Colin N´Kee

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 1081

    #21
    Opprinnelig skrevet av Lars
    Du sammenligner epler og bananer. Bergmann spiller Tippeliga, N'kee spiller juniorfotball.

    Colin er målfarlig på juniornivå, men jeg tror han ville falt helt igjennom på toppnivå.
    Det kan godt hende man foretrekker epler foran bananer og vice versa. Svaret får man aldri før man har prøvd begge.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6079

      #22
      Opprinnelig skrevet av Stan
      Det kan godt hende man foretrekker epler foran bananer og vice versa. Svaret får man aldri før man har prøvd begge.
      Om vi skal prøve alle i tippeligaen før vi bestemmer oss for om de er gode nok så rykker vi trolig ned.

      Kommentar

      • Mauer
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 270

        #23
        Opprinnelig skrevet av Lars
        Du sammenligner epler og bananer. Bergmann spiller Tippeliga, N'kee spiller juniorfotball.

        Colin er målfarlig på juniornivå, men jeg tror han ville falt helt igjennom på toppnivå.
        Hvordan kan du si det uten å i det hele tatt ha gitt han en real sjanse?? Det tok tid før bergmann tok nivået og begynte å score.. La nå N'kee få sjansen før vi mister han!!!!

        Kommentar

        • Mauer
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2007
          • 270

          #24
          Opprinnelig skrevet av HSft
          Om vi skal prøve alle i tippeligaen før vi bestemmer oss for om de er gode nok så rykker vi trolig ned.
          Det er ikke snakk om å teste alle i tippeligaen? Hvor har du det fra? Det er snakk om å teste en av norges mest målfarlige juniorspisser! Han er toppscorer i interkrets og NM så vidt jeg vet og scorer mål i bøtter og spann både for junior og 2. laget, og da burde han ihvertfall få prøve seg!

          Kommentar

          • Tor Hilmar
            Medlem
            Hoffnarr
            • Mar 2006
            • 42

            #25
            At Bergmann er litt opp og ned er jo ikke så rart når dette er hans første reelle sesong (uten skader). Han tar ned ballen på kassa når midtstopperne prøver å heade... Og det er tippeliganivå. Sikker på at Bergmann bare blir bedre og bedre! Tror også han kunne putta et par på andrelaget og juniorlaget. Når vi har Ujah, Bergmann og Edwin/Gulbrandsen (kan også brukes som spiss) så mener jeg det er lurt å ha Arild i bakhånd framfor Colin.
            Åråsen er våres hjem - vi er fugla!

            Kommentar

            • JFNash
              Medlem
              Hoffnarr
              • May 2010
              • 54

              #26
              Nå har selvfølgelig ikke jeg noen formening om hvor mange ganger Mauer og Stan har sett Colin spille, men for de av oss som leser forumet på regelmessig basis er det vel ganske klart av HSft er blant de som har mest belegg for å uttale seg. Poenget han kommer er også like godt som det er enkelt - Skal vi prøve ut alle på A-laget, så rykker vi ned.

              Jeg fikk ikke med meg kampen i går, men har sett et par juniorkamper i år, i tillegg til drøyt halvparten av andrelagskampene. Når N'Kee tidvis sliter mot stoppere i tredjedivisjon skal det godt gjøres å forsvare en plass på a-laget. Til sammenligning kunne den da ett år yngre (enn det Colin er nå) Bergmann avgjøre en andredivisjonskamp på engenhånd i fjor. Colin kan absolutt bli en brukbar spiss, men det er nok for langt igjen før han holder elitenivå, og for hans eget beste tror jeg GAIS-løsningen er det beste. Hvorvidt vi skal tviholde på Colin er ganske enkelt et resultat av to ting; hvor lang fremme i egen rekke av spisser er han, og hvordan vil han klare seg i Tippeligaen. I begge tilfeller scorer han altfor dårlig.
              "I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."

              Kommentar

              • Mauer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2007
                • 270

                #27
                Opprinnelig skrevet av Tor Hilmar
                At Bergmann er litt opp og ned er jo ikke så rart når dette er hans første reelle sesong (uten skader). Han tar ned ballen på kassa når midtstopperne prøver å heade... Og det er tippeliganivå. Sikker på at Bergmann bare blir bedre og bedre! Tror også han kunne putta et par på andrelaget og juniorlaget. Når vi har Ujah, Bergmann og Edwin/Gulbrandsen (kan også brukes som spiss) så mener jeg det er lurt å ha Arild i bakhånd framfor Colin.
                Jeg mente ikke at Bergmann er dårlig, fordi han holder høyere nivå enn Colin! Og jeg sier heller ikke at du skal ha Colin i bakhånd framfor Arild, men jeg synes Colin fortjener en sjanse på førstelaget og vise hva han er god for! Og da mener jeg ikke bare å gi han noen minutter i en kamp, jeg synes han fortjener noen innhopp og gjerne en omgang elr noe sånt i flere kamper, så får han bevise at han er god nok da! Man er ikke toppscorer i Interkrets og NM hvis man ikke er god !

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6079

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Mauer
                  Jeg mente ikke at Bergmann er dårlig, fordi han holder høyere nivå enn Colin! Og jeg sier heller ikke at du skal ha Colin i bakhånd framfor Arild, men jeg synes Colin fortjener en sjanse på førstelaget og vise hva han er god for! Og da mener jeg ikke bare å gi han noen minutter i en kamp, jeg synes han fortjener noen innhopp og gjerne en omgang elr noe sånt i flere kamper, så får han bevise at han er god nok da! Man er ikke toppscorer i Interkrets og NM hvis man ikke er god !
                  Innhopp på A-laget er først og fremst noe han trenger for å overbevise deg. Trenerne ser han både på trening og i kamp for 2. laget og juniorlaget. Om han får innhopp på A-laget vil mest trolig disse innhoppene svekke laget og gå ut over innhopp for andre talenter.

                  Om Berg og co hadde hatt litt mer troa på Colin kunne de kanskje latt han få noen treninger med A-laget. Han har vel omtrent aldri fått prøve seg på A-lagstrening i motsetning til en del andre juniorer.

                  Kommentar

                  Working...