Der kom Arild inn
Stabæk- Lillestrøm SK Telenor Arena 29.08 kl 18
Collapse
X
-
Ræva!
Jeg har skjelden sett et lag som til så stor grad ikke vet hvor de skal gjøre av ballen. Ikke noe samhandling, ingen gnist, ingen spirit. Lillestrøm kommer aldri til å bli et topplag med Magnusson i mål, og Søgård sentralt. For ikke å nevne mr. Ubestemmelig (Wenche) Knudzon. Jeg er flau.
De skuffer oss gang på gang.... Vi svikter aldri uansett, men dette er FAEN meg ikke bra nok!Wenche MyhreKommentar
-
syns det er trist at jeg har kommet dit at jeg syns det er vanskelig å glede meg til kamp og føle noe engasjement. LSK sitter i sjela, men når det spilles så bedriten og kjedelig fotball som som det gjøres om dagen nå, så har jeg mista lysten på se på gutta.......DET er tragisk!
Jeg vet at LSK har slitt med dårlig økonomi, men det har faen meg andre lag og så, uten at de er blitt kjønnsløse og kjedelige......Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Jeg har skjelden sett et lag som til så stor grad ikke vet hvor de skal gjøre av ballen. Ikke noe samhandling, ingen gnist, ingen spirit. Lillestrøm kommer aldri til å bli et topplag med Magnusson i mål, og Søgård sentralt. For ikke å nevne mr. Ubestemmelig (Wenche) Knudzon. Jeg er flau.
De skuffer oss gang på gang.... Vi svikter aldri uansett, men dette er FAEN meg ikke bra nok!Kommentar
-
Ja det hjelper lite å bytte, når de som sinker og ødelegger spillet fortsatt er på banen.. Greit nok at BBS og Nosa ikke hadde sine beste dager, men jaggu meg ikke lett å spille på ett lag med så dårlige medspillere.
Søgård dribler seg f.eks. inn i eget 16 meter felt med motstander i ryggen..Kommentar
-
Ja det hjelper lite å bytte, når de som sinker og ødelegger spillet fortsatt er på banen.. Greit nok at BBS og Nosa ikke hadde sine beste dager, men jaggu meg ikke lett å spille på ett lag med så dårlige medspillere.
Søgård dribler seg f.eks. inn i eget 16 meter felt med motstander i ryggen..Kommentar
Kommentar