LSK allstars - hvem vil du se?
Collapse
X
-
Trener og supermann: Tom Lund sammen med Joe Hooley
Baron
Schiller - Bjarmann - Werni - Zanetti
Strand - Kristinsson - Solbakken - Jan Ove
Heidar - Clayton
Ellers: Robert, Claus, Otto, Arne Vidar, Berntsen, Stakki, Kjetil Nilsen, McManus, Bukken Sr., Mål-Mons, Geir Frigård, Der Uwe, Bruttern, Frode, Stoffe. For ikke å snakke om kommende legender som Espen, Arild og Frode.
Uff, dette ble altfor mange og jeg har langt fler på lager, men start-ellevern står seg fra min side ihvertfall. Kan jeg ta med en benk til?
Ellers:
Waterboy: Jan-Åge
Draktvasker: André
Løpegutt/ballhenter: Keiko
Dassvasker: E**n P******d.
Edit: Stoffe uff kårs, takk Latvijan!Last edited by holmiz; 31.08.2010, 23:03.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Uff, tidlig på morran. Du har selvfølgelig rett.
Jeg vil se cornere fra Lund (ikke sett live før), Schiller er obligatorisk, Heidar hadde vært gøy (sikkert vanskelig pga sesong), Baron, Ståle (alltid), Clayton hvis helsa tillater det, Bjarmann(så klart), Diallo , Kristinsson, Werni, Bukken og Reitmeier.
Sikkert noen jeg glemmer i farta.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hehe, uansett enig i at det blir vanskelig å få Shane nordover. Det dukket bare opp noen minner da fok begynte å nevne Stoffe: På midten av 2000-tallet hendte det faktisk at folk uoppfordret kommenterte at LSK spilte god fotball, og spesielt at vingbackene var morsomme typer. Det virker uendelig lenge siden.
Rune"Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Har satt opp en egen side til avstemningen.
Kan ikke garantere noe som helst, men vi prøver selvsagt på de mest populære valgene. Både Tom Lund og Bård Bjerkeland er av alternativene. Det samme er også Gretar Hjartarson og Pasi Rasimus.
Det går an å stemme på flere valg, og det går også an å stemme hver dag.Kommentar
-
Kommentar
-
Morsomt at det er nettopp mannen uten ryggrad som skal plukke ut ryggraden på laget.Kommentar
-
Kommentar
-
Har satt opp en egen side til avstemningen.
Kan ikke garantere noe som helst, men vi prøver selvsagt på de mest populære valgene. Både Tom Lund og Bård Bjerkeland er av alternativene. Det samme er også Gretar Hjartarson og Pasi Rasimus.
Det går an å stemme på flere valg, og det går også an å stemme hver dag.Kommentar
Kommentar