Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
en til: Stuart Mcmanus! Hva med han og Helguson på topp sammen?
Edit: ok, ser han er nevnt tidligere. Mener å ha lest i en annen tråd at han spiller/spilte curling eller noe i Sverige så han er vel ikke umulig å få med..
Edit: ok, ser han er nevnt tidligere. Mener å ha lest i en annen tråd at han spiller/spilte curling eller noe i Sverige så han er vel ikke umulig å få med..
Om han spiller curling som han spilte fotball er det trolig at nokså mange av isens svenske riddere vil spytte i reisekassa hans.
Jeg misforsto ikke (les: ikek) laget ditt. Mattigoal er definitivt en kultfigur. Vi solgte han bare altfor raskt. Mattigoal og Gretar på topp, med Wålemark inn siste 10 eller fra start om vi spiller på Alfheim!
Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen
Pål Strand, Vidar Hansen, Stuart McManus, Joar Vaadal, Frode Grodås og Magnus Powell lagt til. Flere kommer i løpet av dagen når jeg får gått gjennom tråden :-)
Hvor er Heidar? Jeg vil ha ham fram fra sin bortgjemte tilværelse bak puppene til Eik på rekas avatar. Skjønner jo det blir vanskelig, men han bør da få stå på ønskelista uansett.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Hvor er Heidar? Jeg vil ha ham fram fra sin bortgjemte tilværelse bak puppene til Eik på rekas avatar. Skjønner jo det blir vanskelig, men han bør da få stå på ønskelista uansett.
Helt greit, men spillere som er aktive feks Robert Korén og Heidar Helguson kan vi ikke tro at kommer. Dette dreier seg om en landslagshelg og begge er i høyeste grad bidragsytere for sine nasjoner.
Hva med å aksjonere bort en plass på all stars laget? Tror det kunne blitt veldig populært. Ellers så kunne man solgt lodd til en pris av 100 kr stk og trukket en vinner.
Det hadde nok fort dratt inn en del ekstra kronasjer.
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!
Kommentar