FK Haugesund - Lillestrøm Sportsklubb Haugesund Stadion 20.09 kl 19:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Se på tv.
Relativt svak kamp, andre omgang noe bedre enn første. Særdeles positivt at vi er såpass effektive som vi er i dag, 3 mål på antall sjanser vi hadde var en god uttelling. Haugesund hadde ikke særlig mange fler, synes også de gjorde en svak kamp. Utrolig svakt å slippe inn to mål på defensiv dødball med så gode hodespillere som vi har i backrekka. Spillemessig ingen ting å skrive hjem om, 3 mål på bortebane er bra, 3 i sekken er svakt og 1 poeng helt greit i en dårlig match med mange mål. Forøvrig pinlig filming av Eriksen.
Hvis du ikke mener en annen situasjon da.Kommentar
-
Hvis ikke det er filming vet ikke jeg. Kanskje han får en liten touch - men hvorfor ta to skritt til for deretter å falle rett ned og begge armene rett frem.Kommentar
-
...spillemønstre som sitter godt...
Ser at Henning sier om Haugesund:
Man ser at de har spilt lenge sammen. De har gode spillemønstre som sitter godt. De to på topp er også veldig gode, sier Berg.
Og enkelte av våre spillere har bare spilt sammen i 3-5 år, uten ennå å ha forstått hvordan de skal gjøre hverandre gode... Hvor lenge må man ha spilt sammen for å spille som Haugesund?
Skal gjøre et mulig unntak for Sundgot, som har god fotballforståelse. Men det er ulidelig vondt å se ham når han er sliten.
Og ikke gi Berg fripass fordi han "bare" har vært her i to sesonger...Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Utg.punktet enig, men etter å ha sett det igjen... han får beinet innenfor det andre i lufta. Hektet. Så samme sit. under vm, så også latterlig ut. Må ses i slow. Jeg er mer enn villig til å vedde på det. Ikke tok han to skritt fram heller. Believe me.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
haha..
Fælt til negativitet her da. Trodde det var min jobb jeg.
Denne kampen er selvsagt helt åpen. Haugesund ligger hele tre poeng foran oss, med to plussmål mer. Her kan det tippe begge veier. Husk at Eliteserien fra 4. til 14. plass er svært jevn. Jevnt dårlig riktignok, men det inkluderer også Haugesund. Ingen Kjell Sture Jensen som kan herje.
Angående Nosa, så skal jeg faktisk la tvilen komme Berg til gode her. Jeg er generelt tilhenger av oppstrammere. Nosa skal være glad det ikke er hans landsmann Goodluck Jonathan som styrer på Åråsen. Da hadde gutta, Nosa inkludert, fått beskjed om å komme tilbake om et par år når de har skjerpet seg. Det er stil.
Ulempen er at vi må spille med våre to forvirrede sittende sentrale spillere, Pompel og Pilt. To reparatører er bedre enn ingen reparatører. Her forventes ingen skudd, assists eller lekre avdriblinger. Må si jeg misunner RBK som har unge norske spillere som kan skyte fra distanse.
Men, vi kan rask vinne en typisk drittkamp på at Søgård scorer 0-1 etter mølje i feltet.Last edited by Yellow-not-jella; 21.09.2010, 00:04.Kommentar
-
Kommentar
-
Er naturligvis skuffa over å få uavgjort når vi leder 3-2, men som mange andre har poengtert her: Det kunne endt mye værre, og vi møter et veldig bra hjemmelag.
Til forskjell til flere her mener jeg Eriksen gjorde et veldig bra innhopp der han var frisk og virkelig prøvde å komme seg og andre til sjanser. Skorter noen ganger på evne, men det gjør det med de fleste i dagens stall.
Det jeg er mest imponert over ved Lillestrøm i dag er innsatsnivået. Spesielt den første timen. Er lenge siden jeg har sett ett LSK-lag med sånn innstilling, innsats og guts. Moro! Kan vi videreføre dette til matchen mot Molde er jeg sikker på seier! Klarer vi å stramme opp litt i forsvar og, noe jeg ikke vil snakke noe mer om, så kan det fort gå mot kalasseier mot de største klysene på vestlandet!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Merkelige spillerbørser denne gangen. Min ville sett omtrent slik ut:
Logi - 5
Karim - 6
Steinar - 4
Dahm - 4
Kippe - 7
Knudtzon - 5
Søgård - 4
Mouelhi - 7 BB
Eziyodawe - 3
Ujah - 4