Kom igjen folkens sett inn penger NÅ.
Den store tifoutfordringen 2010!
Collapse
X
-
-
Jo da, det finnes tifoutfordringer: Jeg utforder deg, Yellow-not-jella.
Sett inn kr. 100,- på 6201 05 41919, og merk innbetalingen med TIFOUTFORDRING.
Så sender du utfordringen videre til en annen forumbruker.
Hvis du mistenker at han/hun/den ikke er inne i denne tråden jevnlig, sender du en PM også.Kommentar
-
Da minner jeg om følgende enkeltutfordringer som står i tillegg til "alle":
Neste utfordret: Rovfugl, Veiron, Grusom B og Yellow-not-jella.
(Minner også om å sende pm når du utfordrer så man er 100% sikker på at utfordirngen blir mottatt. aner ikke om noen ikke har gjort det, men bare minner på det uansett.)
Vil også takke for støtten så langt. Var bekreftet rundt 2500 inn på konto på mandga. Det er gull og sårt trengte penger i kassa!Kommentar
-
Jeg bidrar med 100kr til, og sender en utfordring til *46*!Kommentar
-
Flott!
Utfordrer ingen, da alle må antas å ha tatt poenget.
Så, nebbjævel, jeg utfordrer deg til å utfordre en annen. Samme hvem, du trenger ikke å kjenne dem.Kommentar
-
Setter in 133,7 kr. Utfordrer denne gruppa til å gjøre det samme om nøyaktig 24 timer.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Utfordringa er tatt og kr 100 er oversendt pr bank! Kommer straks tilbake med hvem jeg velger å utfordre
Edit: Jeg utfordrer Petter Ø!
Forøvrig vil jeg nevne at det er litt morsomt å bidra litt, da jeg selv sitter på Strømmen Storsenter og har jo super utsikt bort til feltet! Halve morroa er å se bort ditt og høre påLast edited by Gjest; 22.09.2010, 21:19.Kommentar
-
Svakt at folk ikke ta tar imot sine utfordringer.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar