Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Leser at Stabæk muligens starter med en junior, Jørgen Hammer, i midtforsvaret. Det skal være en fordel for oss mtp på spissparet vi stiller.
Er mest redd for midtbanen. Hauger/Farnerud er nok et hakk vassere enn hva vi stiller, men jeg leser at Farnerud sliter med noe smårusk, så det er ikke sikkert han leverer optimalt. La oss håpe det.
Pisslag, går ut og legger opp til en rein forsvarskamp som vanlig! Legger oss lavt og pælmer vekk ball så Stabæk kan komme igjen og igjen, og så sitter den der.
Fin, fin avlerving av ballen av BBS like før målet. Hva har egentlig han prestert i det siste som gjør han bankers på laget? Jeg kan egentlig ikke huske sist mannen hadde en målsjansje.
Fin, fin avlerving av ballen av BBS like før målet. Hva har egentlig han prestert i det siste som gjør han bankers på laget? Jeg kan egentlig ikke huske sist mannen hadde en målsjansje.
Sliter egentlig med å forstå at alle elleve på banen spiller tippeligafotball for stolte LSK jeg da, men...
faen til dusteri......snakke på seg kort er så inn i gampen teit og unødvendig.
Sjokkerende dårlig spill av fugla.....totalt uten selvtillit med ballen jo....
Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?
Kommentar