LSKs økonomiske situasjon
Collapse
X
-
Javel. Jeg er mest spent på om det er hold i utsagnet om at ny hovedsponsor er på plass i løpet av få dager. Det er hva som har bekymret meg i ukevis nå. Før dette er spikret skjer ingenting i klubben.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Men hovedsponsor skal vistnok løse seg denne uka, så fortsatt mulig å klemme til med en gladnyhet før helga. :-D
Og det kan jo hende det hjelper litt å få en del tv kamper fremover?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
tv-kamper.. positivt?
Bjarmann poengterer at det er veldig positivt med tv-kamper. (vel, som bosatt i Bergen er jeg jo for egen del ikke uenig..)
Det betyr forhåpentligvis at produktet LSK (lag PLUSS supportere) ansees som et rimelig godt produkt.
Økonomisk - hva betyr de?
Vil inntektene være større enn det man taper i billett-salg?
Viktig signal i jakt på ny hovedsponsor? Det gir kanskje mer inntekt enn selve tv-inntektene direkte?Kommentar
-
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Nå ble det jo gitt signaler om at noe trolig ville skje i forrige uke, skjønner da at folk blir enda litt mere utålmodige når noe ikke skjer..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Men da dette har store konsekvenser for klubben, og dermed gjør at nyhetsinteressen for dette er generelt høy, burde det være mulig å sette spørsmålstegn ved at ting drøyer uten å få en slik spydig tilbakemelding.
Så mitt innlegg var kun for å sparke igang denne tråden igjen og ikke la den gå ut i stillhet. Og muligens få høre noen nye rykter om ståa fra folk med en fot innenfor klubbdøra...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Har hørt fra kilder i LSK at hovedsponsor sannsynligvis er på plass denne uka. De samme kildene sier også at sponsoravtalen kommer til å være en lukrativ avtale.
Mitt tips er at avtalen snart er underskrevet, men presenteres når den sportslige avdelingen er tilbake fra La Manga.MortenKommentar
-
Har hørt fra kilder i LSK at hovedsponsor sannsynligvis er på plass denne uka. De samme kildene sier også at sponsoravtalen kommer til å være en lukrativ avtale.
Mitt tips er at avtalen snart er underskrevet, men presenteres når den sportslige avdelingen er tilbake fra La Manga.
Men jo flere ganger jeg hører det, jo mer tror jeg på det. :-)
Spent på om det blir Nordea eller en ny spennende sponsor! Håper egentlig på en ny sponsor da Nordea har valgt å sponse bydelslaget...
Forsåvidt greit å vente med annonseringen til gutta er tilbake fra La Manga, og la sportslig avdeling med B & B i spissen fronte avtalen, for å få best mulig dekning.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av tullebukkHva skjer
Men jeg syns det begynner å bli på tide med ny sponsor snart, har vel vært sagt i over 2 uker at den skal signeres om et par dager.
Har en stor drøm om pressekonferanse hvor man presenterer ny sponsor og ny midtbanespiller. Laget og B&B er vel hjemme fra La Manga nå?Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Skal LSK ha en hovedsponsor inn i budsjettet, så må vel det skje denne uka. Idrettslagets budsjett skal vel behandles på årsmøte i henhold til gjeldene regler. Litt usikker på hvordan det er siden toppidretten vel er samlet i et AS, men vil anta at det må på plass et totalbudsjett? Noe burde i hvertfall skje den kommende uka!Kommentar
-
Da begynner man nok en uke uten hovedsponsor...
er til å bli litt svett i henda av dette her.
Håper vi får en gladnyhet idag slik at uka blir lett å komme seg gjennom.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Er det noen som kan prøve og hanke inn noe informasjon i fra Lokalene på Åråsen eller? Skjer jo faen meg ikke en dritt!Kommentar
-
At du ikke har hørt noe er neppe beviset for at det ikke skjer noe. Om noen er klar over viktigheten av en god hovedsponsor er det administrasjonen på Åråsen - jeg velger å ha såpass tillitt til LSK at jeg tar det som en selvfølge at jobben med å skaffe hovedsponsor er prioritet 1, 2 og 3 for øyeblikket.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar