Powell

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    #21
    Det er vel neppe noen overraskelse om Powell drar. Det har han vel sagt omtrent rett ut i lengre tid.
    Jeg vet ikke helt om jeg synes det er trist eller ikke. Det var vel ikke alverdens han leverte fra han ble skadet i 2001 og frem til i år?
    Men det som er mest dumt, er vel at en god del (meg selv inkludert) kommer til å huske han for å nekte plent å bli med på lønnskuttet.

    Uansett hva du finner på fremover, Magnus: Du har vært Fugl i mange år, og du har stort sett gitt alt på banen. Det skal du ha all mulig honnør for!

    klappp klappp klappp klappp klappp klappp
    Knurr...

    Kommentar

    • fugla_4_ever
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 467

      #22
      Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
      Det er vel neppe noen overraskelse om Powell drar. Det har han vel sagt omtrent rett ut i lengre tid.
      Jeg vet ikke helt om jeg synes det er trist eller ikke. Det var vel ikke alverdens han leverte fra han ble skadet i 2001 og frem til i år?
      Men det som er mest dumt, er vel at en god del (meg selv inkludert) kommer til å huske han for å nekte plent å bli med på lønnskuttet.

      Uansett hva du finner på fremover, Magnus: Du har vært Fugl i mange år, og du har stort sett gitt alt på banen. Det skal du ha all mulig honnør for!

      klappp klappp klappp klappp klappp klappp

      Jeg kommer i alle fall til å huske han som "spissen som var bedre enn Sundgot, men som ikke fikk spille under Rösler..."

      Kommentar

      • Macho-Morten
        Ikke KFL-styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2687

        #23
        Åssen er han en bedre spiss enn Sundgot? Scorer mindre og står bak færre mål. Jeg personlig kommer nok til å huske ham som "svensken i skyggen av Heidar", selv om de aldri spilte sammen.

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          #24
          greit nok at han ikke scorer og sånt, som en spiss egentlig bør, men jeg kommer til å huske han som en som alltid ga 100% for fugla, og som var 100% proff i sin innstilning. alltid likt han for spillestilen
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • Macho-Morten
            Ikke KFL-styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2687

            #25
            Han ga vel ikke akkurat 100%, for å si det sånn. (Lønnskutt, anyone?)

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #26
              Jeg tror jeg kommer til å huske sangen hans veldig godt! Det er vel den spillersangen med desidert mest trøkk for tiden...

              Kommentar

              • PA
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 500

                #27
                jeg synnes Powell er en kjempe spiss... han er vel den som har størst fugla hjerte av spissene våre! men, som sagt begynner han og bli gammel + at vi har Haddad, Myklebust og ikke minst superspissen vår Mifsud 8)
                Så jeg kommer til og savne han som "svensken som virkelig var fugl"

                Lykke til videre Powell!!!

                Kommentar

                • Cruz
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 398

                  #28
                  Ingen vonde ord om Powell fra meg, han har denne sesongen vist en flott innstilling for Fugla (i motsetning til hva inntrykket mitt var under lønnskuttprosessen) selv med mangel på tillit i vårsesongen.
                  Men PA; hvorfor sette spørsmålstegn ved Fugla-hjertet til Sundgot på den måten?? Han har nå vært i klubben siden han var tenåring og vært så lojal som det er mulig å være i alle sammenhenger. I tillegg har samtlige trenere som har hatt Gilbert i stallen sagt at han er en av de aller første de plukker ut på laget og det forteller vel også litt om hva han betyr sportslig? Og er han ikke engang lenger et alternativ som spiss for deg? Er fullstendig enig i at Mifsud, Myklebust og Haddad er gode og spennende spisser, men Gilbert er da vitterlig fortsatt klubbens toppscorer og visekaptein. Enig med Macho-Morten, Gilbert er kjempeviktig for Fugla og fortjener etter min mening mer kred enn hva som ofte er tilfelle.

                  Men, dette er en Powell-tråd og jeg ønsker Powell all mulig lykke resten av karrieren uansett hvor det måtte være (da jeg vet at det er uaktuelt for han å gå til Søpla - Gud forby).
                  Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #29
                    Hulken har spilt med hjertet utenpå trøye, ofret ben og helse for klubben, senka (P)Enga og jobbet utrolig lojalt i år!

