Stabæk- Lillestrøm SK Telenor Arena 29.08 kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Nosa med mageproblemer i dag, er det gamle kostholdssynder som har sneket seg tilbake? Er disiplinen innad i oppløsning? Hmmm....
    Er ikke mageproblemene hans noe muskulært?

    Kommentar

    • Stan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1081

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Nosa med mageproblemer i dag, er det gamle kostholdssynder som har sneket seg tilbake? Er disiplinen innad i oppløsning? Hmmm....
      Kostholdssynder? Fortell mer. Jeg har hørt historien om Occean og kebabsjappene. Men at Nosa er på kjøret, er nytt for meg..

      Kommentar

      • dollyholly
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2007
        • 965

        Hovedgrunnen til at vi taper dagens kamp er at vi lar Gunnarson herje og ligge umarkert i mellomrom, så får man diskutere hvem sin feil det er, men Berg har et overordnet ansvar for å bedre dette under kampen. Søgård var ikke SÅ dårlig idag selv om han har sine begrensninger, mer skuffet over Nosa.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Opprinnelig skrevet av Stan
          Kostholdssynder? Fortell mer. Jeg har hørt historien om Occean og kebabsjappene. Men at Nosa er på kjøret, er nytt for meg..
          Bare sarkasme fra min side, intet mer

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av dollyholly
            Hovedgrunnen til at vi taper dagens kamp er at vi lar Gunnarson herje og ligge umarkert i mellomrom, så får man diskutere hvem sin feil det er, men Berg har et overordnet ansvar for å bedre dette under kampen.
            Vi taper fordi motstanderen spiller fotball, så enkelt er det.

            Kommentar

            • dollyholly
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2007
              • 965

              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Vi taper fordi motstanderen spiller fotball, så enkelt er det.
              Stabæk er ikke noe spesielt bedre enn LSK idag, noen som har oversikt over sjansestatistikken? Tatt ut Gunnarson og mye hadde vært gjort, er også utrolig frustert over at vi ikke satter sjansene mens Stabæk scorer på nesten alt!

              Kommentar

              • lskgogo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 633

                Kjære Berg, jeg har sagt det før og sier det igjen. Hva er det du ser i Knudtzon som jeg ikke ser?
                Jeg føler det nesten som ett hån når han starter fremfor FG.
                Tar seg en pause til mars 2012..

                Kommentar

                • Stan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 1081

                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                  Stabæk er ikke noe spesielt bedre enn LSK idag, noen som har oversikt over sjansestatistikken? Tatt ut Gunnarson og mye hadde vært gjort, er også utrolig frustert over at vi ikke satter sjansene mens Stabæk scorer på nesten alt!
                  Nå tør jeg påstå at Janne er en smule bedre på taktikk enn vår trener.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                    Stabæk er ikke noe spesielt bedre enn LSK idag, noen som har oversikt over sjansestatistikken? Tatt ut Gunnarson og mye hadde vært gjort, er også utrolig frustert over at vi ikke satter sjansene mens Stabæk scorer på nesten alt!
                    Det er kamp mellom to forskjellige verdener i dag, uansett om det resultatmessig endte med en knapp Stabækseier. Man ser det aller best mot slutten når vi skal presse på for utligninga, men det er Stabæk som tar brodden vekk med et pasningsspill vi ikke er i nærheten av å matche. Ro med ball! Villighet til å få ball!

                    Det vi hadde i dag som kunne matche var Edwin og Fredrik, sistemann med et drøyt kvarter. Jeg lurer virkelig på hvilke tanker Belsvik går rundt med nå, han som var med på å bygge dette Stabæklaget. Hva ser han egentlig i en startellever som LSK stilte i dag?

                    Kommentar

                    • KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

                      Opprinnelig skrevet av dollyholly
                      Stabæk er ikke noe spesielt bedre enn LSK idag, noen som har oversikt over sjansestatistikken? Tatt ut Gunnarson og mye hadde vært gjort, er også utrolig frustert over at vi ikke satter sjansene mens Stabæk scorer på nesten alt!
                      Jeg vil vel si at Stabæk var vesentlig bedre enn oss i banespillet, men skapte få sjanser. Hadde de mer enn tre sjanser? Målene i tillegg til stolpetreffet til Jan Banan? 1. målet dems var jo ikke en sjanse i utgangspunktet heller. Vi hadde vel en 5-6 sjanser på headinger fra Ujah og skudd fra Edvin.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av dollyholly
                        Hovedgrunnen til at vi taper dagens kamp er at vi lar Gunnarson herje og ligge umarkert i mellomrom, så får man diskutere hvem sin feil det er, men Berg har et overordnet ansvar for å bedre dette under kampen. Søgård var ikke SÅ dårlig idag selv om han har sine begrensninger, mer skuffet over Nosa.
                        Er ikke det Søgård sin jobb da? Ble jo snakket om på forumet her før kampen at Søgård skulle knuse han osv...

