Inn med fart da, vi klarer jo ikke utnytte overgangene vi får!!
FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb Haugesund Stadion 20.09 kl 19:00
Collapse
X
-
er ikke nødvendig å kjøre slow motion reprise av situasjonene Sundgot er innblandet i hvertfall.Kommentar
-
Kommentar
-
fy faen det er dårlig ballpress.. sånn var det mot start også.. motstanderen er mye mer aggresiv i press og virker som de vil mer..Kommentar
-
Bahhh! Jeg blir dårlig av å se på dette her! Vi suger p*kk bakover, vi møter faktisk et lag som spilte i Adecco seinest i fjor. 3 mål i baken fra selveste FKH? Vi er jo like konsentrerte som en unge med ADHD på sjokoladerus!
LKE inn for Edwin, hurra her kjøpte vi gull fra Lyn lizzm. Eh, nei egentlig ikke. Dessuten - Berg tenker defensivt IGJEN.
Og hvorfor i alle dager får ikke Fredrik sjansen oftere? Når vi ser hva bartepakket får til med en rar og kortklipt 18-åring skulle det bare mangle at ikke Fredrik slipper til mye oftere. Hos oss får han jo knapt lov til å leke med ballen under oppvarming.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Serr!! Få inn fart!! Faen så pinglette du er berg! Sats på seier, er så jævlig lei uavgjort!CustodesI med og motgangKommentar
-
Undrer meg fortsatt grønn på hvorfor alle spillere jeg ser har bedre teknikk og bedre passninger enn våres spillere... Faen meg helt utrolig!Dette er en ballKommentar
Kommentar