Junior kanaris på felt C: aksjon foran Aalesund-kampen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Junior kanaris på felt C: aksjon foran Aalesund-kampen

    Nå som Junior Kanaris har flytta på seg så er det på tide og få inn nytt blod på Disse plassene på feltet. Jeg har i sammråd med Mykle og enkelte i styret i Kfl kommet fram til at vi gjør følgende til Aalesund kampen.

    Vi er noen kanaris som har startet en aksjon for å få flere barn og unge på junior kanaris på felt C på Aalesundkampen. Vi vil gi ut en del gratis kampbilletter til barn og unge. Dette får vi til ved at overskuddet av loddsalget på kanarikafèn Åråsen 21.08 og LSK quizen på Martins 22.08 går til å dekke det disse billettene koster. Jeg vil takke kanarifansens styre for god kreativitet og hjelp. Her får vi altså med flere folk på kamp som igjen drar med seg voksne rundt junior kanaris som betaler full pris, som igjen fører til mer penger til LSK. Send meg en melding her på forumet, eller på tlf 48 17 87 83 om hvor mange billetter du trenger. Oppfordrer alle til å ta med seg barna sine på juniorfeltet på Aalesund kampen.Dette er en trygt sted for barna og det vil være vakter som passer på barna på dette feltet.Jeg skal også prøve og få til en deal med Lsk om gode priser på Brus og poppkorn til barna.Mere info kommer.
    Last edited by RSP; 14.08.2010, 09:05. Begrunnelse: Bedre trådtittel
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    Tullebukk skal prøve og få med alle jentene på laget til minste jenta.

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      #3
      Hvor gamle bør unga være før man dra på kamp med de?!!

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #4
        Opprinnelig skrevet av Folke
        Hvor gamle bør unga være før man dra på kamp med de?!!
        To uker. Før det er de litt sensitive.

        Kommentar

        • Knudre
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Nov 2006
          • 8

          #5
          Hva med å få LSK inn i bildet å få dem te å legge ut dette på LSK.NO. slik at mange flere forreldre får det med seg. slik at de tar med seg sine unger å be de stå sammen med junior kanaris. Kanskje også få RB inn i bildet også.. bare ett forslag.
          Du går Aldri alene til Åråsen..:D

          Kommentar

          • Rosapanter
            Medlem
            Hoffnarr
            • Jan 2007
            • 40

            #6
            hva med og sende ut til Barneskolene rundt og i Lillestrøm, få med hele klasser

            Kommentar

            • meg
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 290

              #7
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Nå som Junior Kanaris har flytta på seg så er det på tide og få inn nytt blod på Disse plassene på feltet. Jeg har i sammråd med Mykle og enkelte i styret i Kfl kommet fram til at vi gjør følgende til Aalesund kampen.

              Vi er noen kanaris som har startet en aksjon for å få flere barn og unge på junior kanaris på felt C på Aalesundkampen. Vi vil gi ut en del gratis kampbilletter til barn og unge. Dette får vi til ved at overskuddet av loddsalget på kanarikafèn Åråsen 21.08 og LSK quizen på Martins 22.08 går til å dekke det disse billettene koster. Jeg vil takke kanarifansens styre for god kreativitet og hjelp. Her får vi altså med flere folk på kamp som igjen drar med seg voksne rundt junior kanaris som betaler full pris, som igjen fører til mer penger til LSK. Send meg en melding her på forumet, eller på tlf 48 17 87 83 om hvor mange billetter du trenger. Oppfordrer alle til å ta med seg barna sine på juniorfeltet på Aalesund kampen.Dette er en trygt sted for barna og det vil være vakter som passer på barna på dette feltet.Jeg skal også prøve og få til en deal med Lsk om gode priser på Brus og poppkorn til barna.Mere info kommer.
              Håper dere også får med LSK på dette, disse billettene bør ikke koste så alt for mye for KFL
              Gul og svart
              Team Wenche Myhre

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #8
                Takk til styret i Kfl som ga bort billetter til barna på felt c, neste år skal jeg ta tak i dette feltet og så skal vi se om vi får til en god avtale med Lsk. Mulig jeg får til at poppcorn,brus ,is eller pølse til barna følger med i prisen... Stor takk også til Stian Ringstad som satt på juniorfeltet til stor fryd for alle barna.

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Stor takk også til Stian Ringstad som satt på juniorfeltet til stor fryd for alle barna.

                  Totalt urelatert, men jeg likte godt at Sadeh tok ett minutt fri fra oppvarmingen for å skrive autografer til fire småunger nederst på tribuna.

                  Kommentar

                  Working...