Bra Kiko!
Lillestrøm Sportsklubb - Start Åråsen 12.09 kl 18:00
Collapse
X
-
Kald straffe av Kiko, men det er faen meg det eneste han er god for også. Fyren er så dårlig at han fortjener ikke dagpenger på NAV engang. I stedet hever han millionlønn hos oss. Rart vi sliter med økonomien eller?I år så tar vi altKommentar
-
Kommentar
-
Mer kyniske lag hadde ikke sluppet oss inn i matchen igjen.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Problemet med Kiko er at han er en utlending som på ingen måte krydrer LSK. Det er det utlendinger skal være her for! Nå tar han heller plassen til nordmenn som Tokstad, som av en eller annen grunn heller skal gjøres om til kantspiller av Berg.Kommentar
-
Kommentar
-
Den straffa er kald fordi han scorer, misser han på en sånn straffe er han plutselig idiot.. Har mer sans for de som banker ballen hardt i hjørnet over eller under "keeperhøyde"!Kommentar
-
Kommentar
-
Høie ga forøvrig opp å ta straffa lenge før den ble skutt, da redder du ikke straffer vet du....
Godt det står 2-2. Tror det fort kunne sett værre ut. Kick and run uten pressisjon er jo ikke noe å ta vare på. Dagen overraskelse av det lille jeg har sett, er EK på den offensive biten. Den skal vi ta med oss!Kommentar
-
Jeg tror resepten er å møte de like høyt, og utnytte kanter og bakrom.
FG må inn. Enten på kant, eller ved å ta ut Søgård/Kiko og kjøre Sundgot ned.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
-
Kommentar