Stabæk- Lillestrøm SK Telenor Arena 29.08 kl 18
Collapse
X
-
Sorry, men jeg klarer ikke helt å skylde på enkeltspillere i dag.
Vi har en midtbane som ikke på trening engang klarer å slå crossere eller motta en ball og sende den videre. Vi har to stoppere som ikke en eneste gang forserer forbi et ledd. Når spissene våre for en gangs skyld får kontroll på ballen, har de kun hverandre eller så slurver de med passningene videre til en medspiller som kommer luntende etter. Det er for meg helt ubegripelig at alle andre spillere kan se så mye bedre ut en våre spillere.
Så har jeg stilt meg selv noen spm, som jeg vil dele med dere.
Er det noe vits for oss å spille 442? (4411)
Kan LKE eller BBS spille sentralt?
Bør Nosa få en fri offensiv rolle?
Bør Søgård og Sadeh spille sittende på midten?
Jeg stiller meg disse spm samt flere.
Hva mener dere?Dette er en ballKommentar
-
Helt enig hva primadonna nykker angår!Kommentar
-
Søgård burde spille FIFA, sittende i sin egen sofa. Han er lost case.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Som sagt i andre innlegg mener jeg Ujah, Dahm og Kippe var eneste som var snev av gode i dag (terningkast 6).. Mens spillere som EK (2) og Søgård (3) var særs dårlige. Dårlige var også BBS og Nosa, men det er spillere som har bidratt med særs mye positivt (spes Nosa) til nå i sesongen og som innehar en alder/talent som gjør at jeg ikke gidder å slakte dem etter en dårlig kamp.. Selv om holdningene Nosa viser i dag gjør at han trenger en skikkelig oppstrammer.
Resten av laget vaker vel i mine øyne rundt 4-5 på terningkastet.Kommentar
-
Han er fortsatt i toppen på alle spillerbørser i landet her, så noe bra må han ha gjort. Men dominere på ett så dårlig lag hver gang er nok vanskelig, kan ikke si jeg husker Koren f.eks. gjorde det heller, spesielt ikke første sesongen!
Helt enig hva primadonna nykker angår!
For å ta med noe positivt også: Edwin ser mer og mer komfy ut på venstre kant. var bedre en de fleste i dag.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Ja enig, og det tror jeg han finner ut av med tiden også. Tror nok at en bedre kondis også hadde hjulpet på, samme virkning hadde nok også bedre medspillere (ref Tarik) gjort!Kommentar
-
Noe av grunnen til at dette kom nå var at jeg så jr kampen på lørdag 100% innsats hele veien.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Mot Start blir det vel til de grader to sittende spillere sentralt. Da er det lite poeng i å ha en spiller som EK på banen siden han kun kan bidra defensivt. Da er vi nødt til å ha en spiller som kan skape noe på egenhånd. Så hvis ikke FG starter så forstår jeg ingenting.Kommentar
-
Den som ikke hadde innsett at midtbanen vår er skremmende dårlig, bør vel ha fått det med seg etter i dag. Dessverre er det vel fint lite å gjøre med det så lenge klubben ikke har nåla i veggen.
Men en ting kan vi gjøre noe med: Bruk for helvete vår beste flankespiller fra start. Det er faktisk et krav.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Fotballopplevelsen fra HELVETE... Ikke bare på grunn av fotballen som ble vist, men i like stor grad den bedriten hangaran den ble spilt i. Ikke klarte de å servere gode pølser en gang....
For en uke siden viste våre menn tæl og innsats verdig tidligere Åråsenårganger. Dette var totalt fraværende i dag...
Noen tanker...
Logi, bærturene i feltet blir hyppigere og hyppigere og han viste ikke toppklasse på noen av målene. 1-0 målet er definitivt tagbart.
Midtforsvaret ser ut til fungere greit nok, selv om begge kjempene trives dårlig med fotrappemotstandere med hurtig pasningsspill. Igjen, 1-0 målet er absolutt mulig å forhindre også av syopperne, hvor f... er presset i ballfører?
Dagen største kaktus går til Espen. Sorry, jeg elsker deg, men du har virkelig ikke nivået lenger. Jeg har aldri forventet lekkerbiskener fra pasningsfoten, men jeg har alltid forventet full innsats som midtbaneterrier og jordfreser. Jeg blir mildt sagt forbannet og skuffet når 90% av alle dueller tapes. STOLPE!!!!
Freddie Grueger, kommer inne for en likblek EK, Stabæks back faker skade etter første Freddie raid. Jeg var usikker på om deg var Freddie navnebror Freddie K han hadde møtt. Denne gutten har det vi mangler; hjerte! Han klinker til i enhver situasjon, er totalt uredd og har evene til å få det til. Jeg skal dog ikke hive meg på hylekoret og kreve startplass, det er noe annet møte 70-minuttersbein og starte, men han nærmer seg utvilsomt startelleveren.
Eddie viser at han har mer taktisk skalle enn jeg hadde trodd. Han viser seg som en stor trussel fremover, og gjør seg heller ikke bort bakover.
Ujah, STOR. Burde selvsagt scoret ett til, men leverer nok en gang en god match. Jeg ser det klages over at han roter mye med ball, og det er riktig. Bare ikke glem at han vinner ballen oftere enn han roter den bort; jeg er sikker på at Ujah er på alle midtstopperes topp-5 vanskeligste motstandere.
På tross av de små oppturene; en skikkelig drittkveld.
PS: Til dere som truer med å droppe å gå på match fremover: Kos dere hjemme, vi har det sikkert mer gøy uten dere!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jeg personlig er bare nødt til å holde meg borte fra fotballen litt av den enkle grunn at jeg blir sur og deppa i dagesvis av det jeg ser på banen. Husk folkens at hvis vi ikke hadde fått en knepen og heldig seier mot aafk forrige helg så hadde vi vært a poeng med kvalikkplassen.
Nei vi hadde faktisk vært på kvallik selvfølgelig***Større baller enn vett***Kommentar
-
Igjen. Vi mangler en sjef på midten. En slik spiller hadde løst sinnsykt mye for oss. Vi er godt besatt i backrekka (og særlig når Ringen kommer tilbake), vi har to gode kant-alternativer i Fredrik og Edwin. Vi har gode spisser, og vi har en av ligaens desidert beste sentrale midtbanespillere.
Dog behøver vi to sentrale midtbanespillere, og Espen er totalt ute av det om dagen. Sadeh er et ubeskrevet blad med liten erfaring. Kiko kunne gjort det greit, men han er skada. Det blir meget tydelig i det defensive arbeidet på midten, særlig når Nosa melder seg ut som han gjør i første i dag. Alikevel; selv med backup fra Nosa er Espen alt for sein når man møter et lag som Stabæk. Mot Aalesund gjorde han det greit, men når man møter et lag som spiller og setter fart på kula, så har Espen spilt ut alle korta sine.
Den rollen Espen har nå er kanskje den viktigste rollen man har i et fotballag. Han er ikke skikka til jobben, og vi kommer til å svinge i prestasjoner frem til vi får inn en spiller som kan ta den plassen. Fyller vi den posisjonen med en klassespiller, så har vi en startelver som bør kunne hamle opp med alle og levere stødige prestasjoner. Søgård funker i denne posisjonen i de kampene vi møter dårlig motstand, for da går motstanderlagets spill sakte nok. Samtidig har han større rom å jobbe i."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jeg personlig er bare nødt til å holde meg borte fra fotballen litt av den enkle grunn at jeg blir sur og deppa i dagesvis av det jeg ser på banen. Husk folkens at hvis vi ikke hadde fått en knepen og heldig seier mot aafk forrige helg så hadde vi vært a poeng med kvalikkplassen.
Nei vi hadde faktisk vært på kvallik selvfølgeligTar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Fotballopplevelsen fra HELVETE... Ikke bare på grunn av fotballen som ble vist, men i like stor grad den bedriten hangaran den ble spilt i. Ikke klarte de å servere gode pølser en gang....
For en uke siden viste våre menn tæl og innsats verdig tidligere Åråsenårganger. Dette var totalt fraværende i dag...
Noen tanker...
Logi, bærturene i feltet blir hyppigere og hyppigere og han viste ikke toppklasse på noen av målene. 1-0 målet er definitivt tagbart.
Midtforsvaret ser ut til fungere greit nok, selv om begge kjempene trives dårlig med fotrappemotstandere med hurtig pasningsspill. Igjen, 1-0 målet er absolutt mulig å forhindre også av syopperne, hvor f... er presset i ballfører?
Dagen største kaktus går til Espen. Sorry, jeg elsker deg, men du har virkelig ikke nivået lenger. Jeg har aldri forventet lekkerbiskener fra pasningsfoten, men jeg har alltid forventet full innsats som midtbaneterrier og jordfreser. Jeg blir mildt sagt forbannet og skuffet når 90% av alle dueller tapes. STOLPE!!!!
Freddie Grueger, kommer inne for en likblek EK, Stabæks back faker skade etter første Freddie raid. Jeg var usikker på om deg var Freddie navnebror Freddie K han hadde møtt. Denne gutten har det vi mangler; hjerte! Han klinker til i enhver situasjon, er totalt uredd og har evene til å få det til. Jeg skal dog ikke hive meg på hylekoret og kreve startplass, det er noe annet møte 70-minuttersbein og starte, men han nærmer seg utvilsomt startelleveren.
Eddie viser at han har mer taktisk skalle enn jeg hadde trodd. Han viser seg som en stor trussel fremover, og gjør seg heller ikke bort bakover.
Ujah, STOR. Burde selvsagt scoret ett til, men leverer nok en gang en god match. Jeg ser det klages over at han roter mye med ball, og det er riktig. Bare ikke glem at han vinner ballen oftere enn han roter den bort; jeg er sikker på at Ujah er på alle midtstopperes topp-5 vanskeligste motstandere.
På tross av de små oppturene; en skikkelig drittkveld.
PS: Til dere som truer med å droppe å gå på match fremover: Kos dere hjemme, vi har det sikkert mer gøy uten dere!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Den som ikke hadde innsett at midtbanen vår er skremmende dårlig, bør vel ha fått det med seg etter i dag. Dessverre er det vel fint lite å gjøre med det så lenge klubben ikke har nåla i veggen.
Men en ting kan vi gjøre noe med: Bruk for helvete vår beste flankespiller fra start. Det er faktisk et krav.
Hva skedde med han sør-amerikaneren og kompisen til Bolaños vi hadde på prøvespill? Kostet han mer enn én mill?Kommentar
-
Det er nettopp dette (som er uthevet) som forundrer meg mer og mer. Hvis vi har så begrenset med midler, hvordan i all videste verden presterer Berg og Bjarman å bruke 1 million(!?) på en spiller som EK? Vi har allerede en veik spiller med dårlig selvtillit i stallen: Bolly. Bortsett fra at jeg personlig mener han har et mye større potensial enn EK.
Hva skedde med han sør-amerikaneren og kompisen til Bolaños vi hadde på prøvespill? Kostet han mer enn én mill?
Klubben betalte ikke noe for EK. Han er finansiert av Per Berg's investeringsselskap.Kommentar
Kommentar