                    Han fortjener å hylles!
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7106

                      #30
                      Trist å miste Powell, men verken uventet eller svekkende for laget. Han skal ha maks kudos for alltid å yte mye for laget, men manglende målfarlighet, alder, den altfor høye lønna hans, skadeproblemer (dodgy knær) og det at vi til neste år vil ha Miffe, Sundgot, Myklebust og forhåpentligvis Suffo i stallen gjør at det er like greit at han går nå. Dessuten har han jo sagt dette lenge, at han ønsker seg hjem til Sverige. Blant annet fordi han ikke vil at ungene hans skal snakke norsk som førstespråk, tro det eller ei

                      Men all honnør til Powell, en fin fyr i LSK-drakta med en super innstilling. Akkurat innstillinga hans kan mange lære mye av.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

                        #31
                        Trist å miste Powell, ja: Tross alt - han senka Vålerenga !

                        Men, det ser ut som om vi alle tar det for gitt at han forsvinner, er dette bekreftet på noen som helst måte ?

                        Kommentar

                        • PA
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 500

                          #32
                          Cruz: jeg har ikke sagt om Sundgodt er god eller dårlig jeg... Sundgodt har sikker hjerte i klubben han også.. ikke vits og blande inn "I tillegg har samtlige trenere som har hatt Gilbert i stallen sagt at han er en av de aller første de plukker ut på laget"
                          jeg kan være ærlig og si at han er ikke noe spiss alternativ i mitt perspektiv, men det er ikke det vi diskuterer her.

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #33
                            Jeg kommer først å fremst til å huske Powell som mannen som senket enga i 2000 etter at enga kjørte over oss på banen og kfl kjørte over klanen på tribunen. Ett av mine herligste øyeblikk med fugla
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • LSK-supp.
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 1023

                              #34
                              Powell har hatt en veldig bra innstilling for Fugla, men sportslig har han ikke gjort det så veldig bra siden høsten 2001- fire år siden!

                              At han ikke ville gå ned i lønn, kan jo være forståelig, han har nok sine utgifter han også. Det er ikke slik at han tjener mange millioner, og et lønnskutt vil være uten betydning.

                              Ønsker Magnus P lykke til og håper han vil lykkes i en klubb som vil gi han mere tillit.
                              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                              Kommentar

                              • Torri
                                Medlem
                                Bøffel
                                • Aug 2005
                                • 34

                                #35
                                Magnus P er fugl for alltid

                                Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                                Jeg kommer i alle fall til å huske han som "spissen som var bedre enn Sundgot, men som ikke fikk spille under Rösler..."
                                Det er jeg helt enig i.
                                Jeg kommer også til å huske han som Spissen som gidde alt og var bedre enn Sundgot, men som ikke fikk spille under Rösler...
                                Vi husker hvor strålende han var med Clayton Zane,
                                men etter skaden har han ikke kommi seg, men han er der fortsatt og ofrer seg 110% hele tida !!


                                Kommer til å savne deg Magnus Powell hvis du drar!!
                                Uansett takk for alt!

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #36
                                  Nå var det ikke jeg som skrev at Powell er bedre enn Sundgot da. [-X

                                  Av den enkle grunn at det har jeg aldri noengang ment!

                                  Du får heller gi Fugla_4_ever "æren" for den vurderingen... :wink:
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • otho
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Nov 2004
                                    • 183

                                    #37
                                    Men etter kampen i dag må vi innse at vi trenger spiss,
                                    en spiss som putter.... :twisted:
                                    En som har stemplet 20 - mål i panna.
                                    eLSKe i gode og onde dager....
                                    eLSKe til døden skiller oss av....
                                    å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                                    Kommentar

                                    • frodekippe
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 480

                                      #38
                                      Re: Powell

                                      Opprinnelig skrevet av Sturrock
                                      Som lsk fan fra sunnmøre er eg av og til inn på aafk sine sider, å der står d at powell ska te aafk. Nåkken her so veit om d e sant?? :?:
                                      Huset til Magnus er til salgs, men jeg tror ikke det er noen grunn til å tro han havner i Aafk.

                                      Nokså sikker på at han er å vei "hjem" til Sverige..
                                      Verken Stabæk eller Aafk tror jeg er noe tema
                                      FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                      Bjørn Lindahl

                                      Kommentar

                                      • otho
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2004
                                        • 183

                                        #39
                                        Da må vi takke han i de siste kampen....
                                        Men vi bør la Haddad spille, hvis det er han som skal benyttes i neste sesong....
                                        eLSKe i gode og onde dager....
                                        eLSKe til døden skiller oss av....
                                        å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          #40
                                          Re: Powell

                                          Opprinnelig skrevet av frodekippe
                                          Huset til Magnus er til salgs, men jeg tror ikke det er noen grunn til å tro han havner i Aafk.
                                          Hvor ser du det?

                                          Kommentar

                                          Working...