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          Det ser ut som at vi spiller en ekstrem form for soneforsvar der det ikke er lov å plukke opp spillere i mellomrommene. Det så slik ut idag i hvertfall.

                          Kommentar

                          • Hel1017
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Oct 2008
                            • 196

                            Hentet fra VGs nettavis etter dagens tap for Stabæk:

                            - Har vi litt flyt scorer vi på noen av de store sjansene i andre omgang, men det vil seg ikke helt for oss foran kassa, sier Lillestrøm-trener Henning Berg.

                            - Vi har mange unge spillere. De blir bedre og bedre, men de varierer selvsagt litt i prestasjonene sine.

                            Fy faen, Berg så passiv du er!
                            Nå er vi drittlei av å høre om at vi ikke har "flyt", det holder ikke lenger!
                            Nå må du gjøre noen grep!

                            Unggutta gjør så godt de kan de, men de holder ikke nivå. Så enkelt er det.
                            Men hva med å ta en titt på de mer rutinerte spillera som Søgård og co?
                            De varierer ikke i prestasjoner i det hele tatt, de er jo bare ræva!
                            Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Opprinnelig skrevet av Hel1017
                              Hentet fra VGs nettavis etter dagens tap for Stabæk:

                              - Har vi litt flyt scorer vi på noen av de store sjansene i andre omgang, men det vil seg ikke helt for oss foran kassa, sier Lillestrøm-trener Henning Berg.

                              - Vi har mange unge spillere. De blir bedre og bedre, men de varierer selvsagt litt i prestasjonene sine.
                              Men så kommer den aller yngste inn nok en gang og lager furore. Men han nevner vi ikke for da setter vi gullgutten i dårlig lys.

                              Kommentar

                              • LSK N/B
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 830

                                Det possitive med dagens kamp er at jeg slipper å tenke på om jeg skal ha sesongkort neste år eller ikke. Gidder ikke dra på Åråsen så lenge spillere med holdninger som Nosa er der.
                                03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                Nei til NFF!

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                                  Det possitive med dagens kamp er at jeg slipper å tenke på om jeg skal ha sesongkort neste år eller ikke. Gidder ikke dra på Åråsen så lenge spillere med holdninger som Nosa er der.
                                  Uten Nosa hadde vi liggi nederst sammen med Sandefjord...
                                  Men helt enig, holdningene som ble vist i dag og ved ett par andre anledninger er ikke akseptabelt.

                                  Kommentar

                                  • skotten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 1794

                                    Opprinnelig skrevet av Folke
                                    Så vi samme kamp?
                                    Mener du Sadeh var god i dag?

                                    Kommentar

                                    • antikris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2005
                                      • 520

                                      1. omgangen i dag er noe av det dårligste jeg har sett i år. Heldigvis bedrer det seg, men merker jeg blir provosert at kvaliteten på pasningene i laget. Og de taktiske disposisjonene til HB:

                                      - Sikkert mange som spør det samme, og jeg er intet unntak; hvorfor starter ikke FG??

                                      - Var planen å la Fall Gunnarson få herje fritt mellom midtsirkelen og 16 meteren? Jeg var sikker på at han skulle få frimerke gjennom hele kampen

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Opprinnelig skrevet av skotten
                                        Mener du Sadeh var god i dag?
                                        Som sagt i andre innlegg mener jeg Ujah, Dahm og Kippe var eneste som var snev av gode i dag (terningkast 6).. Mens spillere som EK (2) og Søgård (3) var særs dårlige. Dårlige var også BBS og Nosa, men det er spillere som har bidratt med særs mye positivt (spes Nosa) til nå i sesongen og som innehar en alder/talent som gjør at jeg ikke gidder å slakte dem etter en dårlig kamp.. Selv om holdningene Nosa viser i dag gjør at han trenger en skikkelig oppstrammer.
                                        Resten av laget vaker vel i mine øyne rundt 4-5 på terningkastet.

                                        Kommentar

                                        • HolterKanaris
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 1603

                                          Nå må vi snart skaffe oss noen baller og tørre og vise at vi er misfornøyd med det HB gjør med de midlene han har. Det nytter ikke å sutre her inne. Vi må lage ett banner med tekst som viser at vi ikke synes dette er greit. For det virker ut som om HB ikke evner å se det som vi andre ser i kamp etter kamp. Jeg er drittlei og kommer ikke til å betale penger for å se fugla før EK er ute av laget. Fredrik klarer mer på 10 min enn Erling har gjort i hele år. Han spilte en nesten godkjent kamp mot aafk, men har ellers vært laaaaangt under pari fæn så forbanna jeg er i dag!
                                          ***Større baller enn vett***

                                          Kommentar

                                          Working...