LSK allstars - hvem vil du se?
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommer mer informasjon om dette på LSK.NO i morgen.
.. men ville bare nevne at billettsalget går jevnt og trutt. Det er igjen 1267 billetter. Det ble lagt ut 1500 billetter. Prisene er hyggelige 100,- for voksen og 50,- for barn. Kampstart 17:00.
16:00 kampstart finale barneturneringen
17:00 kampstart allstars
Billettsalget er her: http://www.lsk.no/?aid=9094237Kommentar
-
Kommer mer informasjon om dette på LSK.NO i morgen.
.. men ville bare nevne at billettsalget går jevnt og trutt. Det er igjen 1267 billetter. Det ble lagt ut 1500 billetter. Prisene er hyggelige 100,- for voksen og 50,- for barn. Kampstart 17:00.
16:00 kampstart finale barneturneringen
17:00 kampstart allstars
Billettsalget er her: http://www.lsk.no/?aid=9094237Kommentar
-
Er det ingen som har reagert på at Martine skal spille for laget til Fjøra?!
I mitt hodet gikk det sånn for seg når jeg leste det;
Hva FAEN i helvettttte er det Fjøraaa har finni på nå da, først trer han en rbk drak over hue på direkte sendt fjernsyn og nå skal han ta med seg en som faktisk har uttalt i media at han HATER klubben i våre hjerter.. Martine kan bli igjen i garderoben, gjerne sammen med Fjøra og leke Annan leken!!Kommentar
-
Hva FAEN i helvettttte er det Fjøraaa har finni på nå da, først trer han en rbk drak over hue på direkte sendt fjernsyn og nå skal han ta med seg en som faktisk har uttalt i media at han HATER klubben i våre hjerter.. Martine kan bli igjen i garderoben, gjerne sammen med Fjøra og leke Annan leken!!
Hele greia handler i bunn og grunn ikke bare om LSK denne dagen.Kommentar
-
Kanskje vel kreativt, men LSK Allstars bør kun bestå av utespillere som heter "Tom eller Tommy" til fornavn: Lund, Nilsen, Heia, Myklebust, Sundby, Berntsen, Gulbrandsen, Buer, Kristoffersen, Sadeh.
....Keeper.....
- Tom Kristoffersen, Tommy Berntsen, Tommy Nilsen, Tom F. Myklebust -
- Tom Buer, Tom Gulbrandsen, Tom Sundby, Tom Sadeh -
- Tom Lund (lagkaptein), Tommy Heia -
Egentlig burde hele gjengen ha vært fra "Furuskauen", men pytt-pytt....Kommentar
-
Hva FAEN i helvettttte er det Fjøraaa har finni på nå da, først trer han en rbk drak over hue på direkte sendt fjernsyn og nå skal han ta med seg en som faktisk har uttalt i media at han HATER klubben i våre hjerter.. Martine kan bli igjen i garderoben, gjerne sammen med Fjøra og leke Annan leken!!
En kamp for fred faktisk.Kommentar
-
Saken er god, det er det vel ingen som kan si noe på. Peace ;-)Kommentar
-
Enig i det, men bør ikke være umulig å fylle opp 1500 plasser med litt bedre markedsføring inn mot kampen enn det har vært til nå.Kommentar
-
Kommentar
-
Peace Sells... but Who's Buying?
"Peace Sells... but Who's Buying?"
Synes hele opplegget her virker mildt sagt merkelig, og da tenker jeg ikke på LSK sin del. Men, hovedforumet er neppe stedet for debatt om dette.
For LSK sin del er det flere faktorer som gjør at dette selger trått:
* Jeg antar folk har fått sin dose fotball i år, og er rimelig drittleie allerede.
* PR, eller mangel på sådan (det siste vi sparker er selgerne uttalte noen i søpla her, og de har et poeng).
* Folkehelten Tore Holm sitt fravær.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
I forhold til timinga er folk mye mer gira når de er sultefora på fotball, og ser med spent forventning frem mot ny sesong. I høst, i likhet med flere av de siste høstene, har det ved flere matcher vært sånn at jeg må ta meg selv i nakkeskinnet og går på match med pliktfølelse mer enn lystfølelse.
Kan ikke si at det røkker i løken når jeg leser navnene på det internasjonale mannskapet, men gleder meg til å se Fugla allstars - med eller uten Tore HolmKommentar
Kommentar