LSKs økonomiske situasjon

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Yellow-not-jella
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2009
    • 1606

Stuuupid.

Opprinnelig skrevet av Ginola
    Overhørte mrk.sjefen vår uttale her om dagen at det ikke hadde blitt lettere å selge LSK som sponsorobjekt etter uttalelser som: "det er bedre med 10ende plasser enn konkurs"... Han hadde ikke tid til vinterferie for å si det slik.
    Dette kan komme til å stå som den mest stupide uttalelsen fra en LSK-leder ever. En ting å tenke det, men å si det...

Kommentar

• fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1509

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
      Dette kan komme til å stå som den mest stupide uttalelsen fra en LSK-leder ever. En ting å tenke det, men å si det...
      Kan vel også tyde på at man ikke er så nærme med å close den sponsor avtalen som man har antydet tidligere?

Akk og sukk...ser ut til å bli nok en uke med spekulasjoner og forventninger, uten noen avklaring.
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

Kommentar

• Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

Det er fire dager til årsmøtet, og der skal det vel legges frem og eventuelt godkjennes et budsjett...
        Knurr...

Kommentar

• Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3501

Opprinnelig skrevet av Ginola
          Overhørte mrk.sjefen vår uttale her om dagen at det ikke hadde blitt lettere å selge LSK som sponsorobjekt etter uttalelser som: "det er bedre med 10ende plasser enn konkurs".
          Det må jo være en drøm for en bank som vil inn som sponsor.

Kommentar

• Ginola
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2010
            • 549

Opprinnelig skrevet av Totti21
            Det må jo være en drøm for en bank som vil inn som sponsor.

Står i avisa at alt er under kontroll, og at Nordea er positive til alternativ sponsorkontrakt. Dvs at de er med m, men i en annen form en tidligere og at det blir flere sponsorer. Satser på at ting ordner seg nå, men blir ikke beroligget før avtalene er signert!

Kommentar

• Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5918

Kan noen scanne den artikkelen, eller på annen måte få lagt den inn her?
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Josh
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • May 2006
                • 13

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                Kan noen scanne den artikkelen, eller på annen måte få lagt den inn her?
                Den ligger i nyhetstråden og på aftenposten.no
                http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article193372.ece
                Five days shalt thou labour, as the Bible says. The seventh day is the Lord thy God's. The sixth day is for football. ~Anthony Burgess

Kommentar

• Oddis
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 2744

Jeg har trua på at Mathiesen veit hva han driver med. All urolighet i kroppen stakk av når jeg leste den artikkelen. Ser liksom ikke noen store grunner til at han skulle sagt de tingene som et spill for media. Produktet Lillestrøm SK er såpass kjent at jeg tviler på at det er noe interesse å tjene på et sånt utspill.
                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13278

Ingen tviler vel på Mathiesen, men han styrer ikke klubben aleine. Tviler sterkt på at han ville kvitte seg med Pål Strand på den måten det skjedde, men borte ble han...

Kommentar

• Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

Opprinnelig skrevet av reka
                      Ingen tviler vel på Mathiesen, men han styrer ikke klubben aleine. Tviler sterkt på at han ville kvitte seg med Pål Strand på den måten det skjedde, men borte ble han...
                      Det ble pussig nok han som kvittet seg med Pål Strand, også...
                      Knurr...

Kommentar

• mo-bjer58
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Nov 2010
                        • 73

På dagens årsmøte ble det sagt at sponsorer blir presentert på Kick off 16 mars og således skal være på plass før seriestart. Budsjett for 2011 er basert på drøye 7000 tilskuere i snitt og at vi når kvartfinalen i NM, samt får en hjemmekamp i cupen. Kommer vel endel fra årsmøtet i RB, samt på LSK.no Per M. sa at målet må være topp 5!!

Kommentar

• LSK N/B
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 830

Opprinnelig skrevet av mo-bjer58
                          På dagens årsmøte ble det sagt at sponsorer blir presentert på Kick off 16 mars og således skal være på plass før seriestart. Budsjett for 2011 er basert på drøye 7000 tilskuere i snitt og at vi når kvartfinalen i NM, samt får en hjemmekamp i cupen. Kommer vel endel fra årsmøtet i RB, samt på LSK.no Per M. sa at målet må være topp 5!!
                          Skeptisk til dette. Lite som tilsier topp 5 og økt tilskuertall.
                          03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• tilt
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2007
                            • 813

Opprinnelig skrevet av mo-bjer58

Jaggu. De siste sesongene, og den relativt ynkelige utellinga på overgangsmarkedet tatt i betraktning er vel dette ganske store, lodne og hårete mål. Særlig tilskuerbiten og 5 plassen i ligaen er jeg redd ryker. Er enig med innlegget over at dette er lite sannsynlig. Kvarten i cupen bør man jo kunne klare. Bare vi ikke trekker Eidsvold Turn da...

På de siste 10 spilte kampene (inkludert de siste 3 serierundene i fjor) har vi vel kun en seier og den kom nå mot Strømmen...

Men greit. Skal ikke være superpesimist (er jo oooptimisst !) heller, og de er vel nødt til å gå offensivt til verks for å få tak i noen sponsorer og publikum, men der er ulkekjipt å gå på en økonomisk og sportslig smell fordi man setter seg mål over evne. Heldigvis føler jeg er utgangspunktet i år er sånn at jeg ikke forventer noe som helst annent enn max innsats, og at vi unngår nedrykk og konkurs. Alt annet blir rein bonus.
                            livet er en gamp for de som ikke kan si k
                            https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3569

7000 høres litt mye ut, og er nok et tall ldelsen har kommet frem til som et resultat av budsjetter, ikke nødvendigvis forventet antall. NFF's krav til budsjett må være at det er mulig, om ikke nødvendigvis sannsynligvis. Når det er sagt, så tror jeg at om laget spiller opp imot potensialet sitt og snuser på medaljer, så kommer nok flere på kamp.

Å sammenligne årets sesong med de foregående føler jeg og blir litt feil. Vi har mange unge spillere som har behov for tid til å ta nivået i tippeligaen, og jeg tror flere vil gjøre det i år.

Det ser ut som om kantspillerne våre begynner å komme til sin rett, og på topp har vi flere spennede konstellasjoner som kan skape problemer for ethvert forsvar. Hvis Nosa bestemmer seg for at han har fått nok av kulde og spiller opp til sitt potensial, så kan det virkelig lukte svidd, og da vil mn nok se at tilskuertallet øker utover våren.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• glasgow
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1252

Dette er jo enkel matte.

Vinner LSK kamper, kommer medgangsupporterne tilbake.

Kommentar

• GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

7000 er for høyt, uansett hvordan LSK vil gjøre det sportslig denne sesongen. Mange faktorer spiller inn, men folk er rett og slett mettet på fotball. Trenden som har vært de siste åra vil bare forsterke seg i 2011. Men urealistiske publikumsanslag gjelder jo alle TL-lag.

Kommentar

• Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

Med spill som i fjor når Tarik var her ville nok snittet økt betraktelig. Men treningsresultatene og en jævlig kjip start skal 7000 holde hardt utover våren. Er ikke videre optimistisk. Jeg har gjort min jobb, årskort til meg og begge kidsa. Årets oppfordring til alle kanarifrøkner - legg dere på rygg og snittet dobbles om noen år.

Kommentar

• RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

Moderatormelding:
                                      Ta rykter, spekulasjoner om ny hovedsponsor i ryktetråden. Denne tråden ligger på hovedforumet, og brukes til mer seriøs diskusjon om klubbens økonomiske situasjon. Noen innlegg slettet, andre flyttet.

Kommentar

• Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

Hovedsponsor signert, offentliggjøres imorra. DIGG!

Kommentar

• fjacob82
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 1509

Opprinnelig skrevet av Tony
                                          Hovedsponsor signert, offentliggjøres imorra. DIGG!

http://lsk.no/no/sportslig/a-laget/n...t.9UFRzGWI.ips
                                          Veldig veldig gledelig. Godt å få det unnagjort!
                                          Blir spennende å se hvem fugla fronter i år. Og kanskje det blir ny drakt i år også...
                                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                          *Brasseberget*

Kommentar

Working...