzon sine sterke egenskaper, plutselig skal klare å snu helt om og fóre Gulbrandsen. Jeg er redd den største mangelen ligger andre steder enn ute på vingen.
        Uten at jeg skal gå inn på kvaliteter eller prestasjoner (Fredrik har uansett spilt for lite på dette nivået til å bli objektivt vurdert), så vil jeg lett si at de er forskjellige spillertyper.

        Fredrik er en mye mer "gjøre ting selv"-spiller, som ikke trenger perfekte baller. Minner på mange måter om Mifsud. Uredd og overraskende.

        Med tanke på at vi ikke har et offensivt spillermønster (og heller ikke kommer til å få det med Berg og Belsvik), så trenger vi enkeltspillere. Tross alt, det er kun enkeltprestasjoner av Ujah, og kjempeinnsats av Kjeppe, som holder oss flytende. En god enkeltspiller til kan bety mye.

        Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
        De trenger ikke nødvendigvis å vinne så mange kamper engang. Men folk vil gå fra Åråsen med en følelse av at vi forsøkte virkelig. Den følelsen er det ikke mange kamper jeg har hatt i år.
        Definitivt. Selv vårsesongen, som flere av en eller annen grunn lovpriser, var preget av å safe inn uavgjort. Ett poeng, det er to poeng tapt det.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Du har et godt poeng i at begge er gode med ballen forran seg da de kan ta nytte av ekstremfarta, men ut i fra det lille jeg har sett er Fredrik bedre med ballen i beina en hva Knudtzon er. God til å utfordre med ballen i beina.
          En av fredrik sine største styrker er også at han går på tydelige og helhjert løp som det e rlett for medspillere å lese. Dette kan ikek sies om knudtzon synes jeg. Lettere å spille i rom forran en som går på tydelige løp som ballfører kan lese enn for ballfører å vurdere hvilket rom han skal slå i som det potensielt kan komme et løp i.

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            En god enkeltspiller til kan bety mye.
            Det har du sannsynligvis rett i. Av og til såpass mye at fundamentale svakheter i LAGET blir oversett. (se til he***** å komme tilbake, Tarik!)
            Og i tilfellet LilleGull: kan det ikke bli litt vel mye å legge ansvaret for frelsen av Lillestrøm Sportsklubb over på skuldrene til en 18-åring? Enkelte forumvankere ordlegger seg som om unge Gulbrandsen er "the second coming of Christ".... (antagelig i konkurranse med Obama)
            Knurr...

            Kommentar

            • Wanker
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 632

              Opprinnelig skrevet av HSft
              En av fredrik sine største styrker er også at han går på tydelige og helhjert løp som det e rlett for medspillere å lese.
              Ikke noe problem!

              Når (eller hvis) får Fredrik noen kamper, skjønner han fort at ballen skal slås på mann, eller gjerne slik at man må ta et par skritt tilbake først...
              Hunter S. Thompson:

              There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
              Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

              Kommentar

              Working...