Som lsk fan fra sunnmøre er eg av og til inn på aafk sine sider, å der står d at powell ska te aafk. Nåkken her so veit om d e sant?? :?:
Powell
Collapse
X
-
Hvor så du det? Jeg lette litt på forumet til Stormen, men fant bare et gammelt innlegg om det. Aalesund er interessert, men vi selger ikke før en ny spiss er klar. Så hvis han går så er jeg spent på hvem vi har fisket opp.Ferdigskåra -
-
tror occcen er på en opptur nå, men vi har tusen spisser fra før så vi får vente med han synes jeg.håper magnus blir men husk at stabæk fikk 15mill for martin andresen og tror kanskje odd krever vel ihvertfall 5mill for occecanKommentar
-
Opprinnelig skrevet av bøllefrøHvis Odd rykker ned blir han nok RIKTIG så billigKommentar
-
Koren og Mifsud er de som spiller på lånt tid, trur de blir solgt etter sesongen(koren). Powell reiser nok med lite spilletid og derfor trenger vi Ocean. Sundgot trenger en konkurent!Kommentar
-
Ryktene innad i Stabækmiljøet om at Powell kan være på vei dit blusser opp igjen. Jada, jeg vet jeg har kommet med dette før, men det er vel ikke helt utenkelig??!
Dersom vi signer Haddad videre og henter inn f.eks Suffo så er det vel kanskje nok spisser i stallen? Ett bytte til Stabæk innebærer jo at Powell kan bli boende uten at familien igjen må etablere seg på nytt.
Er det noen som vet noe mer enn meg om dette??------eLSKe-------Kommentar
-
-
Utrolig synd - mener han er god nok noe denne sesongen vitner til. Makan til ståpåvilje skal man lete lenge etter.... Tar et envt. farvel med tungt hjerte!! :cry:Kommentar
-
Jeg har ikke vært Powells største fan de siste par sesongene, men jeg er veldig fornøyd med innstillingen og innsatsen hans etter at han ble benket i år og jeg synes han har bidratt på en god måte denne seongen. Derfor har Powell nå en høyere stjerne i boka mi enn før sesongen startet. Allikevel vil jeg si at det er riktig å slippe han nå. Mannen begynner å bli gammel og hever en lønn som er for høy til at han skal være en god reservelagsspiller. Da er det bedre å satse på Haddad og/eller en ny spiss (Suffo f.eks). Når i tillegg Mifsud er tilbake neste sesong har vi i såfall mer enn god nok dekning på spissplassen...og et knallbra lag...FerdigskåraKommentar
-
Powell er en god spiller han, men skal vi bygge et vinnerlag holder han ikke mål.
Jeg husker også hvem som nektet og kutte lønnen sin da klubben lå på konkurs randen. Var ikke snakk om at Magnus kunne kutte noe da nei!
Han scorer for lite mål og en million er for mye for en reservelags-spiller.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av christofferHUset til Magnus Powell er til salgs, det sier vel det meste i denne saken..
Men skjønnet tankene dere... er vanskelig å tro noe annet i denne sammenheng..
Vil uansett forslå at vi virkelig hedrer han og takker for innsatsen.
Tusen takk, Magnus PowellUltras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
HUset til Magnus Powell er til salgs, det sier vel det meste i denne saken..
Lukter nok Sverige-retur av dette....
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
Kommentar