Faen. Dessverre ikke uventet. Men fortsatt faen.
Stabæk- Lillestrøm SK Telenor Arena 29.08 kl 18
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Jeg gidder faen meg ikke mer.
Dette laget fortjener ikke lenger min støtte. Jeg ofrer alt, men får faen meg ikke en dritt tilbake.....Kommentar
-
Vi har jo ikke noe eget spill! Det er ikke antydninger til kombinasjoner! Vi har fart, men når også Nosa gjør som Søgård og sinker hver jævla kontringsmulighet står vi fullstendig ribba tilbake.
Gi unggutta sjansen, folk som er venn med ball, uansett om prestasjonene deres varierer er det ihvertfall mulig å være stolt over det de leverer. For denne neandertalfotballen er bare flau!!Kommentar
-
Sögård må ut, og BBS-Ujah funker ikke i det hele tatt i dag. Men sentral-duoen vår er helt flau. Noen må plukke opp Veigar i mellomrommet för han får vendt opp. Våre fremste 6 er alle helt ute i dag. Edwin har tidvis värt Ok."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Spissene i en kamp som dette har en jobb å gjøre defensivt men AU og BBS ser ut til å være blottet for fotballkunnskaper på defensiven.
Som sagt en million ganger før så bør AS spille ALLE kamper fra start så lenge han er skadefri. At han nå er på benken er etter alle solemerker på grunn av at LSK har tatt et valg om at hans tid i klubben gåt mot slutten. Det er et FEIL valg.Kommentar
-
Jeg sier det igjen, jeg tror ikke HB er en stor taktikker, men en strålende spillerutvikler. Han har skuffet meg i 1 1/2 år nå dessverre.Kommentar
Kommentar