Så Gubrandsen spille høyreving i 3.div for en måneds tid siden. Da spilte han 90 min og var klart best de siste 20. Med to defensive i midten burde han vært et opplagt valg i dag.
Lillestrøm Sportsklubb - Start Åråsen 12.09 kl 18:00
Collapse
X
-
I følge hjemmesiden til Start stiller sørlendingene med dette laget:
Kenneth Høie
Hunter Freeman - Clarence Goodson - Avni Pepa - Rolf Daniel Vikstøl
Solomon Owello - Fredrik Strømstad - Christer Kleiven - Espen Børufsen
Espen Hoff
Ole Martin Årst
Litt usikker på om det er 4-4-1-1 med Espen Hoff som bindeledd eller om det er bare "layout'n" på siden og Start egentlig velger en 4-5-1 oppstilling.
Uansett knerten Fredrik Strømstad gjør i alle fall comeback.
Kommentar
-
En nøktern vurdering av laget vil jeg kalle det. Noen spillere er jeg positive til (eks: Kjeppe, Ujah), noen nøytrale (eks: Logi) og noen negative (eks: Kiko, EK). Slik bør det være.
Eller skal vi lalle oss inn i en fantasiverden der alle spillere og trenere er fantastiske, og at det kun er uflaks, dommere, TV2 og været som har skaffet oss en plassering nærmere nedrykk (13 poeng) enn gull (24 poeng)?
Naturlig nok vil en poengfangst, eller mangel på sådan, ala den vi har i 2010 (og 2009) medføre en evaluering av spillere og trenere med flere minuser enn plusser. Tross alt, vi spiller om poeng her, det er ikke en konkurranse på idealtid.
Du kan trøste deg med vissheten om at med det LSK har prestert under Berg, så er forventningene så lave at det omtrent bare kan gå oppover.
For øvrig bør det være en selvfølge at godt (over)betalte fotballspillere må tåle kritikk fra publikum når de til grader skuffer uke etter uke. Jeg er nær sagt fristet til å si at LSK anno 2010 bør betale folk for å komme på match, og ikke omvendt. Spør du meg, så har LSK generelt, og Berg spesielt, sluppet ekstremt billig unna.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
har det vært så dårlig spill da? jeg får ikke sett matchen, men ifølge livoppdateringa virker det som det er greit trøkk?Kommentar
-
Dommeren hjelper begge lag. Men vi er søppel, igjen.
Vi seiler stille inn i solnedgangen og ingen bryr seg.Kommentar
-
03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Er utrolig frustrerende å sitte å se på et lag som er så rævva, når man veit at man har bedre spillere på benken som er flere ganger så gode som flere av de utpå der. Jeg nevner kiko-tokstad, knudtzon-guldbrandsen. Faen BergI år så tar vi altKommentar
-
Bare å håpe og be om at dødballbonanzaen fortsetter, det er det denne grå massen kan redde poeng på. Før eller siden treffer Essediri.Kommentar
-
Kan bare ikke fatte hvorfor ikke mini-bukken får tillit...et mysterium! Skulle tro Berg hadde investert egne penger i Knudzon...Kommentar
Kommentar