LSKs økonomiske situasjon
Collapse
X
-
-
Akk og sukk...ser ut til å bli nok en uke med spekulasjoner og forventninger, uten noen avklaring.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Kommentar
-
Står i avisa at alt er under kontroll, og at Nordea er positive til alternativ sponsorkontrakt. Dvs at de er med m, men i en annen form en tidligere og at det blir flere sponsorer. Satser på at ting ordner seg nå, men blir ikke beroligget før avtalene er signert!Kommentar
-
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article193372.ece
Five days shalt thou labour, as the Bible says. The seventh day is the Lord thy God's. The sixth day is for football. ~Anthony BurgessKommentar
-
Jeg har trua på at Mathiesen veit hva han driver med. All urolighet i kroppen stakk av når jeg leste den artikkelen. Ser liksom ikke noen store grunner til at han skulle sagt de tingene som et spill for media. Produktet Lillestrøm SK er såpass kjent at jeg tviler på at det er noe interesse å tjene på et sånt utspill.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar
-
På dagens årsmøte ble det sagt at sponsorer blir presentert på Kick off 16 mars og således skal være på plass før seriestart. Budsjett for 2011 er basert på drøye 7000 tilskuere i snitt og at vi når kvartfinalen i NM, samt får en hjemmekamp i cupen. Kommer vel endel fra årsmøtet i RB, samt på LSK.no Per M. sa at målet må være topp 5!!Kommentar
-
På dagens årsmøte ble det sagt at sponsorer blir presentert på Kick off 16 mars og således skal være på plass før seriestart. Budsjett for 2011 er basert på drøye 7000 tilskuere i snitt og at vi når kvartfinalen i NM, samt får en hjemmekamp i cupen. Kommer vel endel fra årsmøtet i RB, samt på LSK.no Per M. sa at målet må være topp 5!!03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
På dagens årsmøte ble det sagt at sponsorer blir presentert på Kick off 16 mars og således skal være på plass før seriestart. Budsjett for 2011 er basert på drøye 7000 tilskuere i snitt og at vi når kvartfinalen i NM, samt får en hjemmekamp i cupen. Kommer vel endel fra årsmøtet i RB, samt på LSK.no Per M. sa at målet må være topp 5!!
Jaggu. De siste sesongene, og den relativt ynkelige utellinga på overgangsmarkedet tatt i betraktning er vel dette ganske store, lodne og hårete mål. Særlig tilskuerbiten og 5 plassen i ligaen er jeg redd ryker. Er enig med innlegget over at dette er lite sannsynlig. Kvarten i cupen bør man jo kunne klare. Bare vi ikke trekker Eidsvold Turn da...
På de siste 10 spilte kampene (inkludert de siste 3 serierundene i fjor) har vi vel kun en seier og den kom nå mot Strømmen...
Men greit. Skal ikke være superpesimist (er jo oooptimisst !) heller, og de er vel nødt til å gå offensivt til verks for å få tak i noen sponsorer og publikum, men der er ulkekjipt å gå på en økonomisk og sportslig smell fordi man setter seg mål over evne. Heldigvis føler jeg er utgangspunktet i år er sånn at jeg ikke forventer noe som helst annent enn max innsats, og at vi unngår nedrykk og konkurs. Alt annet blir rein bonus.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
7000 høres litt mye ut, og er nok et tall ldelsen har kommet frem til som et resultat av budsjetter, ikke nødvendigvis forventet antall. NFF's krav til budsjett må være at det er mulig, om ikke nødvendigvis sannsynligvis. Når det er sagt, så tror jeg at om laget spiller opp imot potensialet sitt og snuser på medaljer, så kommer nok flere på kamp.
Å sammenligne årets sesong med de foregående føler jeg og blir litt feil. Vi har mange unge spillere som har behov for tid til å ta nivået i tippeligaen, og jeg tror flere vil gjøre det i år.
Det ser ut som om kantspillerne våre begynner å komme til sin rett, og på topp har vi flere spennede konstellasjoner som kan skape problemer for ethvert forsvar. Hvis Nosa bestemmer seg for at han har fått nok av kulde og spiller opp til sitt potensial, så kan det virkelig lukte svidd, og da vil mn nok se at tilskuertallet øker utover våren.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
7000 er for høyt, uansett hvordan LSK vil gjøre det sportslig denne sesongen. Mange faktorer spiller inn, men folk er rett og slett mettet på fotball. Trenden som har vært de siste åra vil bare forsterke seg i 2011. Men urealistiske publikumsanslag gjelder jo alle TL-lag.Kommentar
-
Med spill som i fjor når Tarik var her ville nok snittet økt betraktelig. Men treningsresultatene og en jævlig kjip start skal 7000 holde hardt utover våren. Er ikke videre optimistisk. Jeg har gjort min jobb, årskort til meg og begge kidsa. Årets oppfordring til alle kanarifrøkner - legg dere på rygg og snittet dobbles om noen år.Kommentar
-
Hovedsponsor signert, offentliggjøres imorra. DIGG!
Kommentar
-
Hovedsponsor signert, offentliggjøres imorra. DIGG!
http://lsk.no/no/sportslig/a-laget/n...t.9UFRzGWI.ips
Blir spennende å se hvem fugla fronter i år. Og kanskje det blir ny drakt i år også...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar