Odd-LSK, semifinale i NM G19, lørdag 18/9 kl. 16

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5096

    #41
    2-1, slutt. Pokker da..

    Kommentar

    • Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1471

      #42
      Sterkt å slå RBK forrige runde!
      Med dagens 1 omgang (slik RB.no beskriver den) virker det som om de har noe av samme problem som A-laget: Etter en god kamp så det som om man roer det hele litte grann ned. Kanskje noe sånt som at "dette klarer vi"..
      Hos A-laget virker det fra tid til annen som den ideen sniker seg inn når de går i ledelse..
      Ja, ja.. juniorlaget har tydeligvis gjort det svært godt i hele cupen minus 1 omg i dag. Ny sjangs til neste år! - Da går dere helt inn!!

      Kommentar

      • Fuglasynser
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Aug 2010
        • 2

        #43
        Tapte mot velspillende Odd

        Opprinnelig skrevet av Tvilling
        Sterkt å slå RBK forrige runde!
        Med dagens 1 omgang (slik RB.no beskriver den) virker det som om de har noe av samme problem som A-laget: Etter en god kamp så det som om man roer det hele litte grann ned. Kanskje noe sånt som at "dette klarer vi"..
        Hos A-laget virker det fra tid til annen som den ideen sniker seg inn når de går i ledelse..
        Ja, ja.. juniorlaget har tydeligvis gjort det svært godt i hele cupen minus 1 omg i dag. Ny sjangs til neste år! - Da går dere helt inn!!
        Ja, LSK jr har gjort det godt denne sesongen. Men den første omgangen vi i ettermiddag var vitne til på Skagerak Arena, var rett og slett elendig. Det var ikke innsats i det hele tatt! Og verst av alt: A-lagsspillere som Begmann og Tokstad var de to mest eledige. Det er helt uforståelig at disse to har kamper fra start i Tippeligaen.
        Odd har et godt lag, og det som i ettermiddag var den største forskjellen på lagene var at Grenlandsgutta hadde et eget spill. Og banens suverene ener var lagets kortvokste kaptein. Det vil ikke forundre meg om dette er Odds "neste Tommy Svindal Larsen"! Til motsetning har Lillestrøm i løpet av sommeren og høsten gått fra å være et samspilt lag til et lag der alle skal gjøre alt på egen hånd. Det virker som noe har skjedd - noe som har fjernet moral og samspill. Noen som har en forklaring på dette?

        Kommentar

        • Martin Olsen
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jan 2007
          • 186

          #44
          Juniorstallen har samspill, det har de vist i kamp etter kamp i Juniorserien, mens det kladder når man får spillere ned fra A-laget. Det er ikke akkurat positivt, når disse skal ned å toppe laget i NM. Fredrik G er den eneste som styrker dette laget fra A-laget virker det som.
          Men tror det er kun 3-4 spillere i Juniorstallen som blir seniorer til neste år, så da er det lov til å håpe at det blir enda bedre neste år.

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #45
            Opprinnelig skrevet av okb
            Jeg skal ikke være partypooperen, men er det noen som tenker på at dette kanskje er veldig nyttig informasjon for Odd Grenland døgnet før de møter oss?
            Er det okb eller LSK som mener dette? Jeg blir nemlig litt forvirret. Hvem ønsker ikke at lagoppstillinger debatteres på nettet?

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              #46
              Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
              Juniorstallen har samspill, det har de vist i kamp etter kamp i Juniorserien, mens det kladder når man får spillere ned fra A-laget. Det er ikke akkurat positivt, når disse skal ned å toppe laget i NM. Fredrik G er den eneste som styrker dette laget fra A-laget virker det som.
              Men tror det er kun 3-4 spillere i Juniorstallen som blir seniorer til neste år, så da er det lov til å håpe at det blir enda bedre neste år.
              Goksö er vel allerede ute, så da er det bare Karlsen, N'Kee og Grodås som blir seniorer neste år som ikke er a-lagsspillere.

              Om vi ser på lagopptillingen fra i går så vil følgende kunne være med neste år:

              Rino
              ute - Gabrielsen - ute - ute
              Gulbrandsen - sesay - ute - Tanfi
              ute -ute

              Om Hjelmtvedt slipper unna skader de neste månedene så har vi en bra forsterkning på venstre backen. På høyre kan vi håpe slettli får en fin utvikling. Tror også vi blir forsterka forhold til i år ved å bruke Ohi som hengende spiss eller sentral midtbane neste år.

              Henter vi et ungt stoppertalent og en bra spiss i løpet av vinteren så ser det bra ut.

              Kommentar

              • okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

                #47
                Opprinnelig skrevet av sniper
                Er det okb eller LSK som mener dette? Jeg blir nemlig litt forvirret. Hvem ønsker ikke at lagoppstillinger debatteres på nettet?
                Nok en gang, Petter. Jeg er deltaker på dette forumet i forhold til min egen person og i forhold til min egen entusiasme for LSK.

                Selvsagt skal lagoppstillinger debatteres på nettet. Selvsagt skal ryktene florere. Meningen min var at det kanskje heller burde skje i en del av forumet som var for registrerte medlemmer.
                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av okb
                  Nok en gang, Petter. Jeg er deltaker på dette forumet i forhold til min egen person og i forhold til min egen entusiasme for LSK.

                  Selvsagt skal lagoppstillinger debatteres på nettet. Selvsagt skal ryktene florere. Meningen min var at det kanskje heller burde skje i en del av forumet som var for registrerte medlemmer.
                  Så du tror ODD og diverse tippeligaklubber leser forumet for å legge opp kampplanen, men at det er for mye bry å registrere seg? Om man er interessert i infoen på forumet så koster det dem ikke mer enn noen sekunder å registrere seg.

                  Kommentar

                  • okb
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2377

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av HSft
                    Så du tror ODD og diverse tippeligaklubber leser forumet for å legge opp kampplanen, men at det er for mye bry å registrere seg? Om man er interessert i infoen på forumet så koster det dem ikke mer enn noen sekunder å registrere seg.
                    Terskelen er høyere. Det er det som er poenget.

                    Men mitt engasjement i denne tråden blir nå borte. Det er juniorsemien vi skal diskutere - ikke om den burde ligge i den registrerte delen.

                    Fyldig sak på LSK.NO ligger her:
                    Last edited by okb; 19.09.2010, 11:54.
                    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                    Kommentar

                    • Yellow-not-jella
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2009
                      • 1606

                      #50
                      Det provoserer litt at de etablerte spiller så svakt i en viktig kamp. Tokstad har vel spilt to rævva kamper der nede i år.

                      Kommentar

                      Working...