Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
HAr kun sett han i en kamp i år. Da syntes jeg det så ut til at han spilte venstreving... Spiller han normald defensivt sentralt for strømmen?
Det er en del av opplæringen.
LSK spiller konsekvent med sentrale midtbanespillere malplassert på venstrekant. Dette gjenspeiler seg i utlånsavtalene også. Feil spiller, feil plass.
Når det er sagt tror jeg ikke Dosso er spilleren som skal løfte oss til nye høyder, uansett plass.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
HAr kun sett han i en kamp i år. Da syntes jeg det så ut til at han spilte venstreving... Spiller han normald defensivt sentralt for strømmen?
I kampen du så, spilte han som en av to sittende midtbanespillere i 4-2-3-1. Men Strømmen flyttet de to sittende veldig bredt når de hadde ballen, sånn at Dosso ble veldig involvert i det som skjedde på venstresiden.
Om det er snakk om hele neste sesong så er han vel mest trolig ferdig i LSK siden kontrakten går ut etter neste sesong.
En patetisk avgjørelse av LSK, spør du meg. Ord svikter meg, rett og slett. Gutten trengte ett år på utlån for å bli et bedre spiller og det har han blitt.
Med mindre at det er noe med Dosso utenfor banen (her tenker jeg holdningen hans, at han er helt gærn å spille bort pengene sine, at han er en alkis eller hekta på pepper eller charlie el.l. ) så vet ikke jeg hva Berg og co. holder på med.
En patetisk avgjørelse av LSK, spør du meg. Ord svikter meg, rett og slett. Gutten trengte ett år på utlån for å bli et bedre spiller og det har han blitt.
Med mindre at det er noe med Dosso utenfor banen (her tenker jeg holdningen hans, at han er helt gærn å spille bort pengene sine, at han er en alkis eller hekta på pepper eller charlie el.l. ) så vet ikke jeg hva Berg og co. holder på med.
Hva er pakka her?
Dosso er en helt middelmådig og generisk spiller. Hvorfor dra folk jorda rundt når vi har bedre spillere i egen stall og nærmiljø?
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Du forsvarer jo Kiko i en annen tråd her. Bestem deg nå.
Kiko, Dosso, skjerven, whatever. Det er folk som holder LSK tilbake.
Kjempeviktig at alle mobber i vei på alle lsk-spillere som pr tiden er i hat-sonen. Som BL påpeker er det helt uutholdbart å slutte å mobbe, spillere som tidligere har fått store doser uinformert møkk kan ikke friskmeldes, GI DEM INN! Da føler du deg bedre! Kiko er den verste, han har gjort unevnelig ting mot klubben, og det kan ikke forsvares! Kiko må få masse tyn, det har han fortjent.
Du forsvarer jo Kiko i en annen tråd her. Bestem deg nå.
Kiko, Dosso, skjerven, whatever. Det er folk som holder LSK tilbake.
Nei... jeg si det som det er. Kiko leverte en bra kamp i går. Ikke knallbra, men en bra kamp.
At jeg forsvarer han står jeg for. At jeg mener at Dosso kan være svaret for å erstatte Kiko og er sikkert 8 gangere billigere i drift enn han står jeg står jeg også for.
Noen som vet hva som skjer med Dosso? Skal han kjempe om en plassi LSK? Selges han? Eller skal han reise til Nigeria for å studere fordi han savner mamma og vennene sine (og tjener for lite i Norge)?
Noen som vet hva som skjer med Dosso? Skal han kjempe om en plassi LSK? Selges han? Eller skal han reise til Nigeria for å studere fordi han savner mamma og vennene sine (og tjener for lite i Norge)?
På forrige side i denne tråden står det at han skal leies ut til Strømmen i 2011 også.
På forrige side i denne tråden står det at han skal leies ut til Strømmen i 2011 også.
Ok, så det, men har ikke sett at LSK har bekreftet dette på hjemmesider eller i media. Men da går jeg utfra at det stemmer det som står på forrige side.
Kommentar