LSKs økonomiske situasjon
Collapse
X
-
Hva mener du egentlig? Spillerne har ikke fått lønnsreduksjon utover at klubben gir mindre lønninger når ved forhandling av nye kontrakter en tidligere. Hva får deg til å tro at dette ikke gjelder ledelsen også?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Han var mer eller mindre invalidisert allerede da han kom til klubben. Man betaler ikke en håndballspiller millioner for å kaste ball om han har amputert begge armene, selv om han har vært god tidligere..Kommentar
-
Kommende mandag har NFF pressekonferanse hvor de gjennomgår den økonomiske situasjonen i Tippeligaen. Da får vi vel også deres vurdering av LSK, etter junirapporteringa, følg med, følg med! Klubben forsikret at de hadde kontroll. TIL har forøvrig fått melding om at de har gått fra rød til gul sone og slipper dermed det bebudede ene poengtrekket de lå an til.Kommentar
-
Jeg regner med (les: håper) at de har beveget seg fra rød til gul sone og ut av fotballens Robæk-liste. Det bekymrer meg likevel at de øvrige klubbene som er ute har gått ut med det, mens vi ikke hører en lyd.
Edit: Til info: Pressekonferansen finner sted i VIF-salen (Inngang D) på Ullevaal Stadion mandag 26. september kl 15.00.Last edited by Stray Cat; 26.09.2011, 13:53.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
LSK er nå ute av rød sone og inne i gul. Fremdeles må de forholde seg til Finansielt Oppfølgingssystem, da det krever to perioder i gul sone før man slipper unna det.
http://www.fotball.no/Documents/PDF/...epslanguage=enModerate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Skal bli interessant å se hva sommerens ryddesalg vil koste til slutt i form av tapte inntekter.
Foreløpig ligger vi på et snitt på 6200 tilskuere, mens budsjettet ligger på 6500. Det vil vi uansett ikke klare å nå med de fire gjenstående kampene mot RBK, Stabæk, Aalesund og Fredrikstad. Det er lite sannsynlig at vi kommer høyere enn 6000 i snitt, noe som betyr en drøy million i tapte publikumsinntekter.
I tillegg vil vi tape penger ifht. plasseringsbonusen, der forskjellen på f.eks. en fjerde og en ellevte plass i fjor var rundt en million kroner.
Samtidig vil en dårlig sesongavslutning ikke akkurat gjøre det lettere å få solgt sesongkort neste sesong, eller å skaffe gode sponsoravtaler.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Skremmende at enkelte er så opptatt av suksess at de kaster både sjel og integritet på bålet. Hva med å få inn Fredriksen som investor? Selge klubben til en arabisk sheik? Endre draktfargen til blått slik at det passer bedre med Nordea som hovedsponsor?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Akkurat nå er det vel heller snakk om å unngå fiasko enn å oppnå suksess?Kommentar
-
Hva er viktigst for deg? Å bevare Åråsen-navnet eller å ha et lag som slipper å slåss i bånn av tabellen år etter år? Hadde en sjeik med mer penger enn vett kommet i morra og slengt lommeboka på bordet, ville jeg feiret til langt utpå nyåret!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Hva var definisjonen på et kjøpelag igjen, trigz?